Obro fil per comentar els excessos de les asseguradores, que abusen de la seva posició per maximitzar beneficis i treure's del damunt "problemes".
Per començar, exposo un cas del qual he sigut víctima: durant sis anys he estat assegurat amb una companyia que comença per Zur i acaba per ich, no havent tingut un sol sinistre durant els cinc primers. Doncs al sisè any, vaig tenir una topada en endur-me per davant la matrícula d'un altre vehicle mentre feia una maniobra en un aparcament estret (honest com vaig ser, vaig deixar la meva targeta al parabrises de l'altre i ara en pago les conseqüències) i després vaig decidir anar al taller a arreglar totes les cosetes de xapa que el meu cotxe havia acumulat al llarg dels anys, demanant abans peritatge a la "meva" companyia.
Total, que per aquests dos sinistres m'arriba a casa una carta dient-me que, per haver sobrepassat el límit, la companyia no em renovava l'assegurança. Quan li ho vaig dir al meu corredor, no s'ho volia creure, però també em va dir que a Catalunya hi ha hagut molts casos de frau, per la qual cosa les asseguradores van amb peus de plom.
En resum: si aquesta colla de ganes estan dominats per un d'aquests hedge funds, que no volen altra cosa que calerada ràpida, no duraran ni quatre dies. I, d'altra banda, ja que la legislació ens obliga a tots a estar assegurats, també hauria de collar més les asseguradores, perquè no pot ser que se'ns treguin del damunt com a puces a la primera que han d'afluixar la mosca.
Excessos de les asseguradores
- Guigui
- Administrador
Excessos de les asseguradores
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Excessos de les asseguradores
A mi, hace tiempo que me pasó algo parecido, pero con un seguro de hogar; el cual tenia contratado "impuesto" por el banco dónde estaba la hipoteca.
Llevaba varios años pagando, sin un sólo parte. Pues bien, un año hice dos partes de reparación de ordenador por tormentas eléctricas (ambos partes no llegaban ni a una sola cuota anual de las que venia pagando). Al finalizar el contrato, me mandan una carta ANULANDO EL SEGURO UNILATERALMENTE por exceso de siniestralidad.
Desde entonces, al contratar un seguro lo hago con la compañia más barata posible. Sólo saben cobrar y cobrar, y cómo les metas algún parte de más, te echan al vencimiento del contrato (cosa que pueden hacer perfectamente).
Los dos seguros de automovil que tengo ahora, los tengo por una compañia que empieza por Línea, y por qué no he encontrado otra más barata...
Llevaba varios años pagando, sin un sólo parte. Pues bien, un año hice dos partes de reparación de ordenador por tormentas eléctricas (ambos partes no llegaban ni a una sola cuota anual de las que venia pagando). Al finalizar el contrato, me mandan una carta ANULANDO EL SEGURO UNILATERALMENTE por exceso de siniestralidad.
Desde entonces, al contratar un seguro lo hago con la compañia más barata posible. Sólo saben cobrar y cobrar, y cómo les metas algún parte de más, te echan al vencimiento del contrato (cosa que pueden hacer perfectamente).
Los dos seguros de automovil que tengo ahora, los tengo por una compañia que empieza por Línea, y por qué no he encontrado otra más barata...
En el meu cas no he hagut de fer cap parte en els dos anys i pico que porto en una mutua no catalana... Si bé sí que és cert que la prima ha baixat molt en aquests dos anys, el primer any vaig pagar gairebé 900 euros per una assegurança a tercers. Per l'edat.
Ara que tinc 23 anys, aquesta mateixa mutua (que sap perfectament que no he tingut mai cap accident) no em permet assegurar una motocicleta de 125cc. perquè "per motius tècnics no és possible la contractació a menors de 25 anys".
Ara que tinc 23 anys, aquesta mateixa mutua (que sap perfectament que no he tingut mai cap accident) no em permet assegurar una motocicleta de 125cc. perquè "per motius tècnics no és possible la contractació a menors de 25 anys".
- Estrella_de_Galicia
- N6
caya caya, que yo antes tenia mi 2Cv Reformado en grupama plus ultra o algo asi y me cobraban 1.400 euros!!! por un 2Cv reformado* 1.4HDI 70cv y despues de vendermelo y comprarme el nuevo buque (citroen C5, con todos los extras) me fui a la compañia más barata, porque de chorizos las son todas asi pues me fui a balumba y solo pago 700 euros la mitad!!!, he de decir aque ambos coches estaban a todo riesgo con franquicia de 300, desde luego hay cada compañia... y total, por ser menor de 25 en Mafre no me aseguraban en el C5, bueno, si que me aseguraban pero tenia que pagar ojo al dato: 6.000 euros!!! de seguro...
en fin.. las compañias de seguro són peores que los fraudes de los usuarios de estas...
2Cv Reformado, me niego a llamarlo C3
en fin.. las compañias de seguro són peores que los fraudes de los usuarios de estas...
2Cv Reformado, me niego a llamarlo C3
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
- Estrella_de_Galicia
- N6
Hombre, es que es normal, por regla general (sea cual sea la edad) los que llevan motos són un peligro constante a escepciones muuuy contadas.. Al igual que un menor de 25 años no puede llevar un maybac porque són un peligro....orique wrote:...no em permet assegurar una motocicleta de 125cc. perquè "per motius tècnics no és possible la contractació a menors de 25 anys".
en fin...
P.D:
Opinion personal.
Yo creo que los menores de 25 són un peligro ya que por regla general les gusta pisar l acelerador más de lo normal y a veces me enfado yo solo de lo subnormales que llegana ser los jovenes de hoy en dia, que no les gusta ir a 120, que necesitan ir a más, en fin el otro dia fui de Terrassa a girona a 100 kms/h y solo tarde unos 10 minutos más que ir a 120..
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Però jo no tinc la culpa de ser home menor de 25 anys... no sé si m'entens...
- Estrella_de_Galicia
- N6
No ho dic per tu, jo també he sigut menor de 25...orique wrote:Però jo no tinc la culpa de ser home menor de 25 anys... no sé si m'entens...
Per cert, recomando llegir "el periodico" d'avui (06/02/2008) en cartes al director, sobre la educació viaria.
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar