m'ha cridat l'atencio...
m'ha cridat l'atencio...
sortia de sbd centre, per agafar el bus cap a castellar, quan he vist un sagales direccio polinya, amb matricula 7000 i pico GBB...
-
- N6
Re: m'ha cridat l'atencio...
No ets l'únic . M'he creuat amb el 631 a l'autopista aquest mati , un Noge Touring suburbà de pis baix , també amb una matricula similar . Suposo que n'han comprat una altra paperina .
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
Doncs jo avui he vist sortir de la gare routière de Sabadell el 637 de Sagalés, un Noge Touring de pis alt, camí de Caldes de Montbui. A destacar que només era de 2 eixos, per tant imagino que de 12 metres.
- Guigui
- Administrador
Inicials
Estic tenint el meu moment de glòria amb les matrícules, ara que coincideixen amb les meves inicials. Si algú avista la 1974 GBB, que m'avisi...fcuevas27 wrote:[...] amb matricula 7000 i pico GBB...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Los últimos Cittour incorporados por Mohn y los últimos Versus incorporados por Rosanbus llevan matrícula GBB
Em corregeixo a partir de l'experiència d'avui: era el 632 (i no el 637), i és un Noge Touring tal i com vaig dir, de pis alt, amb motor Scania.UT596001 wrote:Doncs jo avui he vist sortir de la gare routière de Sabadell el 637 de Sagalés, un Noge Touring de pis alt, camí de Caldes de Montbui. A destacar que només era de 2 eixos, per tant imagino que de 12 metres.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Doncs el flamant 632 sortia fa una estona per la C-33... remolcat per grua.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan