Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Tercer 9000 a la L4: avui el 9113-9114-9529-9115-9116 al torn 415. Si voleu fer fotos, es creua amb un 1100 a Urquinaona.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Busman wrote:Tercer 9000 a la L4: avui el 9113-9114-9529-9115-9116 al torn 415. Si voleu fer fotos, es creua amb un 1100 a Urquinaona.
Qué bé, la L-4 ja té 3 9000, però les millores de freqüencies a hora punta segueixen igual...

D'altra banada aquest matí he vist el 3001 i duia la placa commemorativa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by jlr »

Hola, aquest migdia a les 13 h aproximadament, he vist la unitat 9000 amb remolc 9530 a La Pau amb el torn 402. Llavors ja hi han quatre unitats 9000 a la línia 4, no? Salutacions.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Mortadel·lo »

Miquel wrote:En veritat, el que fa que estiguin bruts exteriorment és el líquid de netega dels grafitis, quan van a la “dutxa” s´els hi posa i això espatlla la pintura blanca dels 2000,3000, etc., d´aquesta manera veiem la pintura més aviat griseta que blanca, també fan que s´oxidin més ràpid(heu vist el frontal del 3021?).
doncs tant per tant preferixo tenir trens grafitejats que no rovellats :nose
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No els animem

Post by Guigui »

Mortadel·lo wrote:doncs tant per tant preferixo tenir trens grafitejats que no rovellats :nose
Jo, no. Si les marranades surten a passejar indefinidament, el bestiar urbano-porcí trobarà més incentius per deixar-hi petja.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

Avui he vist un 9000 el torn 415, malaugradament la conexio movil-PC no funciona
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by pol »

El del torn 415, el vaig caçar ahir a Joanic amb el movil :oops:
Image
Image

per sert vaig veure 4 1100 un que i vaig pujar amb era el 1170
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Busman wrote:Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
:plas :plas
Crec que la L-4 te entre 22 i 30 trens, només corren a hora punta 19 trens.
La L-2 hi corren més trens que a la L-4, això que aquesta és més llarga, no se quin proposit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que els 1100 marxin.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Busman wrote:Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
:plas :plas
A la L-4 hi corren 19 trens a hora punta i crec que té entre 22 i 30 trens.
La L-2 hi corren més trens que a la L-4, tot i que aquesta és més llarga, no se quin prpostit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que als 1100 marxin.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Manipulació

Post by Guigui »

Miquel wrote:La L-2 hi corren més trens que a la L-4, això que aquesta és més llarga, no se quin proposit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que els 1100 marxin.
Vist així, cada cop m'ensumo més que TMB i els seus amos intenten crear un estat d'opinió favorable a la desaparició dels 1100. Aleshores, els que ens preocupem per la conservació del material mòbil quedarem encara més com a bojos perduts a qui no val la pena fer cas.

Els partits governants cada cop em fan més tuf d'estalinisme. >:(
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Algun responsable cretí argumenta que els antics trens de la sèrie 1100 "no corren" tant com el de les noves sèries. Això és una fal.làcia que es pot desmuntar fàcilment: per una banda, no poden correr més perquè el límit de velocitat és el mateix per a totes les sèries, i si te'l saltes l'ATP atura el tren encara que sigui de levitació magnètica. Per una altra, el fet és que, en tot cas, els 1100 triguen més a accelerar, però veritablement assoleixen la mateixa velocitat punta que les altres sèries. Si tenim en compte que els intervals actuals són de 3' 30'' en el millor dels casos, això no ha de suposar cap perill de seguretat ni de desajustos al carrusel: poden circular perfectament 9000's entre dos 1100's. En canvi, a la L2, amb tot el parc format per una ingent i excessiva quantitat de 9000s, molt sovint els trens s'han d'aturar mig minut a les parades perquè no tenen espai per arribar a la següent.

Total, que ja fa molt que ens venen enganyant amb la L4 i això ja passa de taca d'oli.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by El LLOP »

No es qüestió de velocitat, sino d'acceleració. Si un tren triga 15 segons en agafar la vel màxima i un altre 5, el segon tren anirà més estona a la velocitat màxima i tardarà menys temps en fer el mateix recorregut. Si aixó ho multipliques per varies estacions, trobaràs que el segon tren tardarà una quants minuts menys en fer el recorregut que el primer, deixant l'altre enerera o tirant-s'hi a sobre.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Miquel »

Per sorpresa, aquest matí he vist a Urquinaona(L-4) a les 08:10 del matí un 9000 amb el torn 415 i direcció La Pau, no he pogut veure el número del cotxe.
Amb aixó, els 9000 ja començen a correr a hora punta...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Des d'ahir, cinquè 9000 a la L4: 9121-9122-9531-9123-9124.

...

De mitja, en circulen 2 de 5 cada dia. I els retiren tots dos cap a les 18:30. Ens prenen el pèl de mala manera i ningú no fa res.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Vox »

M'ha semblat veure que la 2100 que porta el R2403 tambè te els seients canviats.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by entfe001 »

El LLOP wrote:No es qüestió de velocitat, sino d'acceleració. Si un tren triga 15 segons en agafar la vel màxima i un altre 5, el segon tren anirà més estona a la velocitat màxima i tardarà menys temps en fer el mateix recorregut. Si aixó ho multipliques per varies estacions, trobaràs que el segon tren tardarà una quants minuts menys en fer el recorregut que el primer, deixant l'altre enerera o tirant-s'hi a sobre.
Per això una 440R no fa l'horari a la C4 nord o la C7 ni de casualitat tot i tenir major velocitat màxima perquè té una acceleració menor, de la mateixa forma que una 447 és un mal negoci per pujar a Girona pel motiu contrari.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Platanito »

Potser dic una tonteria, però... Si el metro és un transport de viatgers que sovint hi van dempeus, no és més incòmode un tren amb una acceleració tres vegades més gran?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by orique »

Jo crec que si t'estalvies 10 minutets de bon matí ho agraeixes, i en tot cas, al final t'acabes acostumant. Si aneu a Bilbao, al pujar al metro agafeu-vos fort! :D
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by Busman »

Avui a la L4 he pujat al 9125-9126-9532-9127-9128, al torn 418.

En total, he vist els següents trens de la sèrie 9000 a la L4: 9525, 9527, 9528, 9529, 9530, 9531 i 9532. En total 7 trens dels quals només en circulen, com a molt, 3 (torns 415, 418 i 419) que, òbviament, a les 18.30 se'n van a dormir, nos fos cas que agafessin fred.

Doncs bé, avui a les pantalles informatives dels trens de la sèrie 6000 han posat un anunci que deia que hi ha "2" nous trens a la L4 "com els de la L2". Ara lligo caps. Quina barra tenen.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”