Au, ves per on... jo pensava que els vint-i-pocs 1100 que ja no es veuen mai els havien dut a restaurar...pol wrote:I si fos així, veient TMB el que va fer amb els 1000 hem sembla que faran el mateix amb els 1100
Desperta, noi
Au, ves per on... jo pensava que els vint-i-pocs 1100 que ja no es veuen mai els havien dut a restaurar...pol wrote:I si fos així, veient TMB el que va fer amb els 1000 hem sembla que faran el mateix amb els 1100
Deu ser cosa de parar molt bé l'orella o potser de gravar psicofonies... no?Fran-Ikarus wrote:I on se sent això? Què ho van comentant els viatgers?
+1111metring wrote:El que pots fer és un homenatge, fent les plaques per a les samarretes
Fran-Ikarus wrote:+1111metring wrote:El que pots fer és un homenatge, fent les plaques per a les samarretes
Mala peça al teler, perquè als 1100 ja no se'ls està donant manteniment. Així que si l'avaria pinta una mica complicada, ja potser no s'han molestat a arreglar-lo i has tingut el "privilegi" de ser el seu últim viatgeraim wrote:He "agafat" el 1110 a La Pau cap allà les 15:25. Després de molta estona intentant-lo engegar no han pogut (feien sonar la senyal de tancament de portes, les tancaves i res, el tren no es movia.... finalment han fet baixar a tothom i ha marxat sense ningú). Jo que ja tenia agafat el lloc amb la finestra mig baixada...
Si deixem de banda la forma exterior (un tester pla que sembla un tall a la carrosseria contra un d'arrodonit que tanca el volum de manera elegant) i tot l'interiorisme (tipus, quantitat i orientació dels seients, organització de l'espai lliure, llocs on agafar-se), probablement la diferència és mínima...TMB wrote: La diferència existent entre els remolcs de la sèrie 1300 i 1400 és minima, per tant s'ha considerat oportú conservar únicament l'ultima unitat que funcioni en representació d'aqueste sèrie.