Rehabilitación autobus Chausson Museu Del Transport
Rehabilitación autobus Chausson Museu Del Transport
Bon dia a tots, es el meu primer missatge
M'agradarie saber si es cert que estan rehabilitant l'autobus chausson del
Museu del Transport, ja que m'han arrivat noticies que es aixi, i si es cert
on puc trobar fotos
Gracies
M'agradarie saber si es cert que estan rehabilitant l'autobus chausson del
Museu del Transport, ja que m'han arrivat noticies que es aixi, i si es cert
on puc trobar fotos
Gracies
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
-
- N6
Chausson
El tema está parat , degut a la fallida del Museu del transport de Castellar de N'Hug .
La darrera vegada que el vam veure ens van dir que s'havia rehabilitat la planta motriu , s'havía tallat l'estructura deixant sols el morro i de la plataforma en avall , reforçant el xassis tubular , ja s'havia aixecat els laterals i s'estava muntant els arquillos del sostre .
Tot plegat , una sagrada feina que amb les complicacions atmosfèriques esmentades molt em temo que ens farà esperar anys a veure el Chausson en funcionament de nou . Tant de bó !
Salutacions
Marcel
La darrera vegada que el vam veure ens van dir que s'havia rehabilitat la planta motriu , s'havía tallat l'estructura deixant sols el morro i de la plataforma en avall , reforçant el xassis tubular , ja s'havia aixecat els laterals i s'estava muntant els arquillos del sostre .
Tot plegat , una sagrada feina que amb les complicacions atmosfèriques esmentades molt em temo que ens farà esperar anys a veure el Chausson en funcionament de nou . Tant de bó !
Salutacions
Marcel
Aqui hi ha les fotos del trasllat de Chauson i del 6038
- Trenscat
- N10
El passat dimarts 16 de maig a quarts de 8 del matí vaig veure en un embús de la C-58 un camió gòndola circulant direcció Barcelona que duia un dels autobusos que hi havia al Museu del Transport. No sé el model ni res però diria quasi segur que és el de la foto.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Fran-Ikarus
- N11
El Chausson s'està restaurant. Sincerament no sé dir-te en quin estat concret es troba, però sí que s'hi avança (no s'ha quedat pas aturat) i que es veu la llum al final del túnel. Això sí, la llum serà un vehicle restaurat a estat d'exposició, però no a estat de marxa
Els altres autobusos estan en cua d'espera. Si no ho tinc entès malament, els primers serien el 2187 (Pegaso Monotral 6035) i la grua Pegaso.
Els altres autobusos estan en cua d'espera. Si no ho tinc entès malament, els primers serien el 2187 (Pegaso Monotral 6035) i la grua Pegaso.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Gracies, es una pena que no pugui tornar a circular, en una visita fa temps al Clot del Moro, una persona que ens va fer de guia, va comentar que era possible que tornes a circular, el que amb va fer molta ilusio, llastima que el final no sigui el desitjat, de totes maneres algo mes a agrair al responsable del Museu del Transport, mes ben dit Xatarrer oficialFran-Ikarus wrote:El Chausson s'està restaurant. Sincerament no sé dir-te en quin estat concret es troba, però sí que s'hi avança (no s'ha quedat pas aturat) i que es veu la llum al final del túnel. Això sí, la llum serà un vehicle restaurat a estat d'exposició, però no a estat de marxa
- Fran-Ikarus
- N11
Bones, BRILL 18.
Poder circular, clar que podria tornar a circular. S'han reconstruit autèntiques "xatarres", en la història de l'automobilisme clàssic. Dissortadament, però, sembla ser que el pla de TMB per al Chausson no és que ho torni a fer.
Com que no hi ha manera de convèncer-los del contrari, sembla ser, només podem confiar en que la meta de "vehicle estàtic" només sigui pel Chausson, i temporalment, i no sigui amb el que es conformin amb qualsevol vehicle que es restauri a partir d'ara
Tanmateix, com que tenim "veu" en el Consell Assessor, en la propera reunió que es faci suposo que es pot preguntar exactament quina es la situació.
Poder circular, clar que podria tornar a circular. S'han reconstruit autèntiques "xatarres", en la història de l'automobilisme clàssic. Dissortadament, però, sembla ser que el pla de TMB per al Chausson no és que ho torni a fer.
Com que no hi ha manera de convèncer-los del contrari, sembla ser, només podem confiar en que la meta de "vehicle estàtic" només sigui pel Chausson, i temporalment, i no sigui amb el que es conformin amb qualsevol vehicle que es restauri a partir d'ara
Tanmateix, com que tenim "veu" en el Consell Assessor, en la propera reunió que es faci suposo que es pot preguntar exactament quina es la situació.
-
- N6
Bona nit
Hi ha un problema afegit per a la seva circulació : el motor està a peces i tot sembla apuntar a que no hi son totes . De moment , el prioritari és la recuperació de la carrosseria , que quedarà preparada eléctrica i pneumàticament per a una possible posada en marxa en un futur .
Tot arriva en aquest mòn .
Salutacions
Marcel
Hi ha un problema afegit per a la seva circulació : el motor està a peces i tot sembla apuntar a que no hi son totes . De moment , el prioritari és la recuperació de la carrosseria , que quedarà preparada eléctrica i pneumàticament per a una possible posada en marxa en un futur .
Tot arriva en aquest mòn .
Salutacions
Marcel
- Fran-Ikarus
- N11
Tal com tinc l'agenda, es mes segur que passi el dia 7 per Masadas, si puc enredar a la parenta, pasare el dia 30, pero ho vec dificil ja que ja esta enredada al dia 29 amb una visita al caravaningFran-Ikarus wrote:BRILL 18, si t'agraden els busos passa't el dia 7 per la paradeta d'ARCA, a Masadas. O diumenge 30 per la línia experimental de la Vall del Tenes, servida pels busos d'ARCA.
- Fran-Ikarus
- N11
Re: REHABILITACION AUTOBUS CHAUSSON MUSEU DEL TRANSPORT
Haurem d'estar a l'aguait. Van dir que es presentaria entre el gener i el febrer...
-
- N6
Re: REHABILITACION AUTOBUS CHAUSSON MUSEU DEL TRANSPORT
Sembla ser que s'ha ajornat la presentació per al mes d'Abril . No es poden fer inauguracions en campanya electoral....
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
- Guigui
- Administrador
Inauguracions
Quan realment n'hi ha ganes, prou que se les empesquen per passar-les d'estranquis...Marcel Estadella wrote:No es poden fer inauguracions en campanya electoral....
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.