Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Seguiment de 1100s a la L4

Post by Fran-Ikarus »

Jo avui he arribat a BCN-city a les 22 h... Caldrà confiar en que demà a la tarda/vespre circuli algun 1100, per fer-hi el meu comiat particular.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Jo ahir em vaig anar a acomiadar dels 1100 pel què pugui passar... Vaig agafar el del torn 408 de El Maresme|Fòrum fins a Llucmajor.

http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... la-l4.html
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo i un altre usuari hem estat tot el matí a la L4 i No hi ha cap 1100 circulant :avall :nono >:( :'( :? :boig :cari

Salutacions.-
metring
Administrador

Post by metring »

Jordilar wrote:Jo i un altre usuari hem estat tot el matí a la L4 i No hi ha cap 1100 circulant :avall :nono >:( :'( :? :boig :cari

Salutacions.-

Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeè?????????????????? I no han donat cap avís?????????????????????????
:boig >:( :'( :cari :nono :martell2
Jordilar

Post by Jordilar »

Hi ha 2 1100 aturats a la Pau, un en el Túnel direció Triangle i l'altre a la Bif de la L2. Ambdós resten en estat de repòs.

També n'hem vist un a trinitat nova, que desrpés ja no hi era i fent servei per la L4 tampoc, ja que hem baixat fins La Pau i ens hem creuat amb tots els torns.

Creiem que ens han timat >:(
metring
Administrador

Post by metring »

Ja no cal dir-ho, però sembla ser que als treballadors, sel's va avisar quan ja estaven retirats!! :(
aim
N9
N9

Post by aim »

Vaja, i jo que ara dins de 5 minuts tenia pensat anar a fer la última volta amb el 1100 :'( :'( :'(

De totes formes, com he d'agafar la L4 igualment, estaré atent a veure si hi ha sort i en veig passar algun.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Miquel
Administrador

Indignat

Post by Miquel »

Quina estafa, he estat a La Pau de 06:55 h fins les 08:10 h i no n'ha passat cap, m'he esperat els 19 trens, aixó si, com a record, he estat observant el 1100 que hi havia al tunel del TF, he arrivat veient marxar el 410, i he marxat trist i indignat cuan he vist que el 409 era un 2100, aixó si, hi havien 7 9000, la resta 2100.

PD: Fem una manifestació al TF i en apoderem del 1100 i del 300.
El metro de Barcelona amb motoristes!
aim
N9
N9

Post by aim »

Jo també m'he tingut que conformar en veure el que hi havia al fons del túnel...

TMB ens deu un dia de 1100's !!!!!!!! Que això ja sembla una peli d'aquelles on maten al poli el dia abans de la jubilació... :avall

I ja que no ens han deixat acomiadar-nos d'ells... seria possible organitzar alguna visita a alguna cotxera on els tinguin guardats? Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Podriem fer una visita tots junts al TF, i que ens portin en 1100 fins La Pau i viseversa. Seria maco, acomiadar-se del 1100 i acompanyar-lo a la cotxera.
pol
N7
N7

Post by pol »

aim wrote: Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".
No si es que TMB te una falta d'espai, i la zona de Can Boixeres que?, quin tren hi ha alla?
Serie-1000-metro
N7
N7

Post by Serie-1000-metro »

Bueno una patranya total, e estat a la Linia 4 estació de Verdaguer, de 5 de la tarda a 6'45, i res de res tot plastic, 2100 i 9000. A la primera ronda, faltaven trens total que em esperat a que fos mes hora punta per veure si els que posaven en circulació fosin algun 1100, ni això!

Ens haurem de conformar amb l'ultima vegada que varem pujar sense pensarnus que seria l'ultima.
Baró de MunChausson
N6
N6

Post by Baró de MunChausson »

Jo també he estat a Verdaguer entre tres quarts de cinc i dos de set :) i confirmo totalment el tema "patranya" :nono
Amb la tracció sang això no passava
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Llavors, és que la informació de la data (20 de maig) estava bé... però no havíem captat l'autèntic sentit ("deixarien de circular el dia 20" = "circularien per últim cop el 19, i el 20 ja no en circularia cap")

Ves per on, el meu últim viatge, sense jo saber-ho, llavors, va ser el 13 d'abril, diumenge. La Pau-Urquinaona al 1169-1172.

