Pues no te hemos oído sobre eso en 2 días y medio!!!Santfeliuenc wrote:Hola,
Pues la verdad es que es muy necesario.Aviam quanta estona triga en Santfeliuenc amb la neccesitat del túnel sota la Diagonal
Saludos,
Sergio
Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Re: diagonal
Quasi bé cada dia, per no dir directament cada dia.UT596001 wrote:Els 447 arriben regularment a Ribes de Freser, però com ara la línia de Puigcerdà és de Rodalies...victorcasta wrote:jejeje Suposo que amb 250 voldràs dir 450/451 (de dos pisos). I el que apuntes no seria pas cap novetat. Crec que algun tren de dos pisos ha arribat fins a Tarragona i els 447 han fet serveis a Tortosa, Portbou i Cerbère, Ribes de Freser...Ferrovi wrote:Ben segur que aviat veurem 250 i 447 fent de regionals
EL tren que surt de Bcn a les 8h (aprox) destinació Ribes F, jo sempre le vist cobert amb una 447.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Viaje
Hola,
He estado en Bilbao, me he subido a un avioncillo, he llegado, luego en el metro, en el tranvía, etc.
Ya ves, he estado fuera.
Saludos,
Sergio
He estado en Bilbao, me he subido a un avioncillo, he llegado, luego en el metro, en el tranvía, etc.
Ya ves, he estado fuera.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
mmm, no vull ser "Rotenmeier", però ens estem desviant del tema, (mai millor dit no trobeu? Sobre les dues vies que hi han, algú pot aportar més solucions de les que s'han dit? Podriem fer arribar propostes a Renfe, abans no hagi alguna víctima per caure a les vies de tan plena que queda l'andana de l'estació de Catalunya, què us sembla? Gràcies!!!!!!
Hola:
Metring, es nota que ets nou per aqui a "Can Wefer" . Es bastant normal començar un tema que parli de trens i que de sobte es canvii a parlar de naps, cols i bolets. Tu espera, que segur es tornara a parlar de trens, no t'amoinis. Jo mateix tinc un fil a altra seccio preguntant perque no hi han lavabos publics al metro de Barcelona, pero a canvi tinc una llista exhaustiva de les estacions de FGC on si hi ha lavabos , es a dir, per pixar-se (mai millor dit).
No dessesperis
Sal.lutacions:
Serie600
Metring, es nota que ets nou per aqui a "Can Wefer" . Es bastant normal començar un tema que parli de trens i que de sobte es canvii a parlar de naps, cols i bolets. Tu espera, que segur es tornara a parlar de trens, no t'amoinis. Jo mateix tinc un fil a altra seccio preguntant perque no hi han lavabos publics al metro de Barcelona, pero a canvi tinc una llista exhaustiva de les estacions de FGC on si hi ha lavabos , es a dir, per pixar-se (mai millor dit).
No dessesperis
Sal.lutacions:
Serie600
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Pujo el fil amb el que vaig començar a voltar pel fòrum, després de tenir una conversa sobre el tema de les dues vies a les estacions d'Arc de Triomf i Catalunya. Dos anys després, crec que seria una emergència fer les quatre vies, i tinc una proposta que podria ser viable, tot i que formaria l'inevitable cacau en cas d'obres de gran envergadura: fer servir les vies de la línia 1 del metro exclusivament per a la Renfe, entre Marina i Universitat, i construir noves vies a sota mateix, per al metro. Desenvolupable? Difícil? Crec que a la llarga, s'haurà de fer, la situació a la Renfe és molt greu.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Realment l'andana de plaça Catalunya no es que vagi sobrada d'espai...
Però referent al tema de les dues vies, jo considero que es molt més critic el tram Sants- Hospitalet, incloent l'entrada a la platja de vies de l'hospitalet que no pas la resta de tunels urbans.
Però referent al tema de les dues vies, jo considero que es molt més critic el tram Sants- Hospitalet, incloent l'entrada a la platja de vies de l'hospitalet que no pas la resta de tunels urbans.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
No et diré que no, però el cas del tram del que parlo, és bastant desesperant. Pensa que hi passen diàriament 4 línies de Rodalies, si un tren peta en una, s'aturen totes, i l'andana de Catalunya és molt perillosa per la seguretat dels usuaris.marcel wrote:Realment l'andana de plaça Catalunya no es que vagi sobrada d'espai...
