TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Era d'esperar

Post by Guigui »

Peter wrote:Aquest matí, el 6030 anava amb els vidres d'una de les portes completament ratllats. És una llàstima que tant nou com està i amb el poc temps que té el comencin a vandalitzar.
Malauradament, cal comptar amb coses com aquestes. Per tant, TMB hauria de posar-hi més vigilància i fer pagar fins a l'últim cèntim el marrà que atrapi fent aquestes malifetes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by U-Bahn »

Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Com el 3000R?

Post by Guigui »

U-Bahn wrote:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: Com el 3000R?

Post by U-Bahn »

Guigui wrote:
U-Bahn wrote:Fa vint minuts m'he baixat del 4000 reformat a Arc de Triomf. Portava el 126.
Què, fa la mateixa "gràcia" que el 3000R? Explica, explica! :secret
Sí, és igualet però més ample, òbviament. No l'he pogut observar a fons, però.

Interior:
Image
Image
Image
Exterior:
Image
Image

I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Image
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients genials

Post by Guigui »

U-Bahn wrote:I com no, els seients tan còmodes dels 3000R:
Precisament a aquest prodigi de disseny feia referència, sobre tot. :(
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Miquel »

Quina unitat és?
T'has fixat si aquest té termometres nous (amb l'enllaç indicat a Marina amb el Tram).
Aixó em recorda que encara haig de pasar encara per la cotxera de Sant Genís :'( .
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by U-Bahn »

La unitat crec que és la 4064-R4316-4063/4062-4061. Porta els termòmetres típics dels 4000, sense enllaç a Marina.
User avatar
bitxofo
N7
N7
Posts: 381
Joined: Friday 17/02/2006 19:46
Location: BCN
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by bitxofo »

Encara no l'he enxampat...
:(
M'encanten els seients longitudinals però odio la rampa d'intercomunicació entre cotxes!
:x
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by metring »

Avui mateix l'he agafat jo, i cert, la rampa fa bastanta ràbia. Quan he pujat, he pensat que era un 6000, al no veure-li el tester, i després he vist les "diferències".
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by sortrens »

Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

sortrens wrote:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

4000R

Post by Guigui »

victorcasta wrote:
sortrens wrote:Hi han gaires més de trens reformats a la L1?
No. De moment només n'hi ha un.
Però n'amenacen amb més. :miedo
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by victorcasta »

I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Més d'un 4000 reformat, suposo

Post by Guigui »

victorcasta wrote:Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Però segur que no ho deixaran en aquesta unitat solitària...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Busman »

victorcasta wrote:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Alguns 4000 suposo que quedaran com estan

Post by Guigui »

Busman wrote:Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
No ho crec pas, perquè hi ha un 4000 no reformat però lleugerament tunejat, amb el terra blau i espai al primer cotxe per a deixar-hi bicicletes, cadires de rodes, etc. Aquesta mini-remodelació s'ha fet fa poc i segurament no s'hauria escomès si estigués previst reformar de dalt a baix la unitat o retirar-la.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

Busman wrote:
victorcasta wrote:I ja se sap com s'ho faran amb el segon? S'esperaran a tenir acabat Hospital de Bellvitge per treure'l o el remodelaran a la Sagrera?
Guigui wrote:Però n'amenacen amb més. :miedo
Em van comentar que no es remodelarien els 24 trens de què es composa la sèrie, però caldria confirmar-ho.
Significaria que els que no remodelin els retiraríen i els substituïríen pels 6000, per la qual cosa ja ens hauríen tornat a aixecar la camisa?
Impossible. Les 4000 tenen com a molt ¿19? anys i com a poc ¿16? anys, encara no estan per retirar-les. A més les 10 s6000 son per augmentar freqüències i per cobrir les perllongacions del 2019 a Badalona i la del 2074 al Prat. Si anessin a retirar les s4000 tampoc es donarien tanta pressa amb les noves cotxeres jeje

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by sigfrid440s »

Videos del primer dia de circulació del primer 4000Reformat: http://es.youtube.com/watch?v=YcOneAdlCTc :D
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by traveller »

El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Post by Vox »

traveller wrote:El 4000 "pitufo" porta uns anys remodelat; bàsicament canvia el terra i un espai per PMR. Sí que sembla ser que tots els 4000 seràn reformats; no obstant aquest primer 4000R està donant força problemes a línia. Per cert, s'han encarregat 4 unitats més de 6000; en previsió de la perllongació cap a badalona.

El parc mòbil de linia 1 ara mateix està així:
- 2 trens 4000 a sagrera en procés de remodelació.
- 2 trens 4000 a Hospital de Bellvitge amb bogies fisurats (entre ells el 4001).
- 1 tren 4000 Reformat en revisió.
- 19 trens 4000 en teoria hàbils.
- 10 trens 6000 (circulen a diari 8, els altres 2 estan per fer canvis o formació)
En teoria les 10 s6000 ja en circulació eren per augmentar freqüències i tambè per les perllongacions a El Prat i a Badalona, no? S'han adonat que farien curt?

Serien un total de 38 trens a la L1. Es podrien donar bones freqüències. D'on surt això de la nova comanda de 4 s6000 més per la L1?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”