Els termomètres de la L-3.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Els termomètres de la L-3.

Post by Miquel »

Ultimament a la L-3 els trens corren amb els termomètres apagats i a consecuencia la megafonia apagada, també molts cops és queden "encallats" a una estació i ja no avança, aixó he vist a les 3 sèries que hi han a la línia.
No se que pasa, peró des de el Gener, a la línia 3 hi passen coses molt estranyes com per exemple:
El 5000 alterna amb Manual, ATP i ATO.
Els trens és reinicien massa sovint, o baixen el pantògraf.
En sabeu res o teniu alguna explicació per aixó?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Curiositat

Post by Guigui »

Ahir vaig anar en un 3000 direcció Zona Universitària al qual el termòmetre s'havia quedat parat a Vall d'Hebron (sense parpellejar). A partir de Lesseps o Fontana (no ho recordo exactament) es va restablir amb normalitat. El curiós és que la megafonia va funcionar correctament tota l'estona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by Miquel »

A mi, l'últim cop que em va passar, va ser dimarts passat en un 3000 reformat(3013-3036), al sortir de Canyelles, va marcar Valldaura, peró després, al marxar cap a Mundet, el termomètre és va quedar encallat parpellejan a Valldaura, i la megafonia ja no va sonar.
Jo vaig baixar a Montbau, a partir d'aquí no se rés més.
El metro de Barcelona amb motoristes!
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by 437.001 »

Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?

Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by Miquel »

437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?

Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
És masa dora per aquest canvi, els termòmetres encara no deuen estar fets i la megafonia no deu estar gravada.
Si s'ignagura a la tardor, el 3001-3004 a l'última revisió abans de la ignaguració, li canviaran els termòmetres i la megafonia 1 parell de dies abans. Crec que el problema està a la via i a el sistema del tren.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by wefer »

437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Més aviat el problema deu ser que aquests trens, els 3000, aviat es remodelaran, per la qual cosa els deuen estar fent el manteniment mínim per no haver de comprar equips de recanvi que s'hauran de llençar al cap de poques setmanes.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by Miquel »

Això també passa a els trens de la sèrie 2000 i 5000, i als reformats també.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by wefer »

Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by pol »

wefer wrote:Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Amb aixo, fa dies que els indicadors de temps possa coses rare, per exemple possava 1oper 1ren, encontes de proper tren i coses aixi.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Els termomètres de la L-3.

Post by Miquel »

Aquest matí he anat amb un 5000(07:22) de Vall d'Hebron fins Pg Gràcia(07:34). Anava molt malament i l'ATP el feia aturar molts cops sense pasar de 50KM/h!.
Pero al pujar cap a Canyelles ,l'he perdut a Pg Gràcia (08:15) i al seguir-lo fins a Canyelles amb un reformat, anava a cotxeres. Una cosa molt rara.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”