Finalment ja tinc fotos de trens passant per senyals mecànics de parada diferida.
A més, he tingut l'honor de veure com es fa un creuament en una estació sense senyal d'entrada i amb el tren terra, diguem-ne, com desactivat
Un plaer veure un mercaderies de Renfe-operadora (ara ja s'ha d'especificar companyia) passant al costat d'un banderí groc desplegat. Potser el primer i l'últim que veig.
Ja no recordo on ha estat i qui ho sàpiga que calli per sempre.
Precaució a mà ADIF: aconseguida
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Precaució a mà ADIF: aconseguida
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Avui he tingut sessió com si estigués a la línia del Douro de la CP.
I el Cap d'Estació, un capritxós que ja ha comprat un marc per penjar la foto al Despatx de Circulació.
I és clar, el banderí s'ha hagut de netejar prèviament.
I El gos ferroviari?
I el Cap d'Estació, un capritxós que ja ha comprat un marc per penjar la foto al Despatx de Circulació.
I és clar, el banderí s'ha hagut de netejar prèviament.
I El gos ferroviari?
Trenscat wrote:Felicitats per l'efemèride!! Ara ja podràs dormir tranquil
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Re: Precaució a mà ADIF: aconseguida
Senyors:
He vist en viu i en directe com es fa servir a la xarxa Adif el banderí groc.
Estació: Cazalla Constantina. Linia Merida - Los Rosales (Sevilla)
Causes de la efemeride:
1- Cazalla no disposa de senyals d'entrada, nomes de senyals mecanics d'avançada
2- Hi havia un creuament entre un Regional i un Mercaderies.
3- El maquinista del tren no va poder establir conexió per tren-terra amb el cap d'estació per establir per problemes amb la radio
Consequència:
Causes de la efemeride:
1- Cazalla no disposa de senyals d'entrada, nomes de senyals mecanics d'avançada
3- El maquinista del tren no va poder establir conexió per tren-terra amb el cap d'estació per establir per problemes amb la radio
Consequència:
-
- N10
Re: Precaució a mà ADIF: aconseguida
Hauries d'especificar qui va incentivar-te a passar a Cazalla-Constantina, rodalies Sevilla a veure estacions sense senyal d'entrada.
Per cert, aquest cap d'estació el conec. Vaig estar parlant amb ell en aquesta mateixa estació, precisament de banderins grocs desplegats i que no s'havia de perdre mai aquesta tradició.
Gràcies per la foto, molt completa. Indicador de posició normal dels espasins de l'agulla talonable, banderí groc desplegat, mercaderies pantone...!!!
Per cert, aquest cap d'estació el conec. Vaig estar parlant amb ell en aquesta mateixa estació, precisament de banderins grocs desplegats i que no s'havia de perdre mai aquesta tradició.
Gràcies per la foto, molt completa. Indicador de posició normal dels espasins de l'agulla talonable, banderí groc desplegat, mercaderies pantone...!!!
davida wrote:Senyors:
Causes de la efemeride:
Consequència: