Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
Location: Terrassa

Post by Jefe de C.T.C. »

fantito wrote:A veure quan trigarà el crònic de turno en dir que els Arco no poden passar per Pl. Catalunya o una bestiesa semblant -així s'ha assegurat centenars de vagades amb les pobres 450/451-.

Pel que sé ja fa una setmana que els darrers trens del dia, con el 620, ja passen per Vilafranca i Pl. Catalunya.
Ja soc aqui :D . Aquest cop he trigat massa i tot :twisted:
No, tens raó hi havía tota una rumorología sobre aquest tema...i l'únic que feia falta era una mica de treball de camp, anar a Plaça Catalunya costat St.Andreu i al final de l'andana es troba una cosa com aquesta d'aqui.

((Disculpeu que es vegi com flotant...però es l'efecte ultraflash sobre una pantalla fosforito en mig d'un túnel))
Attachments
Limitació10.JPG
Limitació10.JPG (23.42 KiB) Viewed 5047 times
Hola gent!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Aiva, sembla una aparició!!! :o :o :x :x
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

metring wrote:Aiva, sembla una aparició!!! :o :o :x :x
O, més aviat, un ovni baixat de Raticulín segons Carlos Jesús! xD
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
Location: Terrassa

Post by Jefe de C.T.C. »

Jo no he dit pas que hi hagi una prohibició.
Dic que segurament el que justifica aquest rumors de que está prohibit circular-hi els 450/451 i tot això es fonamenta en que gairebé mai circulen precisament per aquesta limitació tan restrictiva per aquest automotors.
No se...jo no sabia el que havia de cert en aquestes afirmacions i en veure aquest limit (que jo desconeixia) doncs se'm va clarificar l'assumpte i ho volia compartir amb vosaltres tot i que veig que está causant mes sensació la foto en si :D
Hola gent!!
Jordilar

Post by Jordilar »

El Pont Metal·lic de Plaça Catalunya és molt curiós, doncs ven bé no és un pont ja que per sota hi ha terra. Es va col·locar aquesta estructura per que la bóbeda de ciment del túnel del GMB no hagués de suportar el pes dels trens, així, com he dit avans és un "fals pont". Hi ha una fotografia de la construcció d'aquesta obra on es veu un treballador dret sobre la bóbeda de ciment del túnel del GMB i la estructura metal·lica que li arriba més o menys a l'altura del coll, cosa que vol dir que del sostre del tunel de la L3 al nivell de les vies d'Adif hi ha aproximadament 1.2mts de terra.

Crec que amb la reforma de l'estació al 1977 es va reforçar amb ciement la estructura metalica, tot i això actualment es troba amb molt mal estat.

Salut,
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Jordilar wrote:Crec que amb la reforma de l'estació al 1977 es va reforçar amb ciement la estructura metalica, tot i això actualment es troba amb molt mal estat.
Doncs que Adif espavili perquè si no, ja podem fer números de com encabim sis línies de Rodalies i totes les de mitja i llarga distància convencional pel túnel d'Aragó, semblant a la discussió que va haver-hi fa algun temps sobre com fer passar els Rodalies per Pl. Catalunya, però més bèstia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
Location: Terrassa

Post by Jefe de C.T.C. »

fantito wrote:Doncs en realitat el fet que no passin les 450/451 per Pl. Catalunya és tot un altre. Busca, busca y trobarás.
A si?. Es que quan vaig veure la limitació a 10km/h vaig pensar que aquest era el motiu...vaja que no era gens pràctic fer-les passar a aquesta velocitat i per això gairebé mai circulaven per Plaça Catalunya.
Ara em tornes a deixar pillat :mmm
Em quedat que passar poden passar...però que gairebé mai ho fan...però no es per la limitació a 10 km/h. No se...podríes donar una pista.
Hola gent!!
User avatar
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Posts: 102
Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
Location: Terrassa

Post by Jefe de C.T.C. »

Ok gràcies jo es que només tinc conceptes de circulació al cap i no se m'acudeixen aquestes coses mes "aplicades".
Hola gent!!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

...

