Nous trens Mitja Distancia
-
- N10
Re: Nous trens Mitja Distancia
Perdó, he sigut jo qui ha tingut el lapsus. Les que es van renegociar van ser les 114, que van quedar finalment en 13, i no les 121.
Crec que lo llogic fora que fossin akestes unitats i no les 121 les qui fesin el servei...
-
- N10
Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona
- Guigui
- Administrador
Girona, també
De moment. Quan, en una era geològica futura, la LAV hi arribi, també ho faran els AV regionals, que, si no vaig errat, aniran fins a Figueres. Incloure-hi Perpinyà tampoc estaria gens malament, però suposo que la lògica socioeconòmica haurà de supeditar-se als no-nacionalismes de sempre.jordidr wrote:Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Esclar. Perquè la LAV no està construïda, ni tampoc està previst un intercanviador a la sortida nord de Sants.jordidr wrote:Pero diria que s'ha descartat oferir servei fins a Girona
- genissimon
- N10
Re: Girona, també
Jo encara crec que cap al 2010 hi haurà alguna solució provisional (*) per a connectar en UIC Barcelona amb Vilafant-Figueres. Crec que veurem trens SNCF pel viaducte de Girona.
Per arribar a Perpinyà hi ha l'«insalvable problema» dels 1500 Vcc a la catenària francesa a partir d'El Soler.
* provisionalment definitiva o definitivament provisional, al més pur estil renfomentadif que ja estem acostumats.
Salut.
Per arribar a Perpinyà hi ha l'«insalvable problema» dels 1500 Vcc a la catenària francesa a partir d'El Soler.
* provisionalment definitiva o definitivament provisional, al més pur estil renfomentadif que ja estem acostumats.
Salut.
Guigui wrote:De moment. Quan, en una era geològica futura, la LAV hi arribi, també ho faran els AV regionals, que, si no vaig errat, aniran fins a Figueres. Incloure-hi Perpinyà tampoc estaria gens malament, però suposo que la lògica socioeconòmica haurà de supeditar-se als no-nacionalismes de sempre.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla
Jo dubto que els AVANT arribin a Girona abans que la LAV. Primera perquè no hi ha cap canviador d'ample més al nord de Roda de Barà (el qual sembla que es desmantellarà aviat), segona perquè una característica dels AVANT és que són regionals d'alta velocitat, pel que no s'entén la seva posada en marxa en un tram amb velocitats de com a molt 160 km/h, i tercera perquè seria desprestigiar aquest servei, més o menys...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
jordidr wrote:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla
Busca la llógica abans d'escriure.Si saps lo que significa AVANT tindràs aquesta resposta.Com bé ha dit l'Aaron seria impensable ja que no te sentit posar-los a fer trens a Girona amb aquesta denominació.
- genissimon
- N10
Hi ha trams entre BCN i Portbou amb la catenària sense compensar, cosa que limita a 120 Km/h la velocitat dels trens elèctrics.
Salut !!
Salut !!
aarongilp wrote:Jo dubto que els AVANT arribin a Girona abans que la LAV. [...]una característica dels AVANT és que són regionals d'alta velocitat, pel que no s'entén la seva posada en marxa en un tram amb velocitats de com a molt 160 km/h[...]
Reposició del Tramvia Blau.
He posat "com a molt" perquè, tot i que la catenària està sense compensar entre Maçanet i Caldes i entre Celrà i Portbou, hi ha d'altres trams (Caldes - Riudellots, i algun altre entre Sant Celoni i Montcada) on es pot córrer a 160.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
... y un tramo entre Palautordera y Llinars, dónde están los puentes metálicos, que no se puede pasar de 30 por problemas de vibraciones en uno de los puentes; y lleva así años...aarongilp wrote:He posat "com a molt" perquè, tot i que la catenària està sense compensar entre Maçanet i Caldes i entre Celrà i Portbou, hi ha d'altres trams (Caldes - Riudellots, i algun altre entre Sant Celoni i Montcada) on es pot córrer a 160.
