Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Vox »

1110-R1403-1109?-1112-1111

Avui dijous 10 d'abril. I sense esperar-la, que anava acompanyat i no es plan de fer el freak :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Fran-Ikarus »

Ratxa triomfal: viatge d'anada en 1100; viatge de tornada, perdo un 1100 i agafo el següent, que també ho era:

12/4/08: 1102-1401-1101-1104-1103
12/4/08: 1138-1410-1137-1160-1159
12/4/08: 1170-1418-1169-1172-1171
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by EUKibo »

He agafar la L4 per canviar i no anar a Ciutadella amb el TRAM.

Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.

No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
S'ha quedat 5min avariat a l'estació de Poblenou sense poder obrir portes
Obre les portes tant si com no
Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Deuen consumir una bestialitat d'energia amb el que pesen i veient que la potència la transformen majoritàriament en calor i soroll
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
El pis es massa alt i porta trinxadors de peus si et quedes molt a la vora de la via
Les finestres petites que sembla que estiguis a un búnker
Els fluorescents no són standard que deuen costar un ronyó per trobar i pagar un fluorescent de la mida dels del 1100
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
etc etc

Per tornar se m'ha escapat un 9000 i ja em temia el pitjor un altre cop... per sort ha vingut un 2100 i s'ha pogut tornar mínimament còmode a La Pau.

No em puc creure que amb la quantitat de trens nous que han arribat encara no hagin pogut arreglar la L4, a més no m'estranya que tingui problemes de vibracions la línia amb aquests tancs circulant pel suburbà. Al pujar al tren és com si es retrocedís 40 anys a la història, TMB podria treure pasta deixant gravar el "cuentame como pasó" dins els 1100.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Manipulat?

Post by Guigui »

La camarilla estalinista que comanda Barcelona i el seu radi d'influència t'ha ben menjat el tarro, eh? :tram1
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by victorcasta »

EUKibo wrote:Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.
És el que té, que siguin uns trens de fa 30 anys. A més, has pensat que la causa de que no tingui tants passatgers sigui perquè és una línia que, dit d'una manera una mica bèstia, no du enlloc?
No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
Si un 1100 és tercermundista, llavors no has viatjat en altres metros europeus, que tenen més anys que els 1100, també fan soroll, no tenen aire acondicionat...
No es gaire àgil
:riure :riure :riure Ara resulta que els trens són o no són àgils! xD xD xD Els posarem en una cursa d'obstacles a veure si els esquiven amb agilitat. xD
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
És el que tenia la tecnologia fa 30 anys, que encara no existia la recuperació d'energia.
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
Last edited by victorcasta on Saturday 12/04/2008 23:06, edited 1 time in total.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Incoherència

Post by Guigui »

victorcasta wrote:
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
A part de que, si realment no funcionés, voldria dir que, al capdavall, no consumeix tanta energia com afirma el nostre amic més amunt. EUKibo, que el to agre i les incoherències que se t'escapen et delaten!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by U-Bahn »

EUKibo wrote: No hi ha megafonia
La majoria dels 1100 (per no dir tots) porten megafonia, no com els 2100 o els 9000.
EUKibo wrote:El soroll és excessiu i insuportable
Has sentit mai els 9000?
EUKibo wrote:Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
3000 i 4000 no reformats, 112... són un gran perill per a la humanitat.

Per cert, quan van entrar els 1100, la segona Guerra Mundial portava 30 anys finalitzada. :P
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Fran-Ikarus »

EUKibo wrote:La imatge que dona es lamentablement tercermundista
Aquest tipus de comentaris demagògics m'indignen.

Tu has estat al Tercer Món i saps el que donaria la pràctica totalitat d'aquests països per tenir una xarxa de transport com la nostra, o com la que teníem fa 30 anys?

Tu has estat a ciutats com Oslo, que tenen alguns trens "coetanis" dels 1100, i has vist quin nivell de vida hi ha? Els calificaries com a tercermundistes? Company, et recomano un viatge allà i després tornes i ens ho expliques.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Fran-Ikarus »

13/4/08: 1170-1418-1169-1172-1171
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by El LLOP »

EUKibo wrote:He agafar la L4 per canviar i no anar a Ciutadella amb el TRAM.

