A Sarrià en el túnel cap a Reina Elisenda sembla com si hi hagués encara 1 o dues vies aptes per a l'estacionament d'unitats.orique wrote:Quines cotxeres de Sarrià?
I si no, a la cua de maniobres de Reina Elisenda.
A Sarrià en el túnel cap a Reina Elisenda sembla com si hi hagués encara 1 o dues vies aptes per a l'estacionament d'unitats.orique wrote:Quines cotxeres de Sarrià?
si, aquest mati hi havien problemes amb la senyalització, quant he arribat a Gracia ja n'hi havien problemes i ho ha comunicat el maquinista. eren les 7:30 aproxFerry1ac1 wrote:Avui a les 7 del matí retards a FGC Vallès. Les pantalles de les estacions deien que et fixessis en la destinació que posava al tren. Els trens circulaven bastant a poc a poc. Algú en sap res?
Pero eso no ocurre siempre. Tansólo cuando el tren que le precede prolonga más de lo debido su parada en la parada siguiente. De todos modos, FGC ya tenía previsto hacer parar los S1 y S2 en esas tres estaciones hace tiempo, idea que, de momento, quedó en el cajón.alexbn wrote:Pues digo yo que a lo mejor era más fácil oficializar las paradas en esas estaciones, si total ya las hacen no van a perder tiempo de viaje y así se permite la misma frecuencia de 2-3' en todas las estaciones del tramo.
En principi només a la Bonanova i a les Tres Torres, no a sant Gervasi. Van arribar a canviar els termòmetres de les UT111 així com els cartells indicadors de les andanes d'aquestes dues estacions, però amb una enganxina al damunt tapant-ho. No sé si encara seguirà igual o ho hauran recanviat per deixar-ho com estava.victorcasta wrote:De todos modos, FGC ya tenía previsto hacer parar los S1 y S2 en esas tres estaciones hace tiempo, idea que, de momento, quedó en el cajón.