Por la línea actual es imposible ofrecer un servicio decente (entendiendo por decente mejorar lo que tenemos hoy en día) sin arreglar toda la infraestructura. Además, han eliminado las vias de apartadero en Montmelo por las obras de la LAV, sólo quedan las dos vias pasantes.
Los servicios "rápidos" entre Barcelona y Girona tendrán que esperar a que esté terminada la LAV, por qué si los meten antes...
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Una preguntilla, yo en sistemas de electrificación y demás me estoy poniendo ahora, y ya he entendido más o menos conceptos como seccionamiento o aislador de sección. Pero, ¿qué significa que la catenaria "no esta compensada"?
Gracias
Gracias
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
http://ferrocarriles.wikia.com/wiki/CatenariaAlfredo_21 wrote:Una preguntilla, yo en sistemas de electrificación y demás me estoy poniendo ahora, y ya he entendido más o menos conceptos como seccionamiento o aislador de sección. Pero, ¿qué significa que la catenaria "no esta compensada"?
Gracias
Mira el apartado "regulación de la tensión mecánica"
Saludos
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Muchas gracias 252-071!
No sabia de la existencia de esta página. Es como la wikipedia de los ferrocarriles y muy completa!
No sabia de la existencia de esta página. Es como la wikipedia de los ferrocarriles y muy completa!
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Abans de contestar busca coneixements d'adif i renfe com a empreses publiques i no privatitzades abans de contestar (tu ja m'entens)... Per altra banda jo simplement em limito a reproduir el que diu el Periodico... si tens alguna queixa la dirigeixes al periodico252-071 wrote:jordidr wrote:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla
Busca la llógica abans d'escriure.Si saps lo que significa AVANT tindràs aquesta resposta.Com bé ha dit l'Aaron seria impensable ja que no te sentit posar-los a fer trens a Girona amb aquesta denominació.
jordidr wrote:Abans de contestar busca coneixements d'adif i renfe com a empreses publiques i no privatitzades abans de contestar (tu ja m'entens)... Per altra banda jo simplement em limito a reproduir el que diu el Periodico... si tens alguna queixa la dirigeixes al periodico252-071 wrote:jordidr wrote:Vaig llegir que havien previst en un inici incloure girona en el servei avant (pasant per via d'ample iberic), es obvi que un cop arribi la LAV a girona hi haura serveis avant fins alla
Jo m'he limitat a exposar els meus arguments per dir que no es pot posar un servei AVANT Girona-Lleida per una serie de motius.I tu abans de contensatar busca altres fonts que no siguin el periodico.Perque m'hagi equivocat una vegada no vol dir que m'hagi d'equivocar més.
PD:Deixa d'embolicar la troca siusplau que aquest missatge es de fa dies...
Noticia del periodico de aragon:
El 1 de septiembre es la fecha comprometida por CAF con Renfe para entregar las primeras unidades de trenes regionales con los que la compañía ferroviaria tiene previsto modernizar la flota. Cerca de 200 nuevos coches, de nueva generación, conforman un pedido que aún no tiene fecha para su entrada en servicio, ni mucho menos lugar de destino, ya que son muchas las líneas que han demandado una renovación urgente, incluida la que cubre el trayecto Zaragoza-Teruel-Valencia. Son muchas las críticas de los viajeros por el mal estado de los trenes.
El 1 de septiembre es la fecha comprometida por CAF con Renfe para entregar las primeras unidades de trenes regionales con los que la compañía ferroviaria tiene previsto modernizar la flota. Cerca de 200 nuevos coches, de nueva generación, conforman un pedido que aún no tiene fecha para su entrada en servicio, ni mucho menos lugar de destino, ya que son muchas las líneas que han demandado una renovación urgente, incluida la que cubre el trayecto Zaragoza-Teruel-Valencia. Son muchas las críticas de los viajeros por el mal estado de los trenes.
Les noves sèries de regionals que vindran a Catalunya són la 449 i la 599?
http://es.youtube.com/watch?v=6nCi4cRx06U
http://es.youtube.com/watch?v=1mAaQz7Bdio&NR=1
http://es.youtube.com/watch?v=6nCi4cRx06U
http://es.youtube.com/watch?v=1mAaQz7Bdio&NR=1