Per greu desgràcia ha arribar un tanc de la segona guerra mundial escandalós amb tecnologia soviètica d'abans de la guerra freda anomenat 1100... No m'estranya que la L4 no tingui tants passatgers, amb aquests trens circulant jo m'ho pensaria també alhora d'agafar el metro.

No hi ha megafonia
El soroll és excessiu i insuportable
Hi ha moltes vibracions
La imatge que dona es lamentablement tercermundista
No es gaire àgil
S'ha quedat 5min avariat a l'estació de Poblenou sense poder obrir portes
Obre les portes tant si com no
Presenta greus problemes per a la seguretat al no estar comunicats els vagons entre si
Deuen consumir una bestialitat d'energia amb el que pesen i veient que la potència la transformen majoritàriament en calor i soroll
Pel que tinc entès a la frenada no retornen electricitat
El pis es massa alt i porta trinxadors de peus si et quedes molt a la vora de la via
Les finestres petites que sembla que estiguis a un búnker
Els fluorescents no són standard que deuen costar un ronyó per trobar i pagar un fluorescent de la mida dels del 1100
A l'estiu té pinta que l'aire acondicionat no funciona
etc etc

Per tornar se m'ha escapat un 9000 i ja em temia el pitjor un altre cop... per sort ha vingut un 2100 i s'ha pogut tornar mínimament còmode a La Pau.

No em puc creure que amb la quantitat de trens nous que han arribat encara no hagin pogut arreglar la L4, a més no m'estranya que tingui problemes de vibracions la línia amb aquests tancs circulant pel suburbà. Al pujar al tren és com si es retrocedís 40 anys a la història, TMB podria treure pasta deixant gravar el "cuentame como pasó" dins els 1100.
1er. els tècnics de la companyia MAN no estaven al bàndol comunista a la segona guerra mundial, precissament.
2on. Tots tenen megafonia, anunciador d'estacions, etc.
3er. el soroll no depèn solsament del tren
4rt. idem
5è. tercermundista comparat amb què, amb els carrers plens de caqueta de Barcelona, o potser ho dius pels anys de graffitis pintats i enretirats un cop i un altre. Aixó no em sembla que sigui culpa del disseny del tren.
6è. si vols agilitat, vés en moto.
7è. tu saps si el motiu de l'avaria era el tren, o potser, per exemple, un factor humà?
8è. obre les portes tant si com no???????? i aixó que vol dir?
9è. greus problemes per no estar intercomunicats. Potser sí, però l'intercomunicació es més un tema de comoditat que de seguretat al meu entendre. Perquè en cas d'emergència, duen portes que el motorista pot obrir ,i voilà, ja està intercomunicat.
10è. el ford fiesta de fa 20 anys cosumia el doble que l'actual, però aixó la culpa la té el temps que no para per ningú.
11è. i els 300 ni tan sols tenen frè elèctric. (bé, si el tenien però era el fre d'emergència i s'havia de normalitzar ficant-se a sota del tren).
12è. el pis del tren també depén de l'alçada de l'andana (per aixó aquesta falera actual d'aixecar-les), i els trinxadors, bé, si a tú t'agrada jugar-te les cames apropant-te a la vora de l'andana, tu mateix.
13è. no trobo que la diferència de mida de les finestres dels 1000 amb les dels 3000 siguin abismals.
14è.no et preocupis per les mides, que el metro no compra fluorescents de 2 en 2, ni som els únics que fem servir aquesta mida.
15è. el motiu majoritari de reclamacions en el període estival, es que l'aire condicionat va massa fort. Si no t'ho creus, llegeix qualsevol diari (secció cartes dels lectors) quan arrivi el bon temps.
etc, etc.

El "cuéntame como pasó" no sé, pero si TV3 gravés un "Històries del metro" seria de lo més interessant.

