Novetats "La Vallesana"
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Es el 2886 de Sarbus, un Man Lion's Coach. Hoy ya estaba de nuevo en las cocheras de Cerdanyola
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
La línia d´autobusos C6 estrena un vehicle adaptat
La línia d´autobusos C6, que uneix Can Font i Ca n´Avellaneda amb el nucli urbà i el polígon industrial Pla de la Bruguera, va estrenar la setmana passada un nou vehicle. Es tracta d´un vehicle de 30 places (20 dretes i 10 assegudes) que circula els dies feiners, des de les 7 del matí fins a les 8 del vespre, donant servei cada hora a Can Font i Ca n´Avellaneda, al tanatori, al Casal Catalunya i al polígon.
També s´han aplicat canvis a la línia C4, que uneix Castellar amb Sant Feliu del Racó i les urbanitzacions del nord del municipi. Concretament, s´ha produït un canvi de recorregut derivat de l´anul·lació del doble sentit del carrer Jaume I: s´han anul·lat les parades de ronda de Llevant / plaça de Catalunya, CAP Castellar, i Camp de futbol / c. Barcelona, mentre que se n´han creat de noves a plaça Catalunya / c. Balmes (sota UBAE) i al c. Prat de la Riba davant del Casal Catalunya. El vehicle segueix el recorregut pel carrer l´Arbreda cap al carrer de Barcelona, de manera que es manté la parada del c. Barcelona / Plaça Europa (a la zona dels pisos de lloguer públic).
Finalment, i per tal que no hi hagi dues parades en 100 metres, la parada de la línia C4 de la carretera de Sentmenat situada davant de la plaça dels Enamorats es desplaça passada la cruïlla del carrer de Santiago Rusiñol, essent compartida per les línies C4 i C6.
Data de publicació: 22 | 04 | 2008
http://www.castellarvalles.org/noticia.php?id=13075
La línia d´autobusos C6, que uneix Can Font i Ca n´Avellaneda amb el nucli urbà i el polígon industrial Pla de la Bruguera, va estrenar la setmana passada un nou vehicle. Es tracta d´un vehicle de 30 places (20 dretes i 10 assegudes) que circula els dies feiners, des de les 7 del matí fins a les 8 del vespre, donant servei cada hora a Can Font i Ca n´Avellaneda, al tanatori, al Casal Catalunya i al polígon.
També s´han aplicat canvis a la línia C4, que uneix Castellar amb Sant Feliu del Racó i les urbanitzacions del nord del municipi. Concretament, s´ha produït un canvi de recorregut derivat de l´anul·lació del doble sentit del carrer Jaume I: s´han anul·lat les parades de ronda de Llevant / plaça de Catalunya, CAP Castellar, i Camp de futbol / c. Barcelona, mentre que se n´han creat de noves a plaça Catalunya / c. Balmes (sota UBAE) i al c. Prat de la Riba davant del Casal Catalunya. El vehicle segueix el recorregut pel carrer l´Arbreda cap al carrer de Barcelona, de manera que es manté la parada del c. Barcelona / Plaça Europa (a la zona dels pisos de lloguer públic).
Finalment, i per tal que no hi hagi dues parades en 100 metres, la parada de la línia C4 de la carretera de Sentmenat situada davant de la plaça dels Enamorats es desplaça passada la cruïlla del carrer de Santiago Rusiñol, essent compartida per les línies C4 i C6.
Data de publicació: 22 | 04 | 2008
http://www.castellarvalles.org/noticia.php?id=13075
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Tan avurrits estan a l'ajuntament per ficar a la mateixa nota de premsa del nou microbús de la C6 canvis que fa mesos que estan en marxa, canvis que a més es van anunciar amb la seva pròpia nota de premsa? Fum i més fum....trainman wrote:També s´han aplicat canvis a la línia C4, que uneix Castellar amb Sant Feliu del Racó i les urbanitzacions del nord del municipi. Concretament, s´ha produït un canvi de recorregut derivat de l´anul·lació del doble sentit del carrer Jaume I: s´han anul·lat les parades de ronda de Llevant / plaça de Catalunya, CAP Castellar, i Camp de futbol / c. Barcelona, mentre que se n´han creat de noves a plaça Catalunya / c. Balmes (sota UBAE) i al c. Prat de la Riba davant del Casal Catalunya. El vehicle segueix el recorregut pel carrer l´Arbreda cap al carrer de Barcelona, de manera que es manté la parada del c. Barcelona / Plaça Europa (a la zona dels pisos de lloguer públic).
