Olesa-Barcelona amb els nous horaris
Olesa-Barcelona amb els nous horaris
Hola
En el meu blog us deixo una comparació d'horaris per anar d'Olesa a Barcelona (i tornada) fent tota mena de combinacions.
http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52
En el meu blog us deixo una comparació d'horaris per anar d'Olesa a Barcelona (i tornada) fent tota mena de combinacions.
http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
Els autobusos Julià em sembla que guanyaran uns quants viatgers mès.
I el mateix amb la Hispano Igualada.
I el mateix amb la Hispano Igualada.
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
El que ens han fet aquests de FGC a Olesa i Abrera es una autèntica estafa. I la doble via per a quèla deuen voler? si amb 3 trens a la hora no els i fa falta pas.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
Doncs tal com dieu, la gent agafarà més els autobusos del Julià. Ara només falta que aquests ampliin freqüències i si a més posen carril bus a l'entrada a Barcelona a l'autopista ja segur que el guany de viatgers serà total...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Engany...
La doble via, per fer bonic suposo...Espero que aquests "nous horaris" siguin provisionals, perquè si no la gent buscarà alternatives en transport públic o privat.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
Però no és el mateix en un trajecte de com a molt 45 minuts (i a BCN es salta 3 parades) que en un de vora hora i quart / hora i mitja.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
I al Llobregat també se salta 3 parades. Però el que vull dir és que caldrà veure si la gent valora més el fet de tenir més freqüència i no haver d'esperar tant per al proper tren en contrapartida d'afegir-hi 10 minuts al temps de viatge.
Re:
Home, en el cas de la línia del Vallès ara es triga el que trigaven abans els semidirectes. En el cas del carrilet no és així, ni molt menys.victorcasta wrote:Crec que no n'hi ha per tant. Ja fa més de 10 anys que a Terrassa i Sabadell els hi van treure els semidirectes per a poder incrementar les freqüències, i ja es pot veure l'èxit que té la línia dels Ferrocarrils.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Olesa-Barcelona amb els nous horaris
En el cas de la línia del Vallès es triga una mica més del que trigaven abans els semidirectes, perquè es va fer coincidir el canvi d'horaris amb el canvi de material mòbil amb la qual cosa es va dissimular una cosa amb l'altra.
En el cas del Baix Llobregat tot i que hi va haver una millora en els temps de viatge amb els trens 213 aquesta ha quedat eclipsada per la creació de noves estacions.
De tota manera com ja s'ha dit en el cas del metro del Baix Llobregat aconseguir la velocitat comercial dels trens condicionarà molt més el seu èxit que en el cas del Vallès doncs les alternatives per carretera tant en transport públic com privat són molt més equiparables en el cas del transport públic i molt superiors pel transport privat mentre que en el cas del Vallès el context és molt més favorable al tren.
Malgrat tot el que s'ha aconseguit és una important millora.
En el cas del Baix Llobregat tot i que hi va haver una millora en els temps de viatge amb els trens 213 aquesta ha quedat eclipsada per la creació de noves estacions.
De tota manera com ja s'ha dit en el cas del metro del Baix Llobregat aconseguir la velocitat comercial dels trens condicionarà molt més el seu èxit que en el cas del Vallès doncs les alternatives per carretera tant en transport públic com privat són molt més equiparables en el cas del transport públic i molt superiors pel transport privat mentre que en el cas del Vallès el context és molt més favorable al tren.
Malgrat tot el que s'ha aconseguit és una important millora.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van