Potser és la primera mesura de Renfomentadif per retrocedir en el temps perquè l'AVE arribi encara el 2007 a Barcelona.liniadelRipollés wrote:Jo l'he demanada 2008-2010 i m'han enviat la 2006/07 altre cop.... per agafar-los pel...
Autoritzacions ADIF per a fotografiar 2008/2009
- Guigui
- Administrador
Serà que...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Realment esta molt bé pero possa aixo
Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria. I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??
Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria. I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??
Ho he quotejat per que es fes més llegible. Això és el que deia jo en el meu anterior missatge en aquest fil. Aquesta clàusula dóna a entendre que no es pot fotografiar a andanes, mentre només és a andanes d'accés restringit. Per això comentava que no s'han molestat en millorar el redactat.pol wrote:Realment esta molt bé pero possa aixo
I aleshores de que es poden fer fous de l'exterior i de els vestibuls??Permís Fotografia RENFE-ADIF wrote:Excepciones:
Andenes y salas de embarque de acceso restringido, Museo del Ferrocarril, depósitos clausurados, talleres, puestos de mando, cabinas de tren e interiores de tren y resto de instalaciones vinculadas a la circulación ferroviaria.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Autoritzacions ADIF per a fotografiar 2008/2009
Per fi ha arribat, és vàlid fins el 31/01/2010 i té restriccions , les de sempre. I deixa sempre en últim terme el permís que et pugui donar el personal de RENFE / ADIF
- Attachments
-
- Carnet ADIF
- ADIF.jpg (27.46 KiB) Viewed 4037 times
A mi em va arribar dilluns o dimarts. Com sempre, el meu DNI és força il·legible perquè la tinta "s'ha corregut" (mals pensaments abstenir-se'n), almenys aquest cop es llegeixen el nom i els cognoms. El redactat és el de sempre, però hi ha una cosa que em sorprèn. A la banda grisa de l'anvers (part de davant) diu: "AUTORIZACIÓN 2008/2009 para visitas a dependencias ferroviarias". Per tant, jo entenc que res de fer fotos (:S) i, veient les concessions del revers, que tampoc serveix per cap dependència on no pugui estar-hi el gran públic. En resumides comptes, que no serveix per res (:S)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Val, veig que no sóc l'únic que té la tinta correguda. Ja pensava que era massa coincidència que aquest any tornés a estar correguda.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N8
Re:
Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol wrote:Excepciones:
- "Andenes y salas de embarque de acceso restringido" es refereix a que NO ET PERMET ACCEDIR. Si tens bitllet, pots fer totes les fotos que vulguis des de l'andana.
Re: Re:
La normativa interna dels VJ no contempla això.megapauer wrote:Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol wrote:Excepciones:
- "Andenes y salas de embarque de acceso restringido" es refereix a que NO ET PERMET ACCEDIR. Si tens bitllet, pots fer totes les fotos que vulguis des de l'andana.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Normativa??
He fet fotos en andanes restingides sense bitllet, amb bitllet i de vegades portant bitllet no m'han deixat fotos i altres sense portar bitllet tampoc no m'han deixat fer fotos.
A cada estació et trobes un criteri.
He fet fotos en andanes restingides sense bitllet, amb bitllet i de vegades portant bitllet no m'han deixat fotos i altres sense portar bitllet tampoc no m'han deixat fer fotos.
U-Bahn wrote:La normativa interna dels VJ no contempla això.megapauer wrote:Jo tinc entès això (i m'ho van confirmar a Relacions Externes de Adif via telefònica):pol wrote:Excepciones:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
el meu a part de tenir la ytinta correguda portava en un costat un tros de paper enganxat i mig trencat suposso que els deuen tenir en lamines on ni van mes d'un i van trellen, dons en el meu no ho van treure van estripar i van pensra que ja ho treuria jo
La famosa "normativa interna"... Per cert, legalment una normativa interna que afecta als usuaris (i que estigui escrita a algun lloc) s'ha de mostrar si es demana, o no?liniadelRipollés wrote:Normativa??
-
- N8
La llei diu que "el desconocimiento no exime de culpa".U-Bahn wrote:La famosa "normativa interna"... Per cert, legalment una normativa interna que afecta als usuaris (i que estigui escrita a algun lloc) s'ha de mostrar si es demana, o no?
Ara, una normativa que no es fa pública, que hi ha manera legal de assabentar-se del seu contingut... doncs no és d'aplicació.
Per altra banda, una normativa interna és d'aplicació interna. I això vol dir als INTERNS de l'empresa. És com si hi ha una normativa interna que obliga anar amb corbata a la feina, doncs no poden obligar que el missatger que porta un paquet vingui amb corbata.
- Guigui
- Administrador
Normativa interna
De la mateixa manera que si jo declarés que tinc una normativa interna que m'impedeix de tractar amb energúmens rupestres com els VJs prepotents i altres exemplars inefables.
Potser la redacto i tot, tu...
Potser la redacto i tot, tu...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Es cert que la normativa no està clara desde el punt de vista de ningú, així doncs qui acaba manant com sempre, és el sentit comú.
Com se sap que aquest sentit no tothom el domina, l'hi toca imposar-lo al cap d'estació o als vigilants de seguretat que puguin aver-hi, i al meu entendre i procedir és:
Es poden fer fotos a tort i a dret sempre i cuan, no es fotografïn persones, ni s'obrin portes d'accés restringit al personal de l'empresa.
Així de senzill.
Com se sap que aquest sentit no tothom el domina, l'hi toca imposar-lo al cap d'estació o als vigilants de seguretat que puguin aver-hi, i al meu entendre i procedir és:
Es poden fer fotos a tort i a dret sempre i cuan, no es fotografïn persones, ni s'obrin portes d'accés restringit al personal de l'empresa.
Així de senzill.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
El permís està abolit des del 1/04/2008. Tot i que no es poden fer fotos als llocs on heu dit, als altres en pots fer les que et roti.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a