Però referent al tema de les dues vies, jo considero que es molt més critic el tram Sants- Hospitalet, incloent l'entrada a la platja de vies de l'hospitalet que no pas la resta de tunels urbans.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Si però també es extrapolable al tram Hospitalet- Plaça catalunya que hi passen les mateixes linies.
I el problema més gros que tenim ara mateix és l'hospitalet no pas els tunels urbans...
I el problema més gros que tenim ara mateix és l'hospitalet no pas els tunels urbans...
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Estoy de acuerdo con marcel, el mayor problema, dejando aparte incidencias por averias, está ahora en Hospitalet. El trayecto entre Sants y Hospitalet dura (con las obras a la salida de Sants) sobre unos 7 minutos... a los que hay que añadir otros tantos que puede estar parado en tren, esperando via libre para entrar en Hospitalet.
Idem para trenes pasantes procedentes de Cornellà, que pueden estar parados varios minutos hasta tener via libre hacia Sants.
El tramo de vias desde Arc de Triomf hasta Hospitalet hace tiempo que pide a gritos una remodelación, pero ¿se puede hacer?
Desde el punto de vista técnico y económico es muy complejo ampliar a más vias todo ese tramo, y más teniendo en cuenta las actuaciones futuras (intercambiador de la Torrassa y soterramiento de las líneas de Vilafranca y Vilanova).
Para mi, la mejor alternativa sería mejorar la señalización para permitir más frecuencias y un adecuado mantenimiento de infraestructura y trenes, de cara a minimizar el riesgo de averias y problemas, antes que embarcarse en obras de infraestructura complejas, largas y caras.
Idem para trenes pasantes procedentes de Cornellà, que pueden estar parados varios minutos hasta tener via libre hacia Sants.
El tramo de vias desde Arc de Triomf hasta Hospitalet hace tiempo que pide a gritos una remodelación, pero ¿se puede hacer?
Desde el punto de vista técnico y económico es muy complejo ampliar a más vias todo ese tramo, y más teniendo en cuenta las actuaciones futuras (intercambiador de la Torrassa y soterramiento de las líneas de Vilafranca y Vilanova).
Para mi, la mejor alternativa sería mejorar la señalización para permitir más frecuencias y un adecuado mantenimiento de infraestructura y trenes, de cara a minimizar el riesgo de averias y problemas, antes que embarcarse en obras de infraestructura complejas, largas y caras.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Estic molt d'acord amb el company.Si el tram Sants- Arc de triomf estigues dotat d'un bon sistema de senyalització i les unitats no tinguessin les avaries que tenen, es guanyaria molta capacitat. Potser estem mirant cap a on no toca...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Pel que fa a la seguretat dels usuaris de l'andana (entre els quals m'incloc jo) dir que no costaria gaire posar una barana automàtica al voral de l'andana. Les empentes que em donaven l'ultim cop que vaig agafar el regional de Puigcerdà a la 440 132M 122C, no vaig trobar lloc fins a St Andreu Arenal per seure. I sobre la senyalització no estic massa entès en el tema, però si dieu que es pot millorar es perquè es pot. Però s'ha de fer alguna cosa per descol·lapsar el túnel de Pl. Catalunya.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
La verdad es muy buena ide la de hacerle pasar el metro por abajo y las vias actuales del metro para Cercanías.metring wrote:Pujo el fil amb el que vaig començar a voltar pel fòrum, després de tenir una conversa sobre el tema de les dues vies a les estacions d'Arc de Triomf i Catalunya. Dos anys després, crec que seria una emergència fer les quatre vies, i tinc una proposta que podria ser viable, tot i que formaria l'inevitable cacau en cas d'obres de gran envergadura: fer servir les vies de la línia 1 del metro exclusivament per a la Renfe, entre Marina i Universitat, i construir noves vies a sota mateix, per al metro. Desenvolupable? Difícil? Crec que a la llarga, s'haurà de fer, la situació a la Renfe és molt greu.