Post by JaMiRo! »

fantito wrote:La diferència entre el Ferrocarril i l'Ibertrén. En el Ferrocarril també cal pensar en l'explotació.
:boig2
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by Guigui »

Extret de Renfe Última Hora:
Hasta el 31 de mayo de 2008

Servicio de autobús para el último tren de Rodalies Montcada Bifurcació (00.11 h) -Granollers Canovelles (00.33 h)

A causa de obras de mejora de infraestructura, hasta el 31 de mayo, el último tren de la línea 3 de Rodalies L’Hospitalet (23.44 horas) – Granollers Canovelles (00.33 horas) finalizará su recorrido en la estación de Montcada Bifurcació (00.11 horas).

Para garantizar la movilidad de los viajeros, Renfe ha programado un servicio de autobús alternativo al citado tren en todas las estaciones del trayecto Montcada Bifurcació (00.11) – Granollers Canovelles (00.33)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by 437.001 »

De quines obres es tracta?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by victorcasta »

De renovació de catenària. Crec que porten més d'un mes amb aquesta circulació suprimida.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by davida »

No es renovació de catenaria sino de vía. Actualment han renovat la via de Montcada Bifurcació a Montcada Ripollet amb travesa monobloc preparada per ample UIC. Ja hi ha travesses al costat de la vía preparades per ser canviades almenys fins Mollet.
La catenaria sense compensar i els pals del anys 20 segueixen al seu lloc.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by UT440_132M »

D'aixo ja fa dies diria.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
marcel
N7
N7
Posts: 399
Joined: Monday 02/05/2005 18:35

Re: Obres infraestructura R3: bus substitutori

Post by marcel »

Cal afegir les obres de catenària de l'estació de Parets i imminentment a Mollet Sta Rosa. Ha arribat la catenaria amb pòrtics. Entre Mollet i Parets també s'està treballant per fer tot el conjunt electric nou.
Les obres que es fan a la sortida nord de Parets ( a la Danone), no sé si tenen algo a veure amb aquest tren suprimit...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Tall de rodalia a Cornellà

Post by Guigui »

Notícia de La Malla:

---------------------------------

La línia C4 de Rodalies de Renfe, interrompuda per obres d'un viaducte

LAMALLA.NET / EFE

Les obres que es duen a terme per construir un viaducte a Cornellà han obligat a interrompre el servei de la línia C4 de Rodalies de Renfe entre les estacions de l'Hospitalet de Llobregat i Cornellà des d'avui i fins el proper diumenge. El trajecte afectat s'haurà de realitzar amb metro.

Durant aquests dies un tren llançadora cobrirà el trajecte entre Sant Vicenç del Calders i Cornellà i la freqüència de pas serà de dos trens per hora i sentit.

Per cobrir el trajecte entre Cornellà i l'Hospitalet es recomana als viatgers que a Cornellà enllacin amb la línia 5 del Metro per dirigir-se a Sants. Des d'allà podran tornar a connectar amb la C-4.

Els clients de l'Hospitalet que es dirigeixin a Cornellà o a estacions de la C-4 sud podran dirigir-se en Metro fins a l'estació de Sants des d'on podran seguir el viatge fins a Cornellà. La resta de línies que passen per la (C-1, C-3 i C-7) finalitzaran el seu servei a l'Hospitalet.

El dia 2 de maig entre les 6.30 i les 10 hores se situaran 12 autocars a l'estació de Sant Feliu de Llobregat per complementar la capacitat dels trens en hora punta.

