Fotos-endevinalles
Fotos-endevinalles
Vinga, inaugura un fil per fotos estranyes relacionades amb els transports!
A veure qui és el primer d'endevinar què dellonsis és això.
A veure qui és el primer d'endevinar què dellonsis és això.
- Attachments
-
- PIC_0350.JPG
- (298.49 KiB) Downloaded 96 times
Re: Fotos-endevinalles
Aixo es un pal del metro de Barcelona que li falta un terç. Encara es veu la M en blanc sobre fons vermell de l'altre costat.
Molt béeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Ara que algú més pengi fotos difícils d'endevinar.
Ara que algú més pengi fotos difícils d'endevinar.
Vinga, doncs jo poso aquesta. A veure qui endevina de què es tracta.
- Attachments
-
- endevina.jpg (43.48 KiB) Viewed 5407 times
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Aixo te pinta de tramvia Citadis, ja que tenen rodes independents per poder ser de pis baix.
Jo penso que es la foto de un bogie Citadis
I encara diria mes, es un foto feta a les cotxeres del trambesos.
fred, fred davida (ja m'agradria haver pogut anar a visitar les cotxeres del TRAM, però mai hi he anat)
Armatoste
Massa armatoste per a un Citadis.davida wrote:Aixo te pinta de tramvia Citadis, ja que tenen rodes independents per poder ser de pis baix.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- genissimon
- N10
Wuppertal??aim wrote:Vinga, doncs jo poso aquesta. A veure qui endevina de què es tracta.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Si, la foto la vaig fer en aquesta ciutat, però què és exactament el que es mostra en la fotografia?genissimon wrote:
Wuppertal??
Salut !!
Vinga, que ja ho tens.
- genissimon
- N10
Un dels bogies del monocarril penjat de Wuppertal (schwebebahn).
railfaneurope
Salut !!
railfaneurope
Salut !!
aim wrote:Si, la foto la vaig fer en aquesta ciutat, però què és exactament el que es mostra en la fotografia?genissimon wrote:
Wuppertal??
Salut !!
Vinga, que ja ho tens.
Reposició del Tramvia Blau.
Premi
I si no recordo malament, la foto la vaig fer a la mateixa estació de la imatge que ha posat en davida.
I si no recordo malament, la foto la vaig fer a la mateixa estació de la imatge que ha posat en davida.
A veure qui coneix aquest FFCC espanyol.
Si no m'equivoco és una foto a l'estació d'Arganda del Rey, de l'antic F.C. Tajuña, pot ser?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Fred, molt fredaarongilp wrote:Si no m'equivoco és una foto a l'estació d'Arganda del Rey, de l'antic F.C. Tajuña, pot ser?
Es la locomotora 14 del FFCC de Riotinto. Es la locomotora mes antiga d'Espanya en servei. Quasi diariament hi han trens turistics diesel entre les estacions de Nerva i Los Frailes, i una vegada al mes vapor.
Val la pena anar-hi. Jo ja hi he anat 2 cops.
Val la pena anar-hi. Jo ja hi he anat 2 cops.
Ara toca que em digueu on creieu que està això. Donava una mica de mal rotllo passar-hi per sota...
Nota: la fotografia pesa 5 Mb perquè he volgut posar-la a resolució màxima per a que es vegin els detalls.
Nota: la fotografia pesa 5 Mb perquè he volgut posar-la a resolució màxima per a que es vegin els detalls.
A mi no em dona mal rotllo passar per sota d'un niu d'orenetes
Ara en serio, no tinc ni idea d'on pot estar aquest pont (de la línia de l'AVE?)
Ara en serio, no tinc ni idea d'on pot estar aquest pont (de la línia de l'AVE?)
Sip, està a la línia de l'AVE. I no ho deia pel niu d'orenetes sinó per la "petita" esquerda...