entfe001 wrote:Jo he perdut tres trens per cues a taquilles: a Clot Aragó, a Barcelona Sants i a Girona. En un cas, mitja hora pel següent tren; en els altres dos, una hora.
[...]
Però 20 minuts de cua a Vilanova un dia puntual són inadmissibles.
Què bé que es viu a Rodalies!
Enèssima vegada, repeteixo: fins quan justificarem que hi hagi coses que vagin malament, dient que també hi ha altres coses que vagin malament?
Ningú ha dit que no sigui una vergonya que t'hagis hagut d'esperar una hora. Personalment em sembla inadmissible. Però això no justifica els altres casos de mal funcionament.
Si apliquéssim el teu raonament, si hi ha gent que es dedica a robar cada dia milers de milions... coi, perquè jo robi un dia no passa res, no?
Jordilar wrote:Vosaltres ja us queixeu només perque 1 sol dia heu hagut de fer una cua de 20min per comprar el bitllet.
I amb tot el dret del món. O és que hi ha un límit?
A part... segons es veu en les intervencions,
fins i tot dels que es queixen de que no els agraden els que es queixen , no és precisament un cas puntual, sinó més aviat al contrari
Danzig wrote:En això estic d'acord, hi ha massa negativisme en general a dins del fòrum, massa queixes.
Massa negativisme...
doncs dic jo que serà per alguna cosa, no?
Si la majoria de gent es queixa serà perquè passa quelcom, potser? Si la majoria de gent no explica coses bones de Renfe, serà perquè no hi ha res a explicar?
Però vaja... podem fer com els gossos (que consti que tinc gossa
) i quan algú senyali, mirar el dit en comptes de mirar cap a on ens assenyalen. Digueu-li matar el missatger, si ho preferiu. No sé si m'explico...
Una cosa sí que tinc clar: qui s'estima el ferrocarril, o simplement qui s'estima el seu país, ciutat o el que sigui, té l'obligació de denunciar el que no funciona, i intentar posar-hi remei. Qui no ho fa i es conforma, és que tant li fa tot.