Impressora de factures obligatòria als taxis el 2009

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
Guigui
Administrador

Impressora de factures obligatòria als taxis el 2009

Post by Guigui »

Notícia d'Europa Press:

-----------------------------------------

El 78,65% de les llicències de taxi de Barcelona tenen impressora de factures, que serà obligatòria el 2009

24/03/2008 11:56

BARCELONA, 24 de març (EUROPA PRESS)

El 78,65% dels taxistes de l'Àrea Metropolitana de Barcelona compten amb una impressora per imprimir factures, segons dades oficials de l'Institut Metropolità del Taxi (IMT) recollides per Europa Press. A partir de l'1 de gener, tots els vehicles amb llicència de taxi hauran de tenir obligatòriament aquest aparell.

Per aquesta raó, entre 2003 i el 31 de desembre del 2007 l'IMT va obrir un període de sol·licitud de subvencions als taxistes perquè poguessin instal·lar impressores, davant de la perspectiva que a partir de 2009 aquestes fossin obligatòries a totes les llicències.

L'IMT ha destinat a aquesta finalitat un total de 780.149 euros, de les quals s'han beneficiat més del 60% dels 10.500 titulars de llicència, el que equival a 6.545 beneficiaris. La resta de vehicles que porten impressora no s'han beneficiat de les ajudes ja que no tots els taxistes les han sol·licitat.

A diferència dels rebuts escrits a mà, els rebuts impresos amb una petita impressora que s'instal·la al frontal davanter del vehicle donaran més seguretat i garantia als clients. A més, serviran per evitar l'ús de rebuts manuals per evitar falsificacions i cobraments abusius per un servei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
megapauer
N8
N8

Re: Impressora de factures obligatòria als taxis el 2009

Post by megapauer »

Ja fora hora, ja que una cosa que també passa molt, i m'hi fixo molt és que hi han taxistes que sempre compten els suplements de memòria. I suposo que és perquè son assalariats i així es guanyen un sobresou, ja que el que no queda enregistrat al taxímetre, no s'ha cobrat.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Guigui
Administrador

Factures completes, per fi

Post by Guigui »

I també ja estic fart de demanar que em posin el DNI (i no se n'oblidin la lletra). Molt IMT, però el taxi barceloní sembla la selva.

megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

I realment val gaire més que 125 euros una impressora d'aquestes?

A mi em sorprèn que sempre s'hagi d'estar subvencionant les millores del transport públic quan gairebé hauria d'ésser inqüestionable aquesta mesura.

Igualment penso amb les mampares. Si volen seguretat i paguen 150-200mil euros per comprar-se una llicència, poden pagar els 600-800 euros que val una mampara.

Jo si vull canviar de violí per un de millor o que funcioni més bé o estalvio o em faig f*tre.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Molt bé, ara caldría que tots els taxis disposin de tarja de crèdit cosa que tots els tele taxis ja en tenen. :reve :reve :reve
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Guigui
Administrador

Encara hi ha rebuts manuals

Post by Guigui »

Ahir, dia 19 de febrer, van expedir a la meva dona un rebut d'aquells antics, a mà i, òbviament, sense NIF. Això és l'obligatorietat de la impressora de factures?

A mi ja em perdonaran, però el taxi barceloní, col·lectivament parlant, no fa absolutament res per treure's del damunt l'aurèola mafiosa que duu des de fa uns quants anys.

Guigui
Administrador

Catorze mesos després

Post by Guigui »

Un any després del missatge de dalt, i un i dos mesos després de la suposada entrada en vigor de l'obligatorietat d'expedir les factures per mitjà d'impressora, ahir em van facilitar un rebut groc dels antics i omplert de manera salvatge i desganada.

El taxi a Barcelona continua presentant una crosta "cutre" força impresentable i no hi ha cap institució que sembli disposada a fer-hi res en contra.

Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”