Finalment, i per tal que no hi hagi dues parades en 100 metres, la parada de la línia C4 de la carretera de Sentmenat situada davant de la plaça dels Enamorats es desplaça passada la cruïlla del carrer de Santiago Rusiñol, essent compartida per les línies C4 i C6.
Data de publicació: 22 | 04 | 2008
http://www.castellarvalles.org/noticia.php?id=13075
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
El 601 ya lleva colores TPC y es de suponer que sea renumerado 2601
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Hoy estaba en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola el 2158, uno de los nuevos Mercedes OC500 Noge Cittour Low Entry de Sarbus, todavía sin matricular. Además el 604 también lleva ya colores TPC y es de suponer que sea renumerado 2604.
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
El 229 (el único Renault Ugarte Nobus) de Sarbus también ha sido repintado con los nuevos colores y renumerado 2229
Lista de repintados en estos últimos meses a 30/04/08:
Colores TPC:
2815 (ex-815)
2816 (ex-816)
2817 (ex-817)
2950
2951
2605 (ex-605)
2609 (ex-609)
2606 (ex-606)
2607 (ex-607)
2608 (ex-608)
2601 (ex-601)
2604 (ex-604)
Colores Sarbus (autocares):
2224 (ex-224)
2216 (ex-216)
2217 (ex-217)
2227 (ex-227), fue pintado por error con colores TPC
2228 (ex-228), llevaba colores Casas
2226 (ex-226)
2229 (ex-229)
Lista de repintados en estos últimos meses a 30/04/08:
Colores TPC:
2815 (ex-815)
2816 (ex-816)
2817 (ex-817)
2950
2951
2605 (ex-605)
2609 (ex-609)
2606 (ex-606)
2607 (ex-607)
2608 (ex-608)
2601 (ex-601)
2604 (ex-604)
Colores Sarbus (autocares):
2224 (ex-224)
2216 (ex-216)
2217 (ex-217)
2227 (ex-227), fue pintado por error con colores TPC
2228 (ex-228), llevaba colores Casas
2226 (ex-226)
2229 (ex-229)
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Por cierto, no se si es cosa mía... me ha parecido ver, que en los Renault de Unicar, los triangulitos de la parte trasera se los han puesto al revés...
Cambiando de tema, esta tarde sobre las 18:20 se encontraba averiada una furgoneta-bus de SarBus, creo que era la 217, en la avenida Alcalde Moix, donde confluyen ésta avenida y la Ronda de Collsalarca, no pude identificar la línea que hacía, me pareció ver que ponía B-3, aunque cosa dificil por la situación...
saludos
Cambiando de tema, esta tarde sobre las 18:20 se encontraba averiada una furgoneta-bus de SarBus, creo que era la 217, en la avenida Alcalde Moix, donde confluyen ésta avenida y la Ronda de Collsalarca, no pude identificar la línea que hacía, me pareció ver que ponía B-3, aunque cosa dificil por la situación...
saludos
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Me acaban de decir que en las cocheras de la UAB (donde ahora aparcar varios autobuses y autocares de Sarbus) hay un Citaro articulado de Sarbus sin matricular ¿Será el sustituto del 2151 y el que ocupe el hueco de numeración 2154?
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
A las 19:35 llegaba a las cocheras de Sarbus de Cerdanyola este nuevo Citaro articulado.
