Ultimament a la L-3 els trens corren amb els termomètres apagats i a consecuencia la megafonia apagada, també molts cops és queden "encallats" a una estació i ja no avança, aixó he vist a les 3 sèries que hi han a la línia.
No se que pasa, peró des de el Gener, a la línia 3 hi passen coses molt estranyes com per exemple:
El 5000 alterna amb Manual, ATP i ATO.
Els trens és reinicien massa sovint, o baixen el pantògraf.
En sabeu res o teniu alguna explicació per aixó?
Els termomètres de la L-3.
Els termomètres de la L-3.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Curiositat
Ahir vaig anar en un 3000 direcció Zona Universitària al qual el termòmetre s'havia quedat parat a Vall d'Hebron (sense parpellejar). A partir de Lesseps o Fontana (no ho recordo exactament) es va restablir amb normalitat. El curiós és que la megafonia va funcionar correctament tota l'estona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Els termomètres de la L-3.
A mi, l'últim cop que em va passar, va ser dimarts passat en un 3000 reformat(3013-3036), al sortir de Canyelles, va marcar Valldaura, peró després, al marxar cap a Mundet, el termomètre és va quedar encallat parpellejan a Valldaura, i la megafonia ja no va sonar.
Jo vaig baixar a Montbau, a partir d'aquí no se rés més.
Jo vaig baixar a Montbau, a partir d'aquí no se rés més.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Els termomètres de la L-3.
Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
Re: Els termomètres de la L-3.
És masa dora per aquest canvi, els termòmetres encara no deuen estar fets i la megafonia no deu estar gravada.437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Ok, ok, no, no és cap excusa, però...
Si s'ignagura a la tardor, el 3001-3004 a l'última revisió abans de la ignaguració, li canviaran els termòmetres i la megafonia 1 parell de dies abans. Crec que el problema està a la via i a el sistema del tren.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Els termomètres de la L-3.
Més aviat el problema deu ser que aquests trens, els 3000, aviat es remodelaran, per la qual cosa els deuen estar fent el manteniment mínim per no haver de comprar equips de recanvi que s'hauran de llençar al cap de poques setmanes.437.001 wrote:Teoria: potser el manteniment d´aquests termòmetres no és molt estricte perquè... la L3 dins de no massa temps estrenarà nous termòmetres, no?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Els termomètres de la L-3.
Això també passa a els trens de la sèrie 2000 i 5000, i als reformats també.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Els termomètres de la L-3.
Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Els termomètres de la L-3.
Amb aixo, fa dies que els indicadors de temps possa coses rare, per exemple possava 1oper 1ren, encontes de proper tren i coses aixi.wefer wrote:Torno a respondre, perquè més enllà dels errors dels termòmetres de la L3, etic veient moltes coses estranyes a TMB.
Bàsicament, sembla que tot falla més del normal. Les pantalles de temps de les estacions, els termòmetres, els avisos de parades, tec... per no parlar de busos amb diversos llums fosos que ni tan sols passarien la ITV.
És una casualitat? Tenen problemes per trobar notu personal a TMB? Alguna vaga encoberta? Deixadesa per part de l'empresa? Retallada dels fons dedicats a manteniment?
No sé... veurem com continua evolucionant la cosa.
Re: Els termomètres de la L-3.
Aquest matí he anat amb un 5000(07:22) de Vall d'Hebron fins Pg Gràcia(07:34). Anava molt malament i l'ATP el feia aturar molts cops sense pasar de 50KM/h!.
Pero al pujar cap a Canyelles ,l'he perdut a Pg Gràcia (08:15) i al seguir-lo fins a Canyelles amb un reformat, anava a cotxeres. Una cosa molt rara.
Pero al pujar cap a Canyelles ,l'he perdut a Pg Gràcia (08:15) i al seguir-lo fins a Canyelles amb un reformat, anava a cotxeres. Una cosa molt rara.
El metro de Barcelona amb motoristes!