TMB wrote:Tancament temporal d’un accés de l’estació de metro d’Alfons X (L4), per obres de rehabilitació
Dilluns vinent, dia 3 de març, es tancarà temporalment un dels accessos de l’estació d’Alfons X, de la línia 4 de metro, per fer-hi obres de rehabilitació. L’accés que es tanca és el de Ronda Guinardó, mentre que continuaran oberts els de Pl. Alfons X i Ronda Guinardó-Lepant.
Prèviament, diumenge, dia 2 de març, a partir de les 22 hores es tancaran l’accés esmentat i el de Ronda Guinardó-Lepant, per tal de fer uns treballs en la connexió dels dos accessos. Aquesta operació es repetirà el dilluns, dia 3, a partir també de les 22 hores i en tots dos casos el tancament només es farà durant les dues darreres hores de servei i fins a la seva finalització. Així, els dies 2 i 3 de març i en aquestes hores (de 22 a 24 hores) l’únic accés obert a l’estació serà el de Pl. Alfons X.
Pel que fa a l’accés de Ronda Guinardó, estarà tancat unes quatre setmanes, durant les quals s’hi faran treballs de reforma. Tota l’estació està sent objecte de rehabilitació integral des de l’octubre passat, dins del programa de modernització de les estacions més antigues o desgastades que porta a terme Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
L’estació d’Alfons X, que es va obrir el 1974, és utilitzada per una mitjana d’unes 18.000 persones els dies feiners. La rehabilitació actual consisteix a reconfigurar vestíbuls per aprofitar millor l’espai, substituir paviments, graons, sostres i revestiments de parets, millorar la il·luminació, renovar la senyalització al públic i el mobiliari, i instal·lar barreres de control del tipus més efectiu. En el disseny arquitectònic es procura distribuir els espais per facilitar els fluxos de persones, augmentar la sensació de lluminositat amb acabats de tonalitats clares i facilitar el manteniment posterior amb l’elecció de materials d’elevada resistència. El cost d’execució del projecte és de 2 milions d’euros.
Durant l’any 2006 el Departament de Política Territorial i Obres Públiques hi va realitzar millores d’accessibilitat, amb la instal·lació d’ascensors i altres facilitats per a persones amb mobilitat reduïda.
La previsió és que a finals d’abril o primers de maig d’aquest any l’estació ja estigui totalment remodelada.
Imatges virtuals d’una andana i d’un passadís d’accés d’Alfons X un cop reformada l’estació
Barcelona, 29 de febrer de 2008
Remodelació d'estacions de metro
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Tancament temporal accés Alfons X per obres de reabilitacio
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Tancament temporal accés Alfons X per obres de reabilitacio
Vaja que sera un Joanic II, però canviant el color.
Re: Tancament temporal accés Alfons X per obres de reabilitacio
A mi aquest estil ja m'agrada... Una mica soso pero està bé.
Hay trenes que es mejor no coger...
Re: Tancament temporal accés Alfons X per obres de reabilitacio
He combinat aquest tema amb el fil de tres obres de metro, del passat novembre.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Estat i Generalitat remodelaran 5 de les 8 estacions de BCN
De TMB:
Millora de l'accessibilitat a les estacions de Sagrada Família, Sagrera, Can Serra i Girona
Recentment s’han adaptat a persones amb mobilitat reduïda quatre estacions més del metro de Barcelona: Sagrera (L1 i L5), Sagrada Família (L2 i L5), Girona (L4) i Can Serra (L1). Les obres han consistit en l’adaptació general d’accessos, la instal·lació d’ascensors i d’encaminaments per a invidents. Aquestes actuacions que milloraran la mobilitat dels usuaris han comportat una inversió global de més de 6,5 MEUR.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques continua desenvolupant el Pla de millora de l’accessibilitat a tota la xarxa de metro de Barcelona. Amb l’adaptació d’aquestes quatre estacions ja en són 77 les que estan equipades a persones amb mobilitat reduïda, 28 les que estan en obres o a punt d’iniciar-se i 16 les que estan en fase de redacció de projecte.
