Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Osti, com no i vaig caure, perdo pe rla meva ignoranciaEcomobisostrans wrote:Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
En realitat, amb 46 trens (22 estacions * 2 vies / estació + 2 cues de maniobra, i assumint que un tren no pot deixar una estació sense tenir la següent lliure, cosa que és falsa al tram Encants - Sagrada Família) la L2 estaria aturada eternament, puix cap tren es podria moure. En cas d'haver-hi 45 en línia, només es podria bellugar un dels trens i per tornar a avançar s'hauria d'esperar que els 44 trens restants avancessin, un per un, una estació, cosa que a la pràctica fa la línia inexplotable. Assumint també l'equidistància entre totes les estacions (assumpció evidentment falsa, veure Clot - Encants - Sagrada Família), el màxim desitjable de trens en línia que permetés que tot tren pogués avançar en condicions òptimes d'explotació seria de 23.
Edito: m'he fet un embolic entre L2 i L4. En el cas de la L2, comptar nombre d'estacions * 2 + 2 (doble via per a les terminals + cua de maniobres) ; per a la L4 nombre d'estacions * 2 - 2 (extrems de línia explotats en via única). Sigui com sigui, l'apreciació de suposada equidistància també queda rebatuda categòricament amb el tram Maragall - Llucmajor.
Edito: m'he fet un embolic entre L2 i L4. En el cas de la L2, comptar nombre d'estacions * 2 + 2 (doble via per a les terminals + cua de maniobres) ; per a la L4 nombre d'estacions * 2 - 2 (extrems de línia explotats en via única). Sigui com sigui, l'apreciació de suposada equidistància també queda rebatuda categòricament amb el tram Maragall - Llucmajor.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Avui, vora les 19,15 he agafat el cotxe 9100 a El Maresme - Fòrum, amb el torn 419.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Jo he pujat al 9109-R9528-9112 en el torn 418. Tots dos torns diuen 21XX ara cap a les 22:00.
Pregunta: el 9105-9527-9108 anirà doncs a la L2?
Pregunta: el 9105-9527-9108 anirà doncs a la L2?
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Ah, i una pregunta encara més important: Per quan un torn 420? I un 421? I un 422? ...?
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Avui sobre les 19,15 altre cop el 9000 a El Maresme / Fòrum, aquest cop amb el torn 418.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Sí, jo ahir al matí el vaig agafar a Passeig de Gràcia a les 07:35 i crec que amb el torn 213, el tren és el 2105-2108.wefer wrote:Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
D'altra banda, algú ha vist ultimament el 9001-9004?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Seran els torns 418 i 419 respectivament.orique wrote:Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Ningu te 9000vs 1100, per que potser d'aqui dos divendres vaig a buscar aquets.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
l'altre dia vaig pujar al 9097, em sembla que mai havia fet tan ràpid el tram Joanic-Alfons X, i amb molta diferència
ES PELIGROSO ASOMARSE
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Que brutes i fastigoses estan exteriorment les pobres 2100 de la L4.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.
Salut,
Salut,
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
3000R no mola
I tant de bo no el reformin mai (ni cap altre 3000)!Fran-Ikarus wrote:El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
Quant a la plaqueta, fa uns quants mesos encara hi era, que és quan vaig agafar el 3001 per últim cop a consciència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Hola Jordi,Jordilar wrote:Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.
Salut,
Sí, un comoany foraire ja ho va comentar. Crec que els han substituit, més que pintar, no? La veritat es que ja tocava, encara que ara serà més difícil (si es que ho fan als altres 4) diferenciar ràpidament una s2100 de primera fornada d'una s2100 de segona fornada. Haurem de mirar els números
Torno a repetir, QUE BRUTES van les s2100 de la L4, les s3000 de la L3.. Després em pujo a una 447 i sembla unaltre mon
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
En veritat, el que fa que estiguin bruts exteriorment és el líquid de netega dels grafitis, quan van a la “dutxa” s´els hi posa i això espatlla la pintura blanca dels 2000,3000, etc., d´aquesta manera veiem la pintura més aviat griseta que blanca, també fan que s´oxidin més ràpid(heu vist el frontal del 3021?).
El metro de Barcelona amb motoristes!