Tot aixó es perquè vegis que tot pot tenir més d'una visió. No es pot ser tant categòric i més si no es té prou informació. Es més, una de les frases més repetides pels motoristes es que, tot i estar força contents amb les unitats noves, aquestes no duraran ni agunantaran el que han aguantat els 1000.

1000 forever. :ok
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Busman »

Jo estic d'acord amb tú, el LLOP; però el servei que està oferint la L4 últimament és molt deficient en comparació amb el de les altres línies, i jo personalment ja n'estic fins al capdamunt. Que hi hagi 9 9000 entregats i preparats per a funcionar i només hi corrin 4 en el millor dels casos mentre hi continuen passant 1100 ja fa massa pudor.

Suposo que el que mira de fer TMB és manipular-nos per tal que la gent acabi exigint l'enretirada dels 1100 i així no haver-ne de conservar cap, quan el que hauria d' estar fent és guardar un 1100 a Triangle i posar a circular tots els 2100 i 9000 disponibles per tenir 22 o 24 trens en servei que millorin la freqüència; i espavilar-se en actualitzar i canviar les balisses de la megafonia, que no deu costar pas tant.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

L'estat dels 1100

Post by Guigui »

Si els 1100 (com abans els 1000) no estan en estat òptim (tot i que no arriba, ni de bon tros, a la situació de deliri galopant plantejada per determinat foraire), no és tant per l'antiguitat de les pròpies unitats sinó per la deixadesa (tot indica que deliberada) per part de TMB. Altrament, no m'explico com els 300 aguantessin 60 anys com si res sense que ningú en reclamés la retirada. Serà que ens hem tornat finolis des que hem tastat l'abundància...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Busman »

Potser la situació político-economica que va reganr durant la vida útil dels 300 importava per a que quasi ningú se'n plantegés la substitució a curt termini...
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Psicopatologia nacional

Post by Guigui »

Busman wrote:Potser la situació político-economica que va reganr durant la vida útil dels 300 importava per a que quasi ningú se'n plantegés la substitució a curt termini...
Jo diria que és més aviat l'endarreriment socioeconòmic causat per aquell règim el que ens ha impulsat a desenvolupar un marcat complex d'inferioritat que intentem esmenar amb un afany desmesurat per ser més moderns que ningú i per qualificar de "tercermundista" tot un seguit de coses que fins fa ben poc eren el nostre pa de cada dia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Busman »

I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Potser no tan rebuscat

Post by Guigui »

Busman wrote:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Posts: 288
Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
Location: /dev/null
Contact:

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Estrella_de_Galicia »

victorcasta wrote:Aquí et delates que no has viatjat mai en 1000/1100, perquè a l'estiu l'aire acondicionat funciona perfectament.
mmm jo recordo que almenys els ultims mesos dels 1000 el aire acondiconat era una mica... inexistent... Pero també afegeixo que d'avegades funcionaben :D

Això si, una mica de respect per els pobres 1000 / 1100.

Salutacions

Pedro Aguilar
Saludos

Pedro Aguilar
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Potser no tan rebuscat

Post by Fran-Ikarus »

Guigui wrote:
Busman wrote:I la navalla d'Occam fa viatjes en el temps i converteix les pedres en or.

Amb tot el carinyo, però trobo que és una lectura força rebuscada.
Tu mateix, però compara la sensació que generen a Barcelona els 3000 i 4000, que tenen poc més de vint anys, amb els "Silberpfeile" del metro de Viena, implantats el 1978 i que encara circulen sense que allí ningú pensi retirar-los.
Inclús, parlant de xarxes més conegudes, els trens "tube" de l'Underground que arriben fins a Heathrow (és a dir, el primer que et trobes quan arribes en avió a Londres, si agafes el Metro per anar fins a la City) són del 1976 (època 1100) i ningú no ho diria.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Miquel »

El que donaria per poder viatgar en un cert tren que té 83 anys...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Mortadel·lo »

A Londres pots agafar trens fins i tot anteriors als 1000, jo vaig pujar a un del 68 no fa gaire, cal dir que estava molt més presentable que la majoria de 3000s que no tenen ni la meitat d'anys.
A Berlín tres quarts del mateix
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”