Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Aproximadament el 1994-95 van renovar completament la doble via entre Sant Adrià de Besòs i Mataró, sense suspendre cap tren de rodalies que per allí circulava amb unes freqüències i horaris molt semblants als actuals.
Això sí, es treballava de nit.
Salut !!
victorcasta wrote:
davida wrote:Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
O que es facin les obres per trams per poder renovar completament el tram a temps per a l'obertura establerta.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
marcel wrote:Aprofito aquest tema per dir un rumor que m'ha arribat, no se si ja s'ha dit en un altre tema, i es que sembla ser que el 1 d'abril es tancarà el tram Ribes Puigcerdà per les obres de renovació. Es diu que durant 2 anys...
A poc més de 24 hores de la data del rumor, encara no hi ha notícies...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Fa anys era més normal a l'hora de realitzar treballs fer-los mantenint el servei amb l'afectació menor possible, actualment es prefereix tallar completament el servei i poder treballar més i més ràpid i estalviar-se nocturnitats dels treballadors i algú que li deu anar molt bé els serveis substitutoris segurament també.
genissimon wrote:Aproximadament el 1994-95 van renovar completament la doble via entre Sant Adrià de Besòs i Mataró, sense suspendre cap tren de rodalies que per allí circulava amb unes freqüències i horaris molt semblants als actuals.
Això sí, es treballava de nit.
Salut !!
victorcasta wrote:
davida wrote:Que l'1 d'abril es tanqui de Ribes a Puigcerdà es molt probable i que les obres durin 2 anys, pero l'adjudicació de la obra deia que la linia te que estar oberta, les dates les dic de memoria i son aproximades, juliol-agost, semana santa i del pont de la purissima a Reis. Per tant tindrem talls de 3-4 meses i obertura 1-2 mesos durant 2 anys.
O que es facin les obres per trams per poder renovar completament el tram a temps per a l'obertura establerta.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
ROMI65 wrote:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Guigui wrote:
ROMI65 wrote:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés wrote:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Insisteixo: la cultura del "pá qué" de Renfomentadif és inadmissible i cal que les administracions competents (com un tal senyor que, al seu dia, va propagar als quatre vents allò de "fets, no paraules") els posin les peres a quarto.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
liniadelRipollés wrote:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Guigui wrote:
ROMI65 wrote:Segons fonts més que fiables, la línia es tanca la nit del 13 al 14 d'abril. El que encara no sé és durant quant de temps.
Si realment és així, és per inhabilitar els inútils que són incapaços de fer arribar a tot el públic interessat aquesta informació. Que només falten deu dies, caram!
Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
Aixó vol dir que fins al maig segurament no es tanqui la llinia.
252-071 wrote:
Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?
252-071 wrote:
Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés wrote:Es tanca la nit del 13 al 14 d'abril i es reobre el 17 de novembre.
Insisteixo: la cultura del "pá qué" de Renfomentadif és inadmissible i cal que les administracions competents (com un tal senyor que, al seu dia, va propagar als quatre vents allò de "fets, no paraules") els posin les peres a quarto.
Aquí el que cal es pensar una mica i no mirar tan sols el que diu la gent per l'ordenador, perque deixar anar comentaris com aquest amb tant frescura gasta menys neurones que pensar el perqué de la situacio.
La línia s'ha de tallar perque s'ha de renobar íntegramgent la infraestructura i degut a les condicions climatológiques i al tractar-se d'una línia de muntanya el més adient és que es talli perque es pugui treballar el més ràpid i segur possible.
Salut,
Last edited by Jordilar on Monday 07/04/2008 23:45, edited 1 time in total.
Jordilar wrote:La línia s'ha de tallar perque s'ha de renobar íntegramgent la infraestructura i degut a les condicions climatológiques i al tractar-se d'una línia de muntanya el més adient és que es talli perque es pugui treballar el més ràpid i segur possible.
En cap moment em queixo del tall. A més, havent-hi les freqüències que hi ha, l'afectació no és tan gran com podria semblar per l'aparatositat de l'obra. El que em revolta és que tot apunta a que la intervenció és imminent i no hi ha ningú que informi o faci informar als usuaris del que s'hi cou, com si es tractés un secret d'estat.
La cosa del "pá qué" era pensant en això.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
252-071 wrote:
Les meves fonts oficials diuen que no.
Tornarán a haver-hi proves amb 447 de la Tour de Querol fins a Ripoll compreses entre els dies 7/4/08 y 30/4/08
¿Les teves fonts no oficials son tranvia.org? O tu tens altres fonts que coincideixen amb el public a tranvia.org?
Les meves fonts son oficials.Tinc el PDF d'ADIF que demostra que hi hauràn proves amb la 447.
Si no em vols creure no em creguis,es veu que des d'aquella vegada jo soc un mentider que no sap del que parla.
Jo ja he donat informació ara la interpreteu com volgueu