Home, imagino que si no volen les 470 és perquè les 448 reformades són molt més còmodes que les altres...Mako448 wrote:Lo de que els gironins no volen 470,no ho acabo d'entendre
PS:Ue!!!!!Missatge número 300,llàstima que no pugui posar caretes.
Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ni quan no hi eren les voliem...quan es van emportar les 444 cap a l'Aragó la línia es va plagar de 470, i a la que els usuaris se'n van donar compte, motins al canto.Trenscat wrote:Home, imagino que si no volen les 470 és perquè les 448 reformades són molt més còmodes que les altres...Mako448 wrote:Lo de que els gironins no volen 470,no ho acabo d'entendre
PS:Ue!!!!!Missatge número 300,llàstima que no pugui posar caretes.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Tot i que ja fa una estona que no es parla de la R10, només volia afegir com a apunt que a Girona també vam tenir una època en què no volíem les 448R ni en pintura... eren els primers trens reformats que donaven molts problemes. En aquells temps prendre una 448R era garantia de mitja hora de retard.
Re: Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Rescato el tema, perquè potser a la L10 li quedin tres telediaris (o no...)
Del 20 minutos en paper:
Rescatan la línea
Mataró-Aeroport
La Comissió de Política Territorial del Parlament aprobó una propuesta del diputado Benet Maimí, deCiU, para restablecer la línea directa de tren entre el Maresme y el aeropuerto. Un
trayecto que quedó en suspenso por las alteraciones provocadas por las obras de alta velocidad hace dos años. Con esta nueva línea también aumentará la frecuencia de trenes con salida desde la capital del Maresme en la C1 de Cercanías. La aceptación de los grupos en la cámara catalana abre el calendario de obras para recuperar la nueva línea entre Mataró y el Prat.
Del 20 minutos en paper:
Rescatan la línea
Mataró-Aeroport
La Comissió de Política Territorial del Parlament aprobó una propuesta del diputado Benet Maimí, deCiU, para restablecer la línea directa de tren entre el Maresme y el aeropuerto. Un
trayecto que quedó en suspenso por las alteraciones provocadas por las obras de alta velocidad hace dos años. Con esta nueva línea también aumentará la frecuencia de trenes con salida desde la capital del Maresme en la C1 de Cercanías. La aceptación de los grupos en la cámara catalana abre el calendario de obras para recuperar la nueva línea entre Mataró y el Prat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
I Manresa?
No es deia que a l'aeroport hi acabaria arribant també la línia de Manresa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Això quedarà en paper mullat perquè les propostes del Parlament poden ser molt maques però cal recordar que la via és de Foment, i per a poder fer això caldrà fer el bucle de rodalies de l'aeroport que crec que encara no s'hi ha planejat res.metring wrote:Rescato el tema, perquè potser a la L10 li quedin tres telediaris (o no...)
Del 20 minutos en paper:
Rescatan la línea
Mataró-Aeroport
La Comissió de Política Territorial del Parlament aprobó una propuesta del diputado Benet Maimí, deCiU, para restablecer la línea directa de tren entre el Maresme y el aeropuerto. Un
trayecto que quedó en suspenso por las alteraciones provocadas por las obras de alta velocidad hace dos años. Con esta nueva línea también aumentará la frecuencia de trenes con salida desde la capital del Maresme en la C1 de Cercanías. La aceptación de los grupos en la cámara catalana abre el calendario de obras para recuperar la nueva línea entre Mataró y el Prat.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Aniran les dues línies. La de Terrassa i la de Blanes. Cap altre plantejament és un insult.
Les dues línies de Rodalies més importants han de poder tenir l'Aeroport. En el cas de la línia de Mataró cal recuperar el traçat històricament legítim i en el cas de Terrassa serà molt positiu la nova configuració de la línia.
Recordo que a l'Ajuntament, Generalitat i Gobierno hi ha un mateix partit. Que l'estatut estableix que la Generalitat de Catalunya ha de gestionar els serveis ferroviaris dins del territori nacional català, i el més important, no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
Les dues línies de Rodalies més importants han de poder tenir l'Aeroport. En el cas de la línia de Mataró cal recuperar el traçat històricament legítim i en el cas de Terrassa serà molt positiu la nova configuració de la línia.
Recordo que a l'Ajuntament, Generalitat i Gobierno hi ha un mateix partit. Que l'estatut estableix que la Generalitat de Catalunya ha de gestionar els serveis ferroviaris dins del territori nacional català, i el més important, no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Via nova
Sí que s'ha de construir. Amb l'actual via única del ramal de l'aeroport, no és possible mantenir-hi dues línies de rodalia amb la freqüència habitual. A més, està pensat desmantellar aquesta via com a tal i convertir-la en bucle passant.EUKibo wrote:[...] no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
Per altra banda, ja està habilitada la configuració de vies a Sants per a les línies interior-interior i costa-costa?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Via nova
El ramal de l'aeroport té les circulacions restringides per estar en via única. Potser es podria reduir 5 minuts, però no podria absorbir tràfic de 2 línies.EUKibo wrote:[...] no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
No. Cal l'intercambiador de la Torrassa per a poder cambiar aquesta configuració, ja que s'hi requereix un salt de motlló.Guigui wrote:Per altra banda, ja està habilitada la configuració de vies a Sants per a les línies interior-interior i costa-costa?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Va per llarg
O sigui, que la cosa va per llarg abans no poguem veure trens de Mataró a l'aeroport...victorcasta wrote:No. Cal l'intercambiador de la Torrassa per a poder cambiar aquesta configuració, ja que s'hi requereix un salt de motlló.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.metring wrote:Rescato el tema, perquè potser a la L10 li quedin tres telediaris (o no...)