Publicat 01/05/2008 - 09:31h
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
lithops
N6
N6
Posts: 189
Joined: Wednesday 07/06/2006 19:35
Location: Sant Feliu de Codines

Re: Tall de rodalia a Cornellà

Post by lithops »

Hola,

Segons Renfe:
oEls clients de L’Hospitalet que es dirigeixin cap a Cornellà o estacions de la línia 4 sud poden encaminar-se a través de la línia 1 de Metro o a través de serveis de Rodalies fins Barcelona Sants per enllaçar amb la línia 5 de Metro.
[Mode irònic on]O sigui, els autobusos que pasen per Santa Eulàlia i Hospitalet Centre direcció Cornellà ni tocar-los, si algú té aprop i ha pensat desplaçar-se a peu a alguna de les estacions de la linea 5 que passen per la Barriada Santfeliu (Can Boixeres), el barri de Pubilla Casas (Pubilla Casas i Can Vidalet*) o Collblanc, tampoc, que tiri enrere cap a Plaça de Sants amb la 1, o en tot cas, si agafa al metro a alguna d'aquestes estacions de la linea 5 que ho faci direcció Plaça de Sants i allà que canviï d'andana direcció Cornellà. [Mode irònic off]

Tan costava posar un servei altenatiu d'autobusos enlloc de dir-li a la gent busquis la vida? Si han pensat en aquesta data per fer aquesta obra segur que ha estat pel pont i per la conseqüent disminució de passatgers, però hi ha gent que continua treballant i no rep cap alternativa de Renfe. Què passa amb els que vénen de la C-4 sud i baixan a L'Hospitalet, han d'anar de Cornellà fins a Plaça de Sants amb metro per agafar la linea 1? O algun informador de Renfe els dirà quins autobusos poden agafar fins L'Hospitalet-Centre? No sé que pensereu, però jo a això li dic deixar completament tirats als ja habituals patidors clients.

Salutacions

* L'estació de Can Vidalet està situada en terrenys d'Esplugues de Llobregat, però la vorera del davant pertany al barri de Pubilla Casas i per això l'he inclós, ja que també es utilitzada pels habitants d'aquesta banda del barri.
Last edited by lithops on Thursday 01/05/2008 21:26, edited 1 time in total.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Tall de rodalia a Cornellà

Post by Mako448 »

Guigui wrote:Notícia de La Malla:

---------------------------------

La línia C4 de Rodalies de Renfe, interrompuda per obres d'un viaducte



Els clients de l'Hospitalet que es dirigeixin a Cornellà o a estacions de la C-4 sud podran dirigir-se en Metro fins a l'estació de Sants des d'on podran seguir el viatge fins a Cornellà. La resta de línies que passen per la (C-1, C-3 i C-7) finalitzaran el seu servei a l'Hospitalet.


Publicat 01/05/2008 - 09:31h
No entenc del tot que volen dir amb aquesta frase, peró sí volen dir en agafar el metro,anar fins a Sants Estació,i allà un altre metro fins a Cornellà,ho tenen ben clar.

Senyors periodistes,el canvi de la L1 a la L5 és fa a Plaça de Sants i no a Sants-Estació.
Una altra cosa és que és refereixin a agafar un rodalies d'Hospitalet a Sants i allà la L5 fins Cornellà.

I una altra cosa,per cobrir el trajecte L'Hospitalet-Martorell podrien haver recomanat l'ultilització de FGC,no sé que és triga menys sí es vol anar de Vilafranca a L'Hospitalet,sí agafnt rodalies fins Cornellà,allà L5 fins a Sants i rodalies fins o hospi o bé L5 fins a Plaça de Sants i allà L1 fins Just Oliveras o bé millor baixar-se a Martorell i anar amb FGC fins Av.Carrilet(tot i ser 40 minuts),i allà o anar caminant o la L1 fins Just Oliveras.Aixó t'estalvia una volta que déu n'hi do!,no sé per qué no ho han recomenat d'aquesta manera.
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Al juliol desviaments de trens a Girona i França per Mataró

Post by awe »

A Tranvia s'ha informat que hi haurà talls a la línia de Granollers els dies 5 i 6 de juliol, la qual cosa provocarà el desviament de trens CEX i LD per la línia de la Costa. Si finalment això es dona, serà el moment de fotografiar Talgos (VI i IIIRD) y 448 per llocs com Mataró, Badalona, Blanes, etc. Una oportunitat gairebé única, jo diria. Copio el missatge al fòrum de Catalunya.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Re: Al juliol desviaments de trens a Girona i França per Mataró

Post by orique »

Apuntat queda :D
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”