Les obres d’adaptació en aquestes estacions han consistit en la instal·lació de divuit ascensors: set a l’estació de Sagrera de l’L1 i l’L5, cinc a les estacions de Sagrada Família de l’L2 i l’L5, tres a l’estació de Girona de l’L4 i tres més a l’estació de Can Serra de l’L1. A més a més, s’han instal·lat rampes metàl·liques per millorar els accessos als trens des de les andanes, escales mecàniques i s’ha aprofitat per millorar l’exterior de les estacions.
L1
L5
Sagrera: en aquesta estació s’ha dut a terme una actuació per ampliar el vestíbul de l’L1 de Garcilaso que ha passat de tenir 260 m2 a 1.150 m2 i també s’ha doblat la superfície del vestíbul de l’L5 de Felip II fins als 750 m2. Les millores també han inclòs la substitució de l’esquema d’andanes existent (una central i dues de laterals) per una única andana central que dóna servei als dos sentits de la circulació i millora la mobilitat. Per facilitar els desplaçaments per l’interior de l’estació s’han instal·lat escales mecàniques i set ascensors; tres de connexió entre els vestíbuls (Garcilaso, Felip II i l’intercanviador) i el carrer i quatre més que connecten els vestíbuls i les andanes. Amb aquesta actuació queda completada l’adaptació de l’estació i de la correspondència entre l’L1 i l’L5. No obstant, està previst que d’aquí dos mesos, aproximadament, s’acabi d’instal·lar un altre ascensor que comuniqui el carrer amb els vestíbuls. El nombre de passatgers diaris que passen per l’estació de Sagrera és de 33.200.
L2
L5
Sagrada Família: a l’estació de l’L2 de la banda de Provença s’han instal·lat dos ascensors vestíbul-andana i s’ha construït una passarel·la metàl·lica que uneix els vestíbuls de correspondència entre l’L2 i l’L5, també de nova construcció. Amb aquesta actuació l’estació queda doblement adaptada: per banda Mallorca, feta anteriorment, i per banda Provença.
A l’estació de l’L5 s’han instal·lat tres ascensors, dos d’accés al vestíbul des de les andanes i un altre, situat al xamfrà entre Provença i Marina, que comunica l’exterior amb el vestíbul. Tanmateix, s’ha realitzat el crescut de les andanes per adaptar-se a l’alçada dels nous combois. El cost de l’obra ha estat de 3 MEUR. Aquesta és una de les estacions més transitades de Barcelona, cada dia hi passen 31.500 usuaris.
L4
Girona: en aquesta estació s’ha instal·lat un ascensor al costat mar del xamfrà entre Consell de Cent i Girona que connecta el carrer amb el vestíbul de l’estació, i dos més que comuniquen el vestíbul i les andanes. L’ascensor de l’andana en direcció a Trinitat Nova accedeix al vestíbul, al passadís i a l’andana i l’ascensor situat a l’andana en direcció La Pau té parada a l’andana i al passadís adaptat de nova construcció. Per aquesta estació passen cada dia 4.800 passatgers i les obres de millora han tingut un cost de 2 MEUR.
L1
· Can Serra: s’han instal·lat un total de tres ascensors: dos que comuniquen el vestíbul amb les andanes i un de connexió entre el vestíbul i el nivell de carrer que està situat davant del parc Les Planes entre l’Avinguda Isabel la Catòlica i l’Avinguda Can Serra. També s’ha ampliat l’estació i s’ha creat un passadís d’uns 90 m2, on es troben els ascensors que connecten el vestíbul amb les andanes. En aquesta estació, per on cada dia passen 5.400 usuaris, també s’han col·locat encaminaments per a invidents i s’han instal·lat rampes metàl·liques per millorar l’accés als trens de les persones amb mobilitat reduïda. L’actuació ha comportat una inversió d’1,5 MEUR.
19 d’abril de 2008 (Tot i que ni ahir estava la notícia...)
