El curiós del cas és que només he vist "Roquetas | Pl. Espanya" o "Pl. Espanya | Roquetes", mai "Roquetes | Pl. Espanya" o "Pl. Espanya | Roquetas".aarongilp wrote:No, perquè pot ser que només canviessin el BkB d'alguns autobusos, bé per canvi de cotxera, bé per d'altres.
Indicador TMB flipant
- Guigui
- Administrador
La pífia va per línies
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Indicador TMB flipant
Perquè s'introdueix manualment, tant el primer com el segon. El que tu dius es controla normalment amb un botó en el BkB que posa "Ida/Vuelta". A TMB ho deuen tenir programat per a que el que surt a dalt passi abaix i vv., però de fet es deu haver introduït manualment. Per a que m'entenguis, seria una cosa així:
Normal: PL. ESPANYA
ROQUETES
(imaginat-ho com que fos un camp d'un formulari típic d'introducció de dades)
Ida/Vuelta: ROQUETAS
PL. ESPANYA
Aleshores, al introduir-ho de forma manual, és molt probable que es colessin al posar-ho.
Edito: M'he llegit millor el missatge que precedeix a aquest i ara l'he entès bé. Resumint: No tinc ni la més remota idea aleshores de què ha passat.
ROQUETES
PL. ESPANYA
Aleshores, al introduir-ho de forma manual, és molt probable que es colessin al posar-ho.
Edito: M'he llegit millor el missatge que precedeix a aquest i ara l'he entès bé. Resumint: No tinc ni la més remota idea aleshores de què ha passat.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
I no podría ser que haguessin introduït la anada i la tornada per separat...?aarongilp wrote:Perquè s'introdueix manualment, tant el primer com el segon. El que tu dius es controla normalment amb un botó en el BkB que posa "Ida/Vuelta". A TMB ho deuen tenir programat per a que el que surt a dalt passi abaix i vv., però de fet es deu haver introduït manualment. Per a que m'entenguis, seria una cosa així:
ROQUETES
PL. ESPANYA
és a dir:
Anada: Roquetas | Pl.Espanya
Tornada: Pl. Espanya | Roquetes
És el que estic intentant dir fa estona...
-
- N7
aarongilp wrote:És el que estic intentant dir fa estona...
No se si veuràs que tu has posat que tant la ida/vuelta hauria de posar RoquetAs | Pl.Espanya i només surt quan la A de roquetas quan va en primer lloc.
Si el que anomenes "normal" l' haguessin anomenat ida (p.ex.) llavors si que t'hagués entès...
Quan poso "Ida/Vuelta" em refereixo al botó del BkB que posa això. És aquell botó vermell que hi ha cap al mig, a sota de la pantalla LCD on surt el que hi ha posat en aquests moments i al costat esquerre dels 3 dígits que indiquen el codi que hi ha ara mateix.
Quan canvien de línia l'indicació? Aixo de ida i vuelta en una falta d'ortogràfia...
Abans per la línia 27 (2 anys aprox.) crec que corrien els 2400, de mica en mica van portar els 2500 del 19 que van ser substituits per 2900, més tard van entrar aquets 1300 pero a mitges, per que al mateix temps van entrar 2900 del 19.
Aquest 1300 que van entrar ja duien la indicació malament, desprès van entrar més 1300 però amb l'indicació ja correcta.
Crec que gràcies a en Guigui s'han corregit alguns, que deuen ser el que és queden a la línia(de fet ja fa 1 més que no veig Roquetas) i s'hi esporadicament en circul·la algun "no habitual" per la línia, no crec que li canviïn el rètol, mentre els que s'han quedat els hi han canviat.
Un altre exemple és amb la línia 17 els 3400 que no circul·len habitualment a l'indicador segueix posant Barceloneta-Av. Jordà.
Abans per la línia 27 (2 anys aprox.) crec que corrien els 2400, de mica en mica van portar els 2500 del 19 que van ser substituits per 2900, més tard van entrar aquets 1300 pero a mitges, per que al mateix temps van entrar 2900 del 19.
Aquest 1300 que van entrar ja duien la indicació malament, desprès van entrar més 1300 però amb l'indicació ja correcta.
Crec que gràcies a en Guigui s'han corregit alguns, que deuen ser el que és queden a la línia(de fet ja fa 1 més que no veig Roquetas) i s'hi esporadicament en circul·la algun "no habitual" per la línia, no crec que li canviïn el rètol, mentre els que s'han quedat els hi han canviat.
Un altre exemple és amb la línia 17 els 3400 que no circul·len habitualment a l'indicador segueix posant Barceloneta-Av. Jordà.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
Un que ho duia bé
Aquesta tarda he avistat el 1343 que deia "Roquetes | Pl. Espanya", el primer que ho duu correctament en aquest ordre des que m'hi he fixat. L'autobús també era un model diferent als altres (crec).
Per altra banda, i seguint amb el tema "Indicadors flipants", avui he agafat un 17 que deia correctament al frontal "Barceloneta | Vall Hebrón", mentre els textos rodants que duia al lateral i al darrere deien "Barceloneta | Av. Jordà". O sigui, que no s'han pres la molèstia d'actualitzar aquests últims.
Per altra banda, i seguint amb el tema "Indicadors flipants", avui he agafat un 17 que deia correctament al frontal "Barceloneta | Vall Hebrón", mentre els textos rodants que duia al lateral i al darrere deien "Barceloneta | Av. Jordà". O sigui, que no s'han pres la molèstia d'actualitzar aquests últims.
