Avant Barcelona-Lleida

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by jordidr »

Doncs aixo vol dir clarament que renfe no podra complir amb les seves previsions d'entrada en funcionament del seu servei
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by victorcasta »

No, perquè no hi ha prous trens Avant disponibles. Ha calgut treure S104 de la línia de Sevilla per dur-los aquí, i les quatre primeres unitats S121 van al servei Madrid-Segovia perquè actualment s'estan fent amb trens Alvia S130.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Solució a l'impàs

Post by Guigui »

Bé, sembla que a TMB sobren algun 9000. Aprofitant que estan fets per al mateix ample, els podrien tunejar una mica... :)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Solució a l'impàs

Post by victorcasta »

Guigui wrote:Bé, sembla que a TMB sobren algun 9000. Aprofitant que estan fets per al mateix ample, els podrien tunejar una mica... :)
A 250 km/h ja se'ls haurien caigut totes les peces... :)
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by pol »

Home se li poden fer uns retocs, i ja esta :riure cambiem el vermell per el lilia, i el logo de TMB pel de AVE canviem el motor i arreando
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by jordidr »

Doncs no se com ho veieu pero la situacio de material dins d'un mes no canviarà...
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by jordidr »

Doncs noticia del TN comarques: Avant Barcelona - Lleida 6 trens per sentit i dia, preu barcelona - tarragona 10 i pico €, barcelona - lleida 20 i pico €
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by UT440_132M »

Pel que he pogut veure al TN comarques els proven amb S104, iguals que els que fan el servei Alaris.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by jordidr »

Renfe estrenarà dilluns el servei de llançadores AVE regionals entre Lleida, Tarragona i Barcelona
• La freqüència de trens d'alta velocitat entre Madrid i Barcelona augmentarà a partir de demà


Un tren de l'AVE a Sants. MÉS INFORMACIÓ
El cost de la gratuïtat del servei de Rodalies durant els últims 7 mesos puja a 14 milions d'euros
AGÈNCIES
BARCELONA


Renfe iniciarà dilluns que ve, 28 d'abril, el servei de llançadores regionals que circularan per la via de l'AVE entre Lleida, Camp de Tarragona i Barcelona amb sis serveis diaris per sentit, segons ha informat avui el president de la companyia, José Salgueiro.

L'empresa posarà així a la venda 2.844 places diàries en els nous trens Avant, dels quals hi haurà un total de 12. Cada comboi comptarà amb 237 places, totes en classe turista, que tindran preus "personalitzables i assequibles", i que permetran cobrir el trajecte en la meitat de temps que els actuals trens de mitjana distància.

El preu del bitllet senzill serà de 20,40 euros per al trajecte Lleida-Barcelona i d'11,95 euros per al Camp de Tarragona-Barcelona. No obstant, Salgueiro ha matisat que
hi ha alternatives, ja que es poden adquirir bons --com la targeta Plus-- que permet fer 44 viatges mensuals a Lleida (9,38 cada viatge) i al Camp de Tarragona (5,50 euros).

Més freqüència Barcelona-Madrid

Per la seva part, l'AVE Madrid-Barcelona augmentarà a partir de demà divendres el nombre de circulacions diàries per sentit: de les 17 actuals es passarà a 20 en cada sentit.

L'augment de freqüències de l'AVE es registra només dos mesos després de la seva posada en servei el passat 20 de febrer. Des d'aleshores, ha transportat més de 750.000 viatgers.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Barcelona - Camp

Post by Guigui »

jordidr wrote:preu barcelona - tarragona 10 i pico €
Per això, agafo un regional, que val la meitat i em deixa al centre, no enmig d'un camp de cols. I, fins i tot, podria trigar-hi menys.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Barcelona - Camp

Post by UT596001 »

Guigui wrote:
jordidr wrote:preu barcelona - tarragona 10 i pico €
Per això, agafo un regional, que val la meitat i em deixa al centre, no enmig d'un camp de cols. I, fins i tot, podria trigar-hi menys.
L'únic sentit seria per anar a Valls, sempre que la tartana de la Plana passi, i si passa sigui amb no gaire retard i no s'espatlli l'autobús per el camí o parin l'autobús per conductor temerari.
daneel
N5
N5
Posts: 116
Joined: Monday 29/05/2006 14:30
Location: L'Hospitalet

Re: Barcelona - Camp

Post by daneel »

Guigui wrote:
jordidr wrote:preu barcelona - tarragona 10 i pico €
Per això, agafo un regional, que val la meitat i em deixa al centre, no enmig d'un camp de cols. I, fins i tot, podria trigar-hi menys.
Cuidado que a Renfe no se le ocurra ir eliminando poco a poco los servicios por via convencional, y ir pasandolos a alta velocidad.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Eliminar regionals ibèrics?