Bé, què li farem. Tanmateix, no oblidem que no ens hem d'entestar en "quin va ser el darrer cop", sinó en mirar d'aportar el possible perquè un tren sigui presservat en condicions de circular, amb la periodicitat que correspongui, per algun tram de la xarxa de Metro. De manera que, cada mes, cada trimestre, cada any o cada quant sigui, poguem gaudir d'un nou "últim cop".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
faristol
N8
N8

Post by faristol »

Es curios pero el missatge que vaig escriure el dia 19 a les 00:30 potser era premonitori...
Encara que potser avui no tocaven circular i ves per on qualsevol dia ho tornin a fer.

Si realment els van retirar ahir, perque amagar-se? perque fer-ho per la porta del darrera ( perdo, pel tunel del darrera) temien algo?? una munior de frikis com algu en aquest forum va assenyalar molt desafortunadament en altres circunstancies? tant secretisme perque? s'avergonyeixen del tema? no es noticia remarcable? o com a minim un fet que no passa a diari?
Jo didria que no estan del tot retirats, pero be ja veurem, aquest mati hi pensava anar i s'ha m'ha complicat el dia i no ho he pogut fer, veig que m'he estalviat una :emprenyat a mes el >Pavo Dustin no ha passat a Eurovisio, doble :emprenyat :emprenyat

Aixo es el mes encertat i crec que es pel que s'hauria de fer pinya:
Fran-Ikarus wrote:
Bé, què li farem. Tanmateix, no oblidem que no ens hem d'entestar en "quin va ser el darrer cop", sinó en mirar d'aportar el possible perquè un tren sigui presservat en condicions de circular, amb la periodicitat que correspongui, per algun tram de la xarxa de Metro. De manera que, cada mes, cada trimestre, cada any o cada quant sigui, poguem gaudir d'un nou "últim cop".
pol wrote:
aim wrote: Abans que canviïn d'idea i els desballestin tots per "falta d'espai".
No si es que TMB te una falta d'espai, i la zona de Can Boixeres que?, quin tren hi ha alla?
La falta d'espai es potser mental.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Doncs pel què vec sort que vaig anar-hi dilluns a la tarda a les últimes hores dels dos 1100 supervivents donant voltes per la L4. En fi, esperem que facin un acomiadament digne i com "déu mana" un dia d'aquestes... tot i que sent TMB tampoc m'esperaria gran cosa :roll:
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Carai, doncs jo tambè vaig tenir sort de pujar-me a les dues que estaven dilluns (potser n'hi havia alguna més però serien poques més o directament cap) ja que dimarts no podia.

Lamentable que no siguin més clars amb l'informació.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
sirhall
N3
N3

Post by sirhall »

Aquest matí he agafat la línia 4 i ni rastre de cap 1100... el que és curiós és que mai m'havien agradat aquells trens i ara que sé que possiblement no els tornaré a veure els hi eh agafat molt de "carinyo" :'(
jlr
N6
N6

Post by jlr »

Fa uns dies vaig dir, crec que a l'apartat d'avistaments curiosos, que al ramal d'enllaç de la línia 4 amb la 2 a La Pau hi ha un 1100 a la via amb topall, estacionat des de que els han retirat de la circulació. Avui dijous 12 de juny passats uns minuts de les 17h, he observat que tenia els llums de gàlib i l'enllumenat interior encesos, i quan he tornat a passar per allà passats uns minuts de les 21h, he vist que en el seu lloc hi era un 9000. Per cert, des de que el 1100 ha estat estacionat allà, he observat que han anat grafitejant el tester.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Jo haig de dir que Dimarts al matí, crec que hi havia 1 al túnel entre TF i La Pau L-4, aturat.
Em va semblar que ho era, però si dius que n' hi ha 1 per allà, ja no m' ho sembla.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”