Per renovar-la i posar material més modern(no més comode aixo si)?UT440_132M wrote:S'estan carregant la linia, a aquest pas ja quedarà tancada definitivament...
Llavors el directo es una llinia d'altes prestacions...
Salutacions
Per renovar-la i posar material més modern(no més comode aixo si)?UT440_132M wrote:S'estan carregant la linia, a aquest pas ja quedarà tancada definitivament...
D'acord amb una determinada percepció molt estesa per aquests verals, especialment entre els usuaris compulsius d'A8 oficial, una 447 sempre és millor que una 440 perquè és má modenna.ABB_Traccion wrote:Quina ESTAFA... Aquí haurem de patir els seients de plàstic i a Santander, au, ben tovets...
No representa que allà faran servei de Rodalíes? Doncs fora els seients amb espuma, de plàstic, com tots!
Fins i tot podriem dir que les 440 són "de quan a Espanya no hi havia democràcia".Guigui wrote: D'acord amb una determinada percepció molt estesa per aquests verals, especialment entre els usuaris compulsius d'A8 oficial, una 447 sempre és millor que una 440 perquè és má modenna.
Peter wrote:Parlo des de l'ignorància, però ara la pregunta tonta del dia: Aquesta línia no podria ser tractada igual que les altres línies de rodalies i posar servei de rodalies (amb 447, 440R, civia o el que sigui) fins a Vic o Torelló fent parades a totes les estacions i serveis Catalunya Express semidirectes fins a Vic i després que parin a totes les estacions amb unitats 448? Suposo que si a aquestes unitats els hi treus el remolc intermig i reforces el fre també podrien pujar a Puigcerdà. Així guanyes confort i aquest trens tenen un espai porta maletes on també es podrien portar els esquís. Igual que passa amb la R2 nord que els rodalies van fins a St. Celoni i a partir d'allà els únics que continuen son els CEX que són semidirectes entre BCN i St Celoni.
Suposo que Renfe deu d'anar curta d'aquest típus de material o algun problema tècnic impedirà que pugin.
Suposo que sabràs que les 440 aquestes fan indistament tant els rodalies (per cert, Santander-Reinosa és 1 hora 45 minuts) tant com els regionals Santander-Valladolid. El que s'ha de fer és demanar seients millors per les 447, no treure les comoditats als altres.ABB_Traccion wrote:Quina ESTAFA... Aquí haurem de patir els seients de plàstic i a Santander, au, ben tovets...
No representa que allà faran servei de Rodalíes? Doncs fora els seients amb espuma, de plàstic, com tots!
Baixes tu a empenyer el 448?Peter wrote:[...] després que parin a totes les estacions amb unitats 448? [...]
Mmmm... No?252-071 wrote:Baixes tu a empenyer el 448?Peter wrote:[...] després que parin a totes les estacions amb unitats 448? [...]
Salutacions
Els 448 no poden pujar a puigcerdà de cap manera.Potser el 448-002 podria pujar.A més,perquè posar trens que poden anar a 160 si com a maxim es posaran a 100?Peter wrote:Mmmm... No?252-071 wrote:Baixes tu a empenyer el 448?Peter wrote:[...] després que parin a totes les estacions amb unitats 448? [...]
Salutacions
Si el que vols dir és que no tenen prou potència, ok. Sinó explicat una mica perquè això d'empenyer trens no em serveix com a resposta.
Com si els de Figueres anessin gaire més de pressa...252-071 wrote:A més,perquè posar trens que poden anar a 160 si com a maxim es posaran a 100?