Además, otro repintado más. El 218 ha sido repintado con colores TPC y renumerado 2218
Además, otro repintado más. El 218 ha sido repintado con colores TPC y renumerado 2218
trainman wrote:Me acaban de decir que en las cocheras de la UAB (donde ahora aparcan varios autobuses y autocares de Sarbus) hay un Citaro articulado de Sarbus sin matricular ¿Será el sustituto del 2151 y el que ocupe el hueco de numeración 2154?
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Además del Citaro articulado que comenté ayer, en las cocheras de Sarbus hay también 2 Citaro estándar pendientes de numerar y matricular
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
A las 21:35 he visto pasar otros dos Citaro estándar más por delante de la estación de Cerdanyola, es decir, que son 4
trainman wrote:Además del Citaro articulado que comenté ayer, en las cocheras de Sarbus hay también 2 Citaro estándar pendientes de numerar y matricular
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Esta tarde he visto otros 2 Citaro estándar más, por lo que parece que son 6
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Hoy "volaba" (lo que permite la B-124) en la C3, me lo he cruzado camino de Sabadell.trainman wrote:Además, otro repintado más. El 218 ha sido repintado con colores TPC y renumerado 2218
Y el 272 hoy daba vueltas por la C6
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
También con TPC el 602, que ha sido renumerado 2602
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Aunque no sea de La Vallesana, otros dos OC500 Cittour son/serán los nuevos encargados del servicio urbano de St. Feliu de Guíxols, a cargo de SARFA. No se cuando empezará o si ya ha empezado, pero se les puede ver en una foto que salió la semana pasada o la otra en el Punt a raíz de la inauguración de las nuevas cocheras de la empresa en Begur.trainman wrote:Hoy estaba en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola el 2158, uno de los nuevos Mercedes OC500 Noge Cittour Low Entry de Sarbus, todavía sin matricular. Además el 604 también lleva ya colores TPC y es de suponer que sea renumerado 2604.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
El nuevo Citaro articulado de Sarbus, como era de suponer, ha sido numerado 2154 y dos de los estándar han sido numerados 2161 y 2163.
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Finalmente los 6 nuevos Citaro estándar de Sarbus han sido numerados del 2158 al 2163. Y ahora me pregunto ¿Renumerarán al Mercedes Noge Cittour que también lleva el número 2158?
Además, los autocares números 219 y 225 repintados en colores Sarbus y renumerados 2219 y 2225
Además, los autocares números 219 y 225 repintados en colores Sarbus y renumerados 2219 y 2225
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Pues lo han renumerado como....2160 ! . Ayer lo vimos en el párking de la UAB . Como dijo David Arriola , otro número que le va a durar dos telediarios .
Saludos
Marcel
Saludos
Marcel
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
Lo más lógico sería que fuera renumerado como 2164
Marcel Estadella wrote:Pues lo han renumerado como....2160 ! . Ayer lo vimos en el párking de la UAB . Como dijo David Arriola , otro número que le va a durar dos telediarios .
Saludos
Marcel
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
El próximo lunes 2 de junio entra en servicio la nueva línea urbana de Cerdanyola entre Canaletes y Cerdanyola-Universitat.
Cerdanyola disposarà d'una nova línia de bus urbà a partir de juny
La línia 3 de l'autobús urbà connectarà Canaletes amb l'estació de Renfe de la Universitat Autònoma de Barcelona passant pel centre del municipi, Can Xarau i Serraperera. El servei funcionarà de dilluns a dissabte. El recorregut serà de 12,5 quilòmetres i comptarà amb 32 parades.
Cerdanyola disposarà, a partir del proper dia 2 de juny, d’una nova línia de bus urbà que unirà Canaletes amb l’estació de Renfe de la Universitat Autònoma de Barcelona.
La nova línia, que ha impulsat la regidoria de Transport Públic de l’Ajuntament de Cerdanyola, enllaçarà, concretament, el centre urbà amb Canaletes, la zona de Can Xarau i Serraperera fins arribar a l’estació de l’Autònoma per connectar amb la línia C-7 de Renfe i el servei de transport intern de la universitat.