Post by Guigui »

daneel wrote:Cuidado que a Renfe no se le ocurra ir eliminando poco a poco los servicios por via convencional, y ir pasandolos a alta velocidad.
No crec que tinguin la santa barra de deixar sense servei a la gent de Sant Vicenç avall... Tarragona inclosa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Barcelona - Camp

Post by genissimon »

Som molts els que pensem que la ubicació de l'estació del Mig del Camp de Tarragona no és la més acertada per donar servei als usuaris de la capital tarragonina. Almenys mentre no tingui un bon servei de rodalies entre Sant Vicenç de Calders, Tarragona, Reus, Aeroport i Camp de Tarragona-AVE. Mentrestant és molt més competitiu el servei Catalunya Exprés entre Barcelona i Tarragona, si es pot complir l'horari.

Qui se'n beneficiarà molt és la ciutadania de Lleida i de Girona i Figueres quan hi arribin les vies d'ample normal (diuen que el 2013 :) ).

Qui també en resultarà molt beneficiat són els usuaris de les relacions que no van o venen de Barcelona si, finalment, s'implanten Avants passants: Saragossa - Lleida - Mig del Camp de Tarragona - BCN Sants - BCN Sagrera AVE - Girona - Figueres i viceversa.

Salut !!
Guigui wrote:Per això, agafo un regional, que val la meitat i em deixa al centre, no enmig d'un camp de cols. I, fins i tot, podria trigar-hi menys.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by davida »

El servei Avant te que ser complementari a la resta de MD.
Per exemple entre Sevilla i Cordoba, Madrid i Segovia la implantació d'Avant no ha significat la retallada dels trens convencionals.
El servei Avant servira quasi nomes de Barcelona a Lleida capital, per tant fara la competencia a l'Alsina Graells, o als trens de GL que actualment son bastant utilitzar per trajectes entre Barcelona i Lleida, i part dels viatgers MD.
Jo a Catalunya lo maxim que veig es una reducció de les dobles composicions actuals.
Amb els Avant tambe hi pot sortir guanyant la linia de la Pobla de Segur:
Exemple poder fer 1 Barcelona Balaguer en 2h:
- Balaguer 6:30 Lleida 6:59 -7:05 Barcelona 8:18

Per cert segur que retoquen els horaris de FGC per adaptarlo als Avant, ja que l'horari AVant es totalment incompatible amb anar a la Pobla. Per exemple el tren que surt a las 7:15 i 15:15 de Lleida, quan arriba l'Avant a les 7:20 i 15:20.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Desacompassats fa temps

Post by Guigui »

davida wrote:Per cert segur que retoquen els horaris de FGC per adaptarlo als Avant, ja que l'horari AVant es totalment incompatible amb anar a la Pobla. Per exemple el tren que surt a las 7:15 i 15:15 de Lleida, quan arriba l'Avant a les 7:20 i 15:20.
Quan hi havia Alvies a Saragossa i Madrid també era així. Vaig arribar a viure l'esperpent d'entrar a Lleida procedent de Saragossa i veure, al mateix temps, com sortia el tren de La Pobla. Semblava que hagués d'anar a apagar foc i li vingués de cinc minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Vilafant, no Figueres

Post by Guigui »

genissimon wrote:Qui se'n beneficiarà molt és la ciutadania de Lleida i de Girona i Figueres quan hi arribin les vies d'ample normal (diuen que el 2013 :) ).
Els de Figueres no, en tot cas els quatre que viuen a Vilafant i els filàntrops que es forraran amb l'especulació immobiliària (tot i que, pobrets, sembla que el seu negoci està anant de baixa). Al final, o bé els figuerencs tindran l'índex de colesterol més baix de tota Catalunya per haver de fer 2,5 km a peu sempre que vulguin agafar el tren o aviat hi veurem un Busfiguefant o Tramfiguefant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by jordidr »

Un revisor em va dir que quan arribessin els avant els CEX s'anirien a una millor vida, pero no se que dir-vos... el que és una llàstima és que al final els avant no arribin a Zaragoza
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No crec que desapareguin

Post by Guigui »

jordidr wrote:Un revisor em va dir que quan arribessin els avant els CEX s'anirien a una millor vida, pero no se que dir-vos...
Insisteixo, em costa molt de creure. A Espanya, l'únic precedent és Toledo, però és un cas aïllat a la vista dels altres casos on s'ha implantat la LAV.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: 28 Abril, AVANT Barcelona-Lleida-Saragossa?

Post by victorcasta »

jordidr wrote:Un revisor em va dir que quan arribessin els avant els CEX s'anirien a una millor vida, pero no se que dir-vos...
I la tendència serà aquesta. La línia convencional quedarà per als regionals que uneixen les poblacions per on passa la via. I seguiran sent usats per força gent. I els serveis Catalunya Exprés que estan pensats per unir poblacions grans amb més rapidesa que un regional aniran desapareixent, doncs els Avant absorbirà la major part d'usuaris dels Catalunya Exprés.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”