Millora de l'accessibilitat a les estacions de Sagrada Família, Sagrera, Can Serra i Girona
Recentment s’han adaptat a persones amb mobilitat reduïda quatre estacions més del metro de Barcelona: Sagrera (L1 i L5), Sagrada Família (L2 i L5), Girona (L4) i Can Serra (L1). Les obres han consistit en l’adaptació general d’accessos, la instal·lació d’ascensors i d’encaminaments per a invidents. Aquestes actuacions que milloraran la mobilitat dels usuaris han comportat una inversió global de més de 6,5 MEUR.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques continua desenvolupant el Pla de millora de l’accessibilitat a tota la xarxa de metro de Barcelona. Amb l’adaptació d’aquestes quatre estacions ja en són 77 les que estan equipades a persones amb mobilitat reduïda, 28 les que estan en obres o a punt d’iniciar-se i 16 les que estan en fase de redacció de projecte.
Les obres d’adaptació en aquestes estacions han consistit en la instal·lació de divuit ascensors: set a l’estació de Sagrera de l’L1 i l’L5, cinc a les estacions de Sagrada Família de l’L2 i l’L5, tres a l’estació de Girona de l’L4 i tres més a l’estació de Can Serra de l’L1. A més a més, s’han instal·lat rampes metàl·liques per millorar els accessos als trens des de les andanes, escales mecàniques i s’ha aprofitat per millorar l’exterior de les estacions.
L1
L5
Sagrera: en aquesta estació s’ha dut a terme una actuació per ampliar el vestíbul de l’L1 de Garcilaso que ha passat de tenir 260 m2 a 1.150 m2 i també s’ha doblat la superfície del vestíbul de l’L5 de Felip II fins als 750 m2. Les millores també han inclòs la substitució de l’esquema d’andanes existent (una central i dues de laterals) per una única andana central que dóna servei als dos sentits de la circulació i millora la mobilitat. Per facilitar els desplaçaments per l’interior de l’estació s’han instal·lat escales mecàniques i set ascensors; tres de connexió entre els vestíbuls (Garcilaso, Felip II i l’intercanviador) i el carrer i quatre més que connecten els vestíbuls i les andanes. Amb aquesta actuació queda completada l’adaptació de l’estació i de la correspondència entre l’L1 i l’L5. No obstant, està previst que d’aquí dos mesos, aproximadament, s’acabi d’instal·lar un altre ascensor que comuniqui el carrer amb els vestíbuls. El nombre de passatgers diaris que passen per l’estació de Sagrera és de 33.200.
L2
L5
Sagrada Família: a l’estació de l’L2 de la banda de Provença s’han instal·lat dos ascensors vestíbul-andana i s’ha construït una passarel·la metàl·lica que uneix els vestíbuls de correspondència entre l’L2 i l’L5, també de nova construcció. Amb aquesta actuació l’estació queda doblement adaptada: per banda Mallorca, feta anteriorment, i per banda Provença.
A l’estació de l’L5 s’han instal·lat tres ascensors, dos d’accés al vestíbul des de les andanes i un altre, situat al xamfrà entre Provença i Marina, que comunica l’exterior amb el vestíbul. Tanmateix, s’ha realitzat el crescut de les andanes per adaptar-se a l’alçada dels nous combois. El cost de l’obra ha estat de 3 MEUR. Aquesta és una de les estacions més transitades de Barcelona, cada dia hi passen 31.500 usuaris.
L4
Girona: en aquesta estació s’ha instal·lat un ascensor al costat mar del xamfrà entre Consell de Cent i Girona que connecta el carrer amb el vestíbul de l’estació, i dos més que comuniquen el vestíbul i les andanes. L’ascensor de l’andana en direcció a Trinitat Nova accedeix al vestíbul, al passadís i a l’andana i l’ascensor situat a l’andana en direcció La Pau té parada a l’andana i al passadís adaptat de nova construcció. Per aquesta estació passen cada dia 4.800 passatgers i les obres de millora han tingut un cost de 2 MEUR.
