Publicitat subliminal sota andana Renfe
Publicitat subliminal sota andana Renfe
Ahir anàvem en Wefer i jo a Catalunya L1, i enes vam fixar en una curiosa publicitat: sota l'andana de la Renfe, direcció Arc de Triomf, un petit anunci d'un whisky "White label", que és aviat era "Black", de la ronya que portava. Diem nosaltres que devia ser de quan encara Catalunya no tenia urs de separació entre les vies de metro i Renfe, però em va xocar que estigués en un lloc tant difícil de veure. Voliem fer foto, però és complicat, no es veu bé. Us hi havíeu fixat?
Re: Publicitat subliminal sota andana Renfe
Podeu donar més detalls? És que no em quadra que es puguin veure "els baixos" de l'andana de Renfe des de la L1... I com es pot imaginar, no m'hi havia fixat :-P
Re: Publicitat subliminal sota andana Renfe
Vejam, l'anunci es veu per les "finestres" que hi han als murs que divideixen les vies de Renfe i metro. Des de la mateixa andana de Renfe és impossible de veure, donat que hauriem de baixar el cap perillosament, cal una distància. Quina publicitat més eficaç, eh?orique wrote:Podeu donar més detalls? És que no em quadra que es puguin veure "els baixos" de l'andana de Renfe des de la L1... I com es pot imaginar, no m'hi havia fixat :-P
Ja ha valgut la pena
Simplement, per la rallada que us esteu fotent, la publicitat ja ha valgut la pena.
Coses del màrketing.
Coses del màrketing.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2