Otra idea que podrían hacer és tirar el muro de separación entre las 2 redes, mover las vías y ampliar el andén mientras no se hace lo que Metring ha ideado.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Me gusta la idea
Aunque yo creo que, puestos a hacer una obra, hacerla completa. Mira si no lo que pasa ahora en Sagrera: volverán a remodelar la estación, después de dos años y medio, y total, para que ahora hagan la estación de Renfe y oootra vez obras!
Aunque yo creo que, puestos a hacer una obra, hacerla completa. Mira si no lo que pasa ahora en Sagrera: volverán a remodelar la estación, después de dos años y medio, y total, para que ahora hagan la estación de Renfe y oootra vez obras!
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
¿Sólo es muro de separación o también hace de sustento de la cubierta? Si es sólo muro de separación, muy grueso es ¿no?intercity+arco+civia wrote:...
Otra idea que podrían hacer és tirar el muro de separación entre las 2 redes, mover las vías y ampliar el andén mientras no se hace lo que Metring ha ideado.
La verdad es que lo correcto sería hacer la obra bien hecha, tal y como dice metring, pero el coste a todos los niveles es muy alto, y no sólo a nivel económico, sino también con fuertes afectaciones del tráfico ferroviario (y en superficie) y más molestias para los usuarios de las que ya padecen.
Pienso que con un aumento de frecuencias, mejoras en los accesos y despejar el anden en lo posible se paliaria el problema. Un ejemplo: ¿qué hace tanto quillo sentado en las escaleras de acceso desde el vestíbulo al andén? a veces hay que hacer rallies para pasar.
¿Se podrían crear más accesos desde el vestibulo? ¿o un vestibulo adicional en Universitat?
El anden es lo suficientemente largo para poder albergar mucho pasaje, pero la mayor parte se concentra en la zona central, junto a los accesos ¿no se podría poner un sistema de señalización de trenes, de modo que un tren parase en un extremo del anden y el siguiente en el contrario? Se facilitaría la distribución del pasaje a lo largo del andén en función del tren a coger.
Soluciones hay, antes que empezar obras interminables y molestas...
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Si, pero a la larga, serían soluciones provisionales, y año tras año, hay más habitantes, con lo cual hay que solucionar el tema del transporte público, para abastecer a todos, y con esas medidas, no se puede hacer gran cosa. Lo ideal serían que las vías de Metro acaben siendo de Renfe, para cubrir la demanda.
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Referent als problemes endemics de renfe-Barcelona continuu pensant que, a part del tema de l'estació de plaça Catalunya aquest no es el problema principal. SI no s'arregla l'hospitalet, a l'hora punta els trens continuaran sortint amb 10 minuts de retard.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
El problema son les vies cul de sac a L'Hopsitalet i el túnel d'Aragó (és aixi oi?) Aviam si quan entri Sagrera en funcionament es soluciona una mica.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Només dues vies entre Arc de Triomf i Catalunya
Ampliant la meva idea d'utilitzar vies del metro per a la Renfe, proposaria que en lloc de dues, se'n fessin també 4, ja que, amb aquestes, podrien arribar a fer-se circulacions semi-directes a la via 1, durant un bon tram. Ho trobarieu necessari, o Rodalies, en el tram comú, ja cumpleix prou bé aquesta funció?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Rodalia ja fa el seu fet
Considero que la Rodalia ja compleix prou bé aquesta funció. A més, crec que el sistema de carrussel es tornaria força difícil de gestionar amb serveis semidirectes en un determinat tram que després s'hagin d'incorporar a la via "normal", a no ser que es quadrupliqui la via en tota la línia, per al qual no hi veig cap necessitat.metring wrote:Ampliant la meva idea d'utilitzar vies del metro per a la Renfe, proposaria que en lloc de dues, se'n fessin també 4, ja que, amb aquestes, podrien arribar a fer-se circulacions semi-directes a la via 1, durant un bon tram. Ho trobarieu necessari, o Rodalies, en el tram comú, ja cumpleix prou bé aquesta funció?
De fet, Rodalia hauria de servir de metro exprés a tot arreu. Amb un servei més fiable, és preferible en trajectes com Sants-Sagrera, per exemple.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.