L1
· Can Serra: s’han instal·lat un total de tres ascensors: dos que comuniquen el vestíbul amb les andanes i un de connexió entre el vestíbul i el nivell de carrer que està situat davant del parc Les Planes entre l’Avinguda Isabel la Catòlica i l’Avinguda Can Serra. També s’ha ampliat l’estació i s’ha creat un passadís d’uns 90 m2, on es troben els ascensors que connecten el vestíbul amb les andanes. En aquesta estació, per on cada dia passen 5.400 usuaris, també s’han col·locat encaminaments per a invidents i s’han instal·lat rampes metàl·liques per millorar l’accés als trens de les persones amb mobilitat reduïda. L’actuació ha comportat una inversió d’1,5 MEUR.
19 d’abril de 2008 (Tot i que ni ahir estava la notícia...)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Estat i Generalitat remodelaran 5 de les 8 estacions de BCN
A Sagrada Família, el que s'ha fet és un nyap.metring wrote:Recentment s’han adaptat a persones amb mobilitat reduïda quatre estacions més del metro de Barcelona: Sagrera (L1 i L5), Sagrada Família (L2 i L5),
Han estat més de dos anys amb tot obert, simplement per posar ascensors fins les andanes més un ascensor fins l'exterior. En canvi, el gran problema de l'estació, que és la massificació de la sortida al costat de l'Av. Gaudí, que necessitaria d'un accés més ample i una escala mecànica, s'ha deixat igual. De fet, s'ha deixat pitjor, perquè a sobre han posta l'ascensor de manera que farà difícil l'ampliació fins i tot al futur.
Lamentable.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Desconcert total
Tot plegat em fa tenir una sensació cada cop més aguda de que TMB està perdent el nord en qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat (traçats, remodelacions, ampliacions, gestió de patrimoni, etc.), i amb ella tota la planificació de la xarxa de TP de l'RMB en general. Sembla mentida els pegots que s'arriben a fer per sortir del pas i trobar-se al cap de poc temps amb el mateix problema que es pretenia solucionar, o fins i tot més gros.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de metro
Al blog de l'Ajuntament de Barcelona, es parla d'instalar ascensors a Virrei Amat.
http://www.blogbarcelona.cat/viewPost.d ... 5BD0E7A98B
"L'estació de Virrei Amat tindrà ascensors"
per Jordi Hereu 27/03/2008
http://www.blogbarcelona.cat/viewPost.d ... 5BD0E7A98B
"L'estació de Virrei Amat tindrà ascensors"
per Jordi Hereu 27/03/2008
Jordi Hereu wrote:Senyor Francesc entenc que pujar 62 esglaons és un impediment per l'accessibilitat. A l'estació de metro de Virrei Amat el projecte constructiu dels ascensors que han de connectar el carrer i l'andana ja estan definits. Jo mateix m'adreçaré a la Generalitat perquè el projecte comenci l'abans possible.
Re: Remodelació d'estacions de metro
La remodalació de Liceo ja és una realitat! Avui he vist en la majoria d'estacions de la "L3" excepte Maria Cristina i Paral.lel que ja han posat els nous termòmetres amb les noves estacions Roquetes i Trinitat Nova tapat amb una enganxina negre!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Remodelació d'estacions de metro
A Santa Coloma farà cosa d'un any que van abandonar les obres de l'ascensor. La gent diu que és per falta de pressupost. Ja fa un any que està l'estació i el carrer amb zones vallades i forats fets i la parada d'autobús principal de la ciutat encara es troba de manera provisional perquè va ser alterada per les obres i aquestes s'han paralitzat.
No entenc perquè els periodistes no informen aquestes coses i ho investiguen i només fan que fer publicitat del PSC quan aquest diu que farà farà farà. "El PSC farà una megachupi àrea bicing" "El PSC farà el metro Fondo - Badalona Centre" "El PSC portàra el metro a Sant Feliu" "El PSC farà la línia més llarga d'Europa (s'omet clar està el cost d'aquesta)"...
