Estació Renfe Martorell

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Albert
N7
N7

Estació Renfe Martorell

Post by Albert »

Ha costat anys i panys que Renfe es dignés a tenir a Martorell una estació mínimament decent. Van començar pintant l'exterior, renovant la marquesina "dels coloms", van renovar les andanes (la de les vies 1 i 3), han instal·lat màquines per a "tancar" l'estació (que ja era hora!), ... És cert que els està costant molt de temps acabar-ho tot plegat,però almenys estan fent el que calia.

Aquest cap de setmana m'he fixat que han instal·lat una pantalla (com les de Sants) al vestíbul i a les andanes hi ha uns indicadors (un per cada via) per saber la destinació del següent tren. Suposo que encara trigarem a veure'ls funcionar....

Per un cop, sembla que Renfe (o Adif) fan les coses bé.
Jordilar

Re: Estació Renfe Martorell

Post by Jordilar »

La operatibilitat dels plafons informatius va per rato...hi ha estacions que fa mesos que els ténen instal·lats i encara és hora que funcionin.

Salut,
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

De teleindicadors és possible que també n'estiguin instal·lant a Cerdanyola del Vallès? Vaig veure dos pals a cada andana que tenien pinta d'això.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Trenscat wrote:De teleindicadors és possible que també n'estiguin instal·lant a Cerdanyola del Vallès? Vaig veure dos pals a cada andana que tenien pinta d'això.
Porten els pals esperant-los encara. També estan així a Vilafranca del Penedès.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

UT596001 wrote:
Trenscat wrote:De teleindicadors és possible que també n'estiguin instal·lant a Cerdanyola del Vallès? Vaig veure dos pals a cada andana que tenien pinta d'això.
Si son igual de ràpids que amb els teleindicadors de Ripoll, Ribes, Puigcerdà....
pukyxd
N6
N6

Post by pukyxd »

Avui els he vist funcionant! Deu ni do el canvi que ha fet l'estació, ja li tocava. A veure si s'animen a arreglar la de Manresa que també està feta pols.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

pukyxd wrote:Avui els he vist funcionant! Deu ni do el canvi que ha fet l'estació, ja li tocava. A veure si s'animen a arreglar la de Manresa que també està feta pols.
Home, millor abans la de Castellbell i el Vilar...
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

Robert, et toca fer una excursió a Martorell :D
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Quina bona sorpresa que hagin entrat en funcionament tan ràpid! La veritat és que està bastant bé això de posar els indicadors a les andanes. He de reconèixer que vaig pensar que segons com els toqués el sol no es veuria el que posa, però la veritat és que sempre que hi he passat es llegia bé el que diuen.

Només afegir que a l'actual vestíbul de l'estació (no sé si això serà el bar d'aquí un temps ja que les "barreres" de marcar bitllets són en un altre espai de l'edifici, al vetíbul antic) hi han col·locat una pantalla com les de Sants, d'aquelles grosses i planes que també ha entrat en funcionament. Suposo que quan haguem d'entrar per l'altra porta a l'estació també hi veurem una pantalla com aquesta.

A què esperen ara per aixecar l'andana i col·locar una marquesina a les vies 1 i 3, posar en funcionament els ascensors, i col·locar els indicadors en aquestes dues vies? Quant trigaràn en cacabr l'edifici de l'estació?
Albert
N7
N7

Post by Albert »

Els indicadors de les andanes sembla que funcionen perfectament. En canvi, la pantalla del vestíbul té l'hora avançada (entre 5 i 10 minuts) i aquest matí m'ha semblat que elimina els trens abans que passin. Mira que anaven bé ....
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Post by UT440_132M »

marcel wrote:
UT596001 wrote:
Si son igual de ràpids que amb els teleindicadors de Ripoll, Ribes, Puigcerdà....
Jo dic el mateix, porten anys igual, dient, Estació tal (ex. Ripoll) Panell en proves, Rodalies RENFE
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”