hola,
Fa temps que busco per internet fotos o textos sobre la meva estacio (Ciutadella vila Olímpica) avans de ser reformada per les olimpiades, la unica cosa que ser es que es deia ciutadella, algu en te informacio o algu.
Gracies, per avançades
Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades
Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades
Last edited by pol on Saturday 02/02/2008 20:43, edited 1 time in total.
-
- N10
Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades
Dons a mi hem van dir que es diea, riera, de la riera del Bogatell, catlans no se de que, i ara que ho pensso Ciutadella Tambe.
-
- N10
Des de la seva inauguració, el 1977 i fins al 1982 es va dir Ribera, del barri de la Ribera. Així com Bogatell es deia Pedro IV i Llacuna es deia Luchana.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Quant la van refer van obrir el sostre? InteresantFran-Ikarus wrote:El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.
La decoració era com la de Poblenou, però les rajoles que a Poblenou són grogues a Ciutadella eren blanques.
I jo també recordo que el tren circulava al descobert mentre le remodelaven.
I jo també recordo que el tren circulava al descobert mentre le remodelaven.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
En aquest fil, es parla dels antics accessos de Ciutadella, per poder complementar informació.
Un altre...
Un altre que va gaudir en el seu dia del primer tram de la L4 a l'aire lliure (ha plogut, nois)...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- foronda 141
- N8
Re: Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades
Jo vaig ser usuari el primer dia de la prolongació Barceloneta-Selva de Mar l'any 1977, i recordo que el dia de l'inauguració a la tarda es va fer un pica-pica per els veins del barri al vestibul de l'estació, al que també vaig assistir.
La prolongació del metro comportá la supresió de la línia 141 de bus, i la perdua dels articulats que hi circulavan.
Quand uns anys mes tard es prolongá el metro fins La Pau, es va escursar la línia 41 fins el Pg. de Lluis Companys/Jutjats, i es va prolongar la 6 fins el Besós. Aquest canvi no va tenir el éxit esperat i va fer mobilitzar las asociacions de veins que van lograr la recuperació de la 141 en un primer moment B. Besós-Francesc Maciá, limitat posteriorment a Av. Mistral com fins ara. La 6 va tornar al seu antic final al carrer Llacuna/Taulat.
Sembla ahir, i ja han pasat 30 anys.
Salutacions históriques.
La prolongació del metro comportá la supresió de la línia 141 de bus, i la perdua dels articulats que hi circulavan.
Quand uns anys mes tard es prolongá el metro fins La Pau, es va escursar la línia 41 fins el Pg. de Lluis Companys/Jutjats, i es va prolongar la 6 fins el Besós. Aquest canvi no va tenir el éxit esperat i va fer mobilitzar las asociacions de veins que van lograr la recuperació de la 141 en un primer moment B. Besós-Francesc Maciá, limitat posteriorment a Av. Mistral com fins ara. La 6 va tornar al seu antic final al carrer Llacuna/Taulat.
Sembla ahir, i ja han pasat 30 anys.
Salutacions históriques.