No entenc perquè els periodistes no informen aquestes coses i ho investiguen i només fan que fer publicitat del PSC quan aquest diu que farà farà farà. "El PSC farà una megachupi àrea bicing" "El PSC farà el metro Fondo - Badalona Centre" "El PSC portàra el metro a Sant Feliu" "El PSC farà la línia més llarga d'Europa (s'omet clar està el cost d'aquesta)"...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de metro
Pensa que la majoria dels mitjans de comunicació viuen directa o indirectament de les ajudes públiques, sigui en forma de publicitat o directament mitjançant subvencions. Per tant, no esperis res per aquesta banda.EUKibo wrote:No entenc perquè els periodistes no informen aquestes coses i ho investiguen i només fan que fer publicitat del PSC quan aquest diu que farà farà farà.
Tots veiem que hi ha molts llocs en la mateixa situació: obres que es comencen, i al cap de dues o tres setmanes d'haver-ho fet queden parades i durant mesos (a vegades anys) no s'hi veu més personal que el de seguretat (o encara pitjor, simplement una "roda de carro" a l'entrada).
Al final, aquestes obres duren molt més temps del que caldria, causant una quantitat enorme de molèsties als ciutadans (total, a qui li importa?), mentre els costos es dupliquen i tripliquen respecte als pressupostos adjudicats i alguns es fan d'or.
És el que hi ha...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Remodelació d'estacions de metro
http://es.noticias.yahoo.com/ep/2008091 ... a5357.html
CiU repartirà avui 2.000 octavilles per exigir la remodelació de l'estació Virrei Amat del metro de Barcelona
Europa Press - BARCELONA, 17 de setembre (EUROPA PRESS)
El regidor de CiU a l'Ajuntament de Barcelona Antoni Vives i altres membres de la federació nacionalista repartiran avui 2.000 octavilles entre els usuaris de l'estació de Virrei Amat de la línia 5 del metro per reclamar la remodelació d'aquesta parada, que "continua estant en les mateixes condicions que fa 30 anys" i és inaccessible per a discapacitats.
En un comunicat, Vives ha defensat que els últims anys la xarxa de metro al districte de Nou Barris ha experimentat un gran creixement "fruit sobretot de la política desenvolupada pels governs de CiU en la Generalitat", i que culminarà amb la pròxima obertura de l'ampliació de la línia 3 entre les estacions de Canyelles i Trinitat Nova.
Ha recordat que l'ampliació de les línies anava associat a un programa de millora de les parades ja existents, en què s'incloïa la reforma de l'estació de Virrei Amat.
CiU repartirà avui 2.000 octavilles per exigir la remodelació de l'estació Virrei Amat del metro de Barcelona
Europa Press - BARCELONA, 17 de setembre (EUROPA PRESS)
El regidor de CiU a l'Ajuntament de Barcelona Antoni Vives i altres membres de la federació nacionalista repartiran avui 2.000 octavilles entre els usuaris de l'estació de Virrei Amat de la línia 5 del metro per reclamar la remodelació d'aquesta parada, que "continua estant en les mateixes condicions que fa 30 anys" i és inaccessible per a discapacitats.
En un comunicat, Vives ha defensat que els últims anys la xarxa de metro al districte de Nou Barris ha experimentat un gran creixement "fruit sobretot de la política desenvolupada pels governs de CiU en la Generalitat", i que culminarà amb la pròxima obertura de l'ampliació de la línia 3 entre les estacions de Canyelles i Trinitat Nova.
Ha recordat que l'ampliació de les línies anava associat a un programa de millora de les parades ja existents, en què s'incloïa la reforma de l'estació de Virrei Amat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més patètic, impossible
Fer el paperot: aquest és l'art que dominen tots els partits polítics. Aquella quadrilla, quan va ser al poder, tampoc va moure un dit per fer res del que ara reclamen: el metro de les giragonses (L9, L12), la prioritat descarada per les carreteres i el transport privat, tot això són coses que van inventar i/o potenciar ells. I, per cert, s'hauran pres la molèstia de fer la mateixa "campanya" per totes les estacions no adaptades de la xarxa de metro?
