Allà hi vaig anar el dm. 18. Només per mirar una maquineta que tenia el revisor d'un Catalunya Exprés, ens hi va deixar anar a mi i al meu germà, i ens va donar un punt de llibre amb el dibuix d'un tren que té un calendari d'aquest any 2008, i ma mare el plastificà perquè no es faci malbé. Per cert, hi havia un botó que deia "Hombre Muerto", que ara no m'en recordo per què funcionava. Algú ho sap?
PD: Vaig ficar allò de la "Descàrrega del Train Simulator" perquè ell m'ho va proposar.
La cabina del tren
-
- N2
La cabina del tren
FETS REALS:
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
Un home de Galicia volia volar. Per això, construí un avió de fusta. Li va dir a la seva dona:
-Conchita, empènyem!
Li va empènyer per la finestra, però com que era un simple calaix, en comptes d'anar a NYC, va anar...
CAP AL SEU HORT!!!
- Estrella_de_Galicia
- N6
Re: La cabina del tren
"Hombre muerto" es para que lo entiendas, un botón que hay que pulsar cuando suena... y te preguntaras de dicha utilidad, pues sirve para que el tren sepa que el maquinista sigue vivo, que no se ha dormido, y en caso de no responder a dicha señal, se activan alarmas como por ejemplo el freno de emergencia para detener el vehiculo... no se si me explico
saludos!!!
saludos!!!
Saludos
Pedro Aguilar
Pedro Aguilar
Re: La cabina del tren
Realment no cal esperar a que soni per activar-lo; hi ha maquinistes que ja tenen el "ritmillo" agafat i van prement el pedal un parell de segons abans de que soni.
Aquest sistema actua tant si no prems el botó/pedal durant un temps com si ho fas de manera continuada durant un temps.
Aquest sistema actua tant si no prems el botó/pedal durant un temps com si ho fas de manera continuada durant un temps.