Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades

Post by pol »

hola,

Fa temps que busco per internet fotos o textos sobre la meva estacio (Ciutadella vila Olímpica) avans de ser reformada per les olimpiades, la unica cosa que ser es que es deia ciutadella, algu en te informacio o algu.

Gracies, per avançades
Last edited by pol on Saturday 02/02/2008 20:43, edited 1 time in total.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Ciutadella-Vila Olímpica, abans es deia Ciutadella, a seques.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by pol »

Dons a mi hem van dir que es diea, riera, de la riera del Bogatell, catlans no se de que, i ara que ho pensso Ciutadella Tambe.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by victorcasta »

Des de la seva inauguració, el 1977 i fins al 1982 es va dir Ribera, del barri de la Ribera. Així com Bogatell es deia Pedro IV i Llacuna es deia Luchana.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by Fran-Ikarus »

El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by pol »

Fran-Ikarus wrote:El que era divertit (tota una novetat, per a mi) era passar per aquell tram quan l'estaven reconstruint, es veia el cel a travès del sostre descobert (la L4 circulant "al descobert"!), i els trens no feien parada, lògicament, i per tant el motorista havia d'avisar al passatge.
Quant la van refer van obrir el sostre? Interesant
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by Busman »

La decoració era com la de Poblenou, però les rajoles que a Poblenou són grogues a Ciutadella eren blanques.

I jo també recordo que el tren circulava al descobert mentre le remodelaven.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Ciutadella Vila Olímpica avans de les olimpiades

Post by metring »

En aquest fil, es parla dels antics accessos de Ciutadella, per poder complementar informació.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Un altre...

Post by JaMiRo! »

Un altre que va gaudir en el seu dia del primer tram de la L4 a l'aire lliure (ha plogut, nois)... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: Ciutadella Vila Olímpica abans de les olimpiades

Post by foronda 141 »

Jo vaig ser usuari el primer dia de la prolongació Barceloneta-Selva de Mar l'any 1977, i recordo que el dia de l'inauguració a la tarda es va fer un pica-pica per els veins del barri al vestibul de l'estació, al que també vaig assistir.

La prolongació del metro comportá la supresió de la línia 141 de bus, i la perdua dels articulats que hi circulavan.

Quand uns anys mes tard es prolongá el metro fins La Pau, es va escursar la línia 41 fins el Pg. de Lluis Companys/Jutjats, i es va prolongar la 6 fins el Besós. Aquest canvi no va tenir el éxit esperat i va fer mobilitzar las asociacions de veins que van lograr la recuperació de la 141 en un primer moment B. Besós-Francesc Maciá, limitat posteriorment a Av. Mistral com fins ara. La 6 va tornar al seu antic final al carrer Llacuna/Taulat.

Sembla ahir, i ja han pasat 30 anys.

Salutacions históriques.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”