Aquesta línia respon a la proposta d’ampliació de la xarxa de transport públic contemplada a l’estudi que el consistori va encarregar l’any 2006 a l’Associació per a la Promoció del Transport Públic. Les propostes d’aquest estudi han servit com a base del Pla director de millores del transport urbà de Cerdanyola que es va aprovar al ple de l’Ajuntament al febrer de l’any passat.
Segons el regidor delegat de Mobilitat i Transport, Jordi Miró, aquesta tercera línia de bus urbà complementarà a les ja existents i compleix amb els objectius del govern local de potenciar la mobilitat a la ciutat i amb el Pla de Mandat 2007-2011
La nova línia compleix amb dos propòsits
Des de la regidoria de Transport destaquen dos propòsits de la nova línia. D’una banda, pretenen reforçar el servei entre el centre de la ciutat i Canaletes. I de l’altra, volen ampliar la cobertura territorial del servei de transport en àrees on l’oferta actual no hi arriba o bé és insuficient.
La línia 3 del bus urbà té un cost de 336 mil euros, 114 mil subvencionats per l’Associació de Municipis amb Transport Urbà (AMTU) a la qual està adherida Cerdanyola.
L’empresa Sarbus serà l’encarregada de gestionar aquest servei que funcionarà de dilluns a divendres entre les 6.15h i les 21.45h en les sortides des de Canaletes amb una freqüència de 30 minuts i entre les 6.05 i les 21.35h en les sortides des de RENFE-UAB. Els dissabtes i el mes d’agost funcionarà cada hora entre les 8h i les 22h, mentre que els diumenges i festius no hi haurà servei.
Juan Jiménez, responsable del grup d’empreses Sarbus, es mostra molt satisfet per la confiança que el consistori de Cerdanyola ha dipositat en la seva empresa i destaca que treballaran per desenvolupar un bon transport públic a la ciutat.
La primera línia urbana es va posar en marxa el 2002
La primera línia de bus urbà a Cerdanyola es va posar en marxa el 2002. Es tracta de la línia 1 que uneix Canaletes amb Can Coll. La línia 2, que va entrar en funcionament al 2003, connecta Can Cerdà amb el centre de Cerdanyola i Bellaterra. I ara, el 2 de juny, es posarà en marxa una tercera línia. El regidor de Mobilitat i Transport destaca que amb aquesta línia queda coberta tot el que és la mobilitat urbana tenint en compte la trama de la ciutat actual.
Des de l’Ajuntament treballen, però, en la millora de la línia 2 i Jordi Miró avança que també s’està treballant per millorar el plec de condicions de les marquesines de les parades de bus urbà.
La nova línia 3 de bus urbà tindrà un recorregut de 12,3 quilòmetres i 32 parades, 15 coincidents amb l’itinerari de la línia 1. El trajecte d’anada és de 20 minuts i les parades són les següents: CAP Canaletes, passeig d’Horta, avinguda de la Primavera, avinguda de Catalunya, carrer de Santa Anna, carrer de Francolí, carrer de Sant Casimir i avinguda d’Espanya, avinguda de Roma i carrer de la Serra de Galliners fins a l’estació de Renfe-UAB.
El trajecte de tornada serà de 40 minuts i les parades seran: Renfe-UAB, carrer de la Serra de Galliners, carrer de Galícia, avinguda de Roma, avinguda d’Espanya i Sant Casimir, carrer de Francolí, carrer de Santa Anna, avinguda de Catalunya i carrer de Francesc Layret, carrer de Lluís Companys, avinguda de la Primavera, carrer de La Pineda, ronda de Cerdanyola, avinguda del Turó, carrer de Felip II, plaça de Colom, carrer de Ferran VII, carrer de Numància, avinguda de Lesseps, carrer de Pompeu i Fabra, avinguda de Canaletes i avinguda de Guiera, carrer de la Mare de Déu de les Feixes, carrer de Sant Eduard, avinguda de Guiera i passeig d’Horta per acabar el recorregut al CAP Canaletes.