Si l'autobombo pocavergonya del tripartit és contrarrestat per aquest tipus de publicitat casolana per part del principal partit de l'oposició, ja podem plegar...
Si l'autobombo pocavergonya del tripartit és contrarrestat per aquest tipus de publicitat casolana per part del principal partit de l'oposició, ja podem plegar...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de metro
http://www.acn.cat/webACN/detallNoticia ... cia=450211
El Govern anuncia que la remodelació de l'estació de metro de Virrei Amat començarà el 2009 i desmenteix cap demora
Barcelona.- El director general de Transport Terrestre del Govern, Manel Villalante, ha explicat a l'ACN que el Govern iniciarà les obres de remodelació de l'estació de Virrei Amat l'any vinent. D'aquesta manera desmenteix que les obres s'hagin 'desprogramat', tal com ha criticat CiU aquest dimecres. Villalante ha exposat que el projecte constructiu de remodelació total de la Línia 5, començat al març del 2006, està 'gairebé acabat' i que està previst que s'aprovi la segona quinzena de novembre, moment en què es transmetrà a Gisa per tal d'adjudicar l'obra a principis de l'any vinent. De fet, ha dit que en el pla econòmic financer de Gisa hi figura una dotació del Govern de 8,5 MEUR.
El Govern anuncia que la remodelació de l'estació de metro de Virrei Amat començarà el 2009 i desmenteix cap demora
Barcelona.- El director general de Transport Terrestre del Govern, Manel Villalante, ha explicat a l'ACN que el Govern iniciarà les obres de remodelació de l'estació de Virrei Amat l'any vinent. D'aquesta manera desmenteix que les obres s'hagin 'desprogramat', tal com ha criticat CiU aquest dimecres. Villalante ha exposat que el projecte constructiu de remodelació total de la Línia 5, començat al març del 2006, està 'gairebé acabat' i que està previst que s'aprovi la segona quinzena de novembre, moment en què es transmetrà a Gisa per tal d'adjudicar l'obra a principis de l'any vinent. De fet, ha dit que en el pla econòmic financer de Gisa hi figura una dotació del Govern de 8,5 MEUR.
Re: Remodelació d'estacions de metro
La "prevista" estación de Virrei Amat de la L4,supongo que habrá entrado en fase "traspueste-cajonero-olvidal" que diría el gran Forges..¿no?
(Por cierto,dos años y medio para hacer el proyecto constructivo de la remodelación de una estación,es de juzgado de guardia).
(Por cierto,dos años y medio para hacer el proyecto constructivo de la remodelación de una estación,es de juzgado de guardia).
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Descartada
Més que això: fa un cert temps, va quedar oficialment descartada.sergi wrote:La "prevista" estación de Virrei Amat de la L4,supongo que habrá entrado en fase "traspueste-cajonero-olvidal" que diría el gran Forges..¿no?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Re: Remodelació d'estacions de metro
Si de veritat voleu veure remodelacions kafkianes, aneu a veure la sortida del carrer Lisboa d'Horta.... no té preu.
Van estar tres anys d'obres amb la sortida tancada, després la van obrir i en tres o quatre mesos la van tornar a tancar dos anys més per instalar l'ascensor. Però el que han fet és un nyap de dimensions considerables, ideal per a que en un moment de pressa en veure venir el metro et trenquis la crisma.
Decididament l'arquitecte que ha dissenyat allò té greus problemes psicomotrius, cognitius i d'adaptació a la raça humana.
Van estar tres anys d'obres amb la sortida tancada, després la van obrir i en tres o quatre mesos la van tornar a tancar dos anys més per instalar l'ascensor. Però el que han fet és un nyap de dimensions considerables, ideal per a que en un moment de pressa en veure venir el metro et trenquis la crisma.
Decididament l'arquitecte que ha dissenyat allò té greus problemes psicomotrius, cognitius i d'adaptació a la raça humana.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Re: Remodelació d'estacions de metro
Doy fé,de que lo que dice el amiguete Trytasa Baldaquino ,es totalmente cierto.
Saludos.
Saludos.