.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L9
Cosa que trobo lògica, essent el tronc comú la part més considerable de la línia.Vox wrote:Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L9
Estic d'acord. Mai he entès el perque d'anomenar-se L9/10. I si en el futur la L11 passa a la L4, tocarà fer noves L10 i L11Guigui wrote:Cosa que trobo lògica, essent el tronc comú la part més considerable de la línia.Vox wrote:Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Via nova
victorcasta wrote:El ramal de l'aeroport té les circulacions restringides per estar en via única. Potser es podria reduir 5 minuts, però no podria absorbir tràfic de 2 línies.EUKibo wrote:[...] no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
No. Cal l'intercambiador de la Torrassa per a poder cambiar aquesta configuració, ja que s'hi requereix un salt de motlló.Guigui wrote:Per altra banda, ja està habilitada la configuració de vies a Sants per a les línies interior-interior i costa-costa?
Les obres tant del ramal de l'Aeroport com el del soterrament de Rodalies a L'Hospitalet de Llobregat és inminent.EUKibo wrote:[...] no s'ha de contruir cap nova via de la ja construida o planificada.
A més, en els plans de la Generalitat no inclouen la linia orbital ni el perllongament de la R3 a Castelldefels mentre si inclouen la nova configuració de línies, per la qual cosa tindrem molt abans la recuperació dels trens que conecten l'aeroport amb poblacions i no amb una estació semifantasma.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Velocitat constructora al 3%
Si et refies del PDI perquè s'executi amb imminència una obra que hi figura, t'hi pots ben florir...EUKibo wrote:A més, en els plans de la Generalitat no inclouen la linia orbital ni el perllongament de la R3 a Castelldefels mentre si inclouen la nova configuració de línies, per la qual cosa tindrem molt abans la recuperació dels trens que conecten l'aeroport amb poblacions i no amb una estació semifantasma.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Velocitat constructora al 3%
Em refereixo al Pla de Transports de Catalunya 2012 on es tracta el transport ferroviari general per vies RENFE (pre-plà d'autonomització). Regionals TAV, Regionals convencionals, Rodalies Barcelona, Rodalies Girona, Rodalies Camp Tarragona i Rodalies Lleida.Guigui wrote:Si et refies del PDI perquè s'executi amb imminència una obra que hi figura, t'hi pots ben florir...EUKibo wrote:A més, en els plans de la Generalitat no inclouen la linia orbital ni el perllongament de la R3 a Castelldefels mentre si inclouen la nova configuració de línies, per la qual cosa tindrem molt abans la recuperació dels trens que conecten l'aeroport amb poblacions i no amb una estació semifantasma.
I insisteixo, per a aquests plans no calen gaire obres i tuneladores, exepcte les dues obres que dic que són inminents (soterrament de L'H i accès a l'aeroport). La resta simplement és una adaptació dels serveis a la demanda. El exemple més clar és com la línia de l'Aeroport canvien la parada d'Estació de França que té una afluència de viatgers absolutament menyspreable per les estacions de Clot/Sagrera (Santa Coloma), Fabra i Puig, Mollet, Cerdanyola, Sabadell (Castellar), Terrassa, Manresa, Sant Adrià, Badalona, El Masnou, Premià, Mataró, Blanes (Lloret de Mar) i un llarg etc. Canviem de parlar de cuatre gats que es poden comptar per centenars que agafen el tren a l'EDF per centenars de milions d'usuaris que ara han de fer transbords per culpa d'una línia inútil que havia d'haver estat provisional.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Obres "imminents"
En el millor dels casos, serà imminent el seu inici, però no esperis l'entrada en servei del bucle de l'aeroport abans de 5 anys.EUKibo wrote:I insisteixo, per a aquests plans no calen gaire obres i tuneladores, exepcte les dues obres que dic que són inminents (soterrament de L'H i accès a l'aeroport).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: L9
Això seria caotic, es com si anomenessim S1 tant als S1 com als S2, millor que cada ramal tingui un numero diferent.Guigui wrote:Cosa que trobo lògica, essent el tronc comú la part més considerable de la línia.Vox wrote:Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: L9
Tens tota la raó, tant la L-9 com la L-10 són dues línies amb finals diferents, però que en cert part del traçat comparteixen vies l'una amb l'altre.Ecomobisostrans wrote:Això seria caotic, es com si anomenessim S1 tant als S1 com als S2, millor que cada ramal tingui un numero diferent.Guigui wrote:Cosa que trobo lògica, essent el tronc comú la part més considerable de la línia.Vox wrote:Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.
El que rodalies hauria de fer és anomenar R-1 al tram Massanet-Molins i R-? al recorregut Massanet - Aeroport, i deixar viva la R-10.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Nova" R1 (el dia que toqui)
Molt m'ensumo que el dia que la R1 torni a l'aeroport, deixarà de circular per la banda de Molins de Rei.Miquel wrote:El que rodalies hauria de fer és anomenar R-1 al tram Massanet-Molins i R-? al recorregut Massanet - Aeroport, i deixar viva la R-10.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.