Pel que fa als vehicles que cobriran aquesta línia, es tracta d’autobusos de 10 metres de pis baix adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Disposen d’unes 20 places assegudes i espai per a cadira de rodes i capacitat màxima de 50 persones dempeus. Les tarifes seran les establertes per al servei de transport urbà de viatgers i seran vàlids els títols del sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14186.html
Cerdanyola disposarà d'una nova línia de bus urbà a partir de juny
La línia 3 de l'autobús urbà connectarà Canaletes amb l'estació de Renfe de la Universitat Autònoma de Barcelona passant pel centre del municipi, Can Xarau i Serraperera. El servei funcionarà de dilluns a dissabte. El recorregut serà de 12,5 quilòmetres i comptarà amb 32 parades.
Cerdanyola disposarà, a partir del proper dia 2 de juny, d’una nova línia de bus urbà que unirà Canaletes amb l’estació de Renfe de la Universitat Autònoma de Barcelona.
La nova línia, que ha impulsat la regidoria de Transport Públic de l’Ajuntament de Cerdanyola, enllaçarà, concretament, el centre urbà amb Canaletes, la zona de Can Xarau i Serraperera fins arribar a l’estació de l’Autònoma per connectar amb la línia C-7 de Renfe i el servei de transport intern de la universitat.
Aquesta línia respon a la proposta d’ampliació de la xarxa de transport públic contemplada a l’estudi que el consistori va encarregar l’any 2006 a l’Associació per a la Promoció del Transport Públic. Les propostes d’aquest estudi han servit com a base del Pla director de millores del transport urbà de Cerdanyola que es va aprovar al ple de l’Ajuntament al febrer de l’any passat.
Segons el regidor delegat de Mobilitat i Transport, Jordi Miró, aquesta tercera línia de bus urbà complementarà a les ja existents i compleix amb els objectius del govern local de potenciar la mobilitat a la ciutat i amb el Pla de Mandat 2007-2011
La nova línia compleix amb dos propòsits
Des de la regidoria de Transport destaquen dos propòsits de la nova línia. D’una banda, pretenen reforçar el servei entre el centre de la ciutat i Canaletes. I de l’altra, volen ampliar la cobertura territorial del servei de transport en àrees on l’oferta actual no hi arriba o bé és insuficient.
La línia 3 del bus urbà té un cost de 336 mil euros, 114 mil subvencionats per l’Associació de Municipis amb Transport Urbà (AMTU) a la qual està adherida Cerdanyola.
L’empresa Sarbus serà l’encarregada de gestionar aquest servei que funcionarà de dilluns a divendres entre les 6.15h i les 21.45h en les sortides des de Canaletes amb una freqüència de 30 minuts i entre les 6.05 i les 21.35h en les sortides des de RENFE-UAB. Els dissabtes i el mes d’agost funcionarà cada hora entre les 8h i les 22h, mentre que els diumenges i festius no hi haurà servei.
Juan Jiménez, responsable del grup d’empreses Sarbus, es mostra molt satisfet per la confiança que el consistori de Cerdanyola ha dipositat en la seva empresa i destaca que treballaran per desenvolupar un bon transport públic a la ciutat.
La primera línia urbana es va posar en marxa el 2002
La primera línia de bus urbà a Cerdanyola es va posar en marxa el 2002. Es tracta de la línia 1 que uneix Canaletes amb Can Coll. La línia 2, que va entrar en funcionament al 2003, connecta Can Cerdà amb el centre de Cerdanyola i Bellaterra. I ara, el 2 de juny, es posarà en marxa una tercera línia. El regidor de Mobilitat i Transport destaca que amb aquesta línia queda coberta tot el que és la mobilitat urbana tenint en compte la trama de la ciutat actual.
Des de l’Ajuntament treballen, però, en la millora de la línia 2 i Jordi Miró avança que també s’està treballant per millorar el plec de condicions de les marquesines de les parades de bus urbà.
La nova línia 