Si no m'equivoco és el 3444, avui l'he vist parat al final de línia a Vall d'Hebron.Guigui wrote:Per altra banda, i seguint amb el tema "Indicadors flipants", avui he agafat un 17 que deia correctament al frontal "Barceloneta | Vall Hebrón", mentre els textos rodants que duia al lateral i al darrere deien "Barceloneta | Av. Jordà". O sigui, que no s'han pres la molèstia d'actualitzar aquests últims.
Aquest ho porta errat desde el 6 de novembre del 2006.
- Guigui
- Administrador
Potser el mateix
Ara que ho dius, em sona molt aquest número de sèrie. Pot ben bé haver sigut el mateix.Miquel wrote:Si no m'equivoco és el 3444, avui l'he vist parat al final de línia a Vall d'Hebron.
Segur que si, si té els indicadors de color taronga és aquest, ja que és l'únic que hi circul·la així, només corre esporàdicament per aquesta línia ja que no l'acostumo a veure en les 4 vegades al dia que passo per la Vall d'Hebron.Guigui wrote:Ara que ho dius, em sona molt aquest número de sèrie. Pot ben bé haver sigut el mateix.Miquel wrote:Si no m'equivoco és el 3444, avui l'he vist parat al final de línia a Vall d'Hebron.
- Guigui
- Administrador
El 3444, altre cop
Avui he tornat a veure el 3444 cobrint la ruta del 17, evidentment amb la pífia ambulant. Per tant, potser no és tan excepcional que hi circuli.
En general, començo a estar fart de viure al país de la potineria permanent, ennoblida amb allò del "treball d'artesania fet a mà". I els primers que haurien de posar-hi remei són els ens públics i les empreses que en depenen.
En general, començo a estar fart de viure al país de la potineria permanent, ennoblida amb allò del "treball d'artesania fet a mà". I els primers que haurien de posar-hi remei són els ens públics i les empreses que en depenen.
Ahir a la tarda vaig veure un autobus, que al frontal posava: Actualitzat el 30/1?/2006 i crec que era el 3456 que anava per la ronda de Dalt a la Cotxera d'Horta.
Aixó demostra que després trobar les errades que trobem, desde els últims mesos del 2006 que aquell autobus no te dades noves, i quan ha de correr per altres linies amb coses noves trobem el que trobem.
Aixó demostra que després trobar les errades que trobem, desde els últims mesos del 2006 que aquell autobus no te dades noves, i quan ha de correr per altres linies amb coses noves trobem el que trobem.
Aquesta tarda l'he vist amb la pifia desactualitzada de l'Av Jordà.Miquel wrote:Ahir a la tarda vaig veure un autobus, que al frontal posava: Actualitzat el 30/1?/2006 i crec que era el 3456 que anava per la ronda de Dalt a la Cotxera d'Horta.
- Guigui
- Administrador
Inadmissible
Avui també. No n'he vist el número de sèrie, ja que era fosc i em trobava una mica lluny, però l'indicador frontal era de LEDs taronges.Miquel wrote:Aquesta tarda l'he vist amb la pifia desactualitzada de l'Av Jordà.
Més enllà de les pífies ortogràfiques a les que les administracions ens tenen funestament acostumats i que són una mostra de la total deixadesa que hi impera, tenir els indicadors amb informació falsa és una infàmia en tota regla. Altrament, per a què els tenen? Per a quedar bé? Els que coneixen la línia saben que és fals i qui no, es pensa que l'autobús va on no va. Per això, que es deixin de filigranes i passin directament de donar-se-les de moderns.
Tornem al mateix de sempre: les administracions poden equivocar-se, que és humà i no passa res. Ara, no vull ni saber què passaria si tenim un descuit a l'hora de conduir o de pagar els nostres impostos*.
* A propòsit, cada cop tinc més la impressió de que el terme impostor fa referència a qui recapta impostos. Així ens els administren...
- Guigui
- Administrador
Els "Roquetas" tornen a la càrrega
Vist avui el 1366 amb el seu "pecat original".
- Guigui
- Administrador
1366, amb seqüència que mostra grafia correcta
Aquest matí he agafat el 1366 i portava la versió "correcta-perquè-hem-escombrat-la-brutícia-sota-la-catifa".
Crec que ahir vaig veure el 1381 amb l'indicació malament, feia dies que no ho veia, sembla que encara hi han petits "focos" de desinformació.
El 3444 del 17 com sempre i el 3456 ahir corria a la línia 10, això si, tot correcte i sense faltes.
El 3444 del 17 com sempre i el 3456 ahir corria a la línia 10, això si, tot correcte i sense faltes.
Ahir a la tarda, vaig veure el 3432 a la línia 17 amb la indicació incorrecta al frontal.
- Guigui
- Administrador
"Última actualització..."
Avui he vist un autobús de TMB fora de servei que girava de Guillem Tell cap a Balmes (direcció mar), amb el teleindicador que deia "ULTIMA ACTUALITZACIO 19-11-2002" (crec que era aquesta la data, en tot cas, l'any és correcte).
Quan en veurem un que digui "Processant nova informació"? Així quadraria la identitat corporativa...
Quan en veurem un que digui "Processant nova informació"? Així quadraria la identitat corporativa...