Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Ecomobisostrans »

pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions :x
Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Ecomobisostrans wrote:
pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions :x
Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.
Osti, com no i vaig caure, perdo pe rla meva ignorancia :oops:
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by entfe001 »

En realitat, amb 46 trens (22 estacions * 2 vies / estació + 2 cues de maniobra, i assumint que un tren no pot deixar una estació sense tenir la següent lliure, cosa que és falsa al tram Encants - Sagrada Família) la L2 estaria aturada eternament, puix cap tren es podria moure. En cas d'haver-hi 45 en línia, només es podria bellugar un dels trens i per tornar a avançar s'hauria d'esperar que els 44 trens restants avancessin, un per un, una estació, cosa que a la pràctica fa la línia inexplotable. Assumint també l'equidistància entre totes les estacions (assumpció evidentment falsa, veure Clot - Encants - Sagrada Família), el màxim desitjable de trens en línia que permetés que tot tren pogués avançar en condicions òptimes d'explotació seria de 23.

Edito: m'he fet un embolic entre L2 i L4. En el cas de la L2, comptar nombre d'estacions * 2 + 2 (doble via per a les terminals + cua de maniobres) ; per a la L4 nombre d'estacions * 2 - 2 (extrems de línia explotats en via única). Sigui com sigui, l'apreciació de suposada equidistància també queda rebatuda categòricament amb el tram Maragall - Llucmajor.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

Avui, vora les 19,15 he agafat el cotxe 9100 a El Maresme - Fòrum, amb el torn 419.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Jo he pujat al 9109-R9528-9112 en el torn 418. Tots dos torns diuen 21XX ara cap a les 22:00.

Pregunta: el 9105-9527-9108 anirà doncs a la L2?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Segons el llistat de metro que hi ha en aquest mateix subfòrum, la 9524 i la 9526 estan a L2, i les 9525 i 9527 a la L4, als quals s'hi hauria d'afegir la 9528 que esmentes.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Ah, i una pregunta encara més important: Per quan un torn 420? I un 421? I un 422? ...?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by wefer »

Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

Avui sobre les 19,15 altre cop el 9000 a El Maresme / Fòrum, aquest cop amb el torn 418.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

wefer wrote:Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
Sí, jo ahir al matí el vaig agafar a Passeig de Gràcia a les 07:35 i crec que amb el torn 213, el tren és el 2105-2108.

D'altra banda, algú ha vist ultimament el 9001-9004?
El metro de Barcelona amb motoristes!
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

orique wrote:Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
Seran els torns 418 i 419 respectivament.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Ningu te 9000vs 1100, per que potser d'aqui dos divendres vaig a buscar aquets.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Mortadel·lo »

l'altre dia vaig pujar al 9097, em sembla que mai havia fet tan ràpid el tram Joanic-Alfons X, i amb molta diferència
ES PELIGROSO ASOMARSE
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Que brutes i fastigoses estan exteriorment les pobres 2100 de la L4.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Fran-Ikarus »

El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jordilar

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Jordilar »

Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.

Salut,
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

3000R no mola

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
I tant de bo no el reformin mai (ni cap altre 3000)!

Quant a la plaqueta, fa uns quants mesos encara hi era, que és quan vaig agafar el 3001 per últim cop a consciència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

Jordilar wrote:Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.

Salut,
Hola Jordi,

Sí, un comoany foraire ja ho va comentar. Crec que els han substituit, més que pintar, no? La veritat es que ja tocava, encara que ara serà més difícil (si es que ho fan als altres 4) diferenciar ràpidament una s2100 de primera fornada d'una s2100 de segona fornada. Haurem de mirar els números :D

Torno a repetir, QUE BRUTES van les s2100 de la L4, les s3000 de la L3.. Després em pujo a una 447 i sembla unaltre mon :)

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

En veritat, el que fa que estiguin bruts exteriorment és el líquid de netega dels grafitis, quan van a la “dutxa” s´els hi posa i això espatlla la pintura blanca dels 2000,3000, etc., d´aquesta manera veiem la pintura més aviat griseta que blanca, també fan que s´oxidin més ràpid(heu vist el frontal del 3021?).
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”