440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Doncs la 131 al Rc té més goteres i filtracions que un espia sord...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Pere wrote:
Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
I quina necessitat tenen de renovar-li la cabina, si és que en 4 dies seran apartades definitivament?
Jordilar

Post by Jordilar »

Quan un tren pasa la R, és per que hi ha la intenció de que duri molts anys.

Salut,
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Avui l'encarregada de fer el servei matinal a Terrassa ha sigut amb la 440R-239M de dos cotxes, acoblada a la 440R-200M
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Jordi Freixas wrote:Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Bé... jo sento campanes de que Civies aquí dalt, mmm... :suar no... com a molt, pujaran 447 (espero que les facin alguna cosa amb els seients... :x ).

Ens veiem! :mmm xD
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by UT440_132M »

Jo dilluns passat a Vic vaig caçar la 440 118C 131M, cap a les 18.25 mes o menys, les vegades que podeu anar amb 440 sense reformar son: Origen : LA TOUR DE CAROL
Destino : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
08.15 11.35 C3 3.20
18.42 22.05 C3 3.23
Procedent de Puigcerdà - Destinació L'Hospitalet:

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.31 09.44 C3 3.13
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : PUIGCERDA


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.10 C3 3.18
16.58 20.24 C3 3.26
18.49 22.09 C3 3.20

Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : LA TOUR DE CAROL


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.17 C3 3.25
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by UT440_132M »

No sempre es fa el servei amb les dues UT440 sense reformar, a vegades es fa amb 440R de dos cotxes. És tenir sort i paciència. :ok
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by UT440_132M »

Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by josep_serre »

No hi ha cap problema perquè una 447 pugi a Puigcerdà de fet hi han pujat més d'un cop passant pel túnel del cargol, no hi ha més remei, per pujar en servei més amunt de Ribes s'havia de reforçar el sistema de frenat d'aquests trens cosa que no s'ha fet.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by UT440_132M »

Ja pero sapiguen com es la RENFE...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by canalcole »

Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by calisay »

canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???
El licor Calisay no se bebe, se saborea
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Post by canalcole »

Sí, totes... :'(
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Fa 2 anys

Post by UT440_132M »

calisay wrote:
canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???
Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
solde13
N5
N5
Posts: 96
Joined: Friday 02/01/2009 12:39
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Location: Montmeló
Contact:

Re: Fa 2 anys

Post by solde13 »

canalcole wrote: Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(
Encara hi es, amb la "decoració urbana" que renfe no evita >:( :nono
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”