Proxima estació Balenya correspondencia C4 C7 i Metro
Proxima estació Balenya correspondencia C4 C7 i Metro
Fa uns dies que circula per Barcelona una 440R amb la megafonia boja:
- Quan arriba a Sant Andreu Arenal anuncia:
Proxima estació Balenya - Tona - Seva correspondencia C4 C7 i Metro
- A plaça Catalunya
Pròxima estació Santa Maria Correspondencia amb linies C1 C4 i C7, Metro i FGC
Per tant no es que anunci la estació incorrecta, sino que te mal grabada la megafonia, perque les correspondecies son les que toquen
La unitat es en cuestio es:
440-240 M 230R 240Rc
- A plaça Catalunya
Per tant no es que anunci la estació incorrecta, sino que te mal grabada la megafonia, perque les correspondecies son les que toquen
440-240 M 230R 240Rc
- Guigui
- Administrador
Molt metro
Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
Re: Molt metro
Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.Guigui wrote:Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"...
Re: Proxima estació Balenya correspondencia C4 C7 i Metro
I si es la mateixa que un dia vaig agafar, fins a Montcada Sta. Maria anava be, Montcada i Reixac Manresa va passar a ser Viladecavalls correspondència amb C7... per continuar amb l’expressa’t mes amuntdavida wrote:Fa uns dies que circula per Barcelona una 440R amb la megafonia boja:
- A plaça Catalunya
440-240 M 230R 240Rc
Però aquestes coses no er rebissen?, igual que moltes xapusses del metro de Madrid, cartells al reves,...
Ep!
Algú li hauria de dir al Gallardón que s'ha passat amb el Metro Este...Pere wrote:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Ep!
jejeje i a Bilavao amb el metronorteJaMiRo! wrote:Algú li hauria de dir al Gallardón que s'ha passat amb el Metro Este...Pere wrote:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
Per acabar l'off-topic, dir que a MetroEste hi ha una estació anomenada La Rambla:
Fotografia extreta de la galeria d'Andén 2.
Fotografia extreta de la galeria d'Andén 2.
Re: Ep!
[OT Politicofriki]Qui mana fa temps a la CAM es la Espe (sí, la Aguirre), en Gallardón es va "retirar" a l'alcaldia de Madrid. Per tant, qui va inaugurar Metroeste no va ser en Gallardón[/OT Politicofriki]JaMiRo! wrote:Algú li hauria de dir al Gallardón que s'ha passat amb el Metro Este...Pere wrote:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.
Re: Molt metro
Jo això ho he vist avui al 465.009, m'he adonat donat que he vist que els colors de les línies C3, C4 i C7 que indicava la pantalla eren amb els colors i infografia Madrilenya.Pere wrote:Per no parlar que a alguns monitors de CIVIA la correspondència amb el metro a l'Hospitalet, Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot apareix el logo de Metro de Madrid.Guigui wrote:Fins aquí arriba ja la corrupció indiscriminada del terme "metro"...
Jo també he pujat a Civies on la interface de la pantalla era diferent a la normal, al baixar vaig comprovar que era un Civia de CAF no d'Alstom que són el que en teoria estan destinats per aquestes terres.Jo això ho he vist avui al 465.009, m'he adonat donat que he vist que els colors de les línies C3, C4 i C7 que indicava la pantalla eren amb els colors i infografia Madrilenya.
Hay trenes que es mejor no coger...
Això em recorda que fa un temps algunes 447 anunciaven que a Maçanet hi havia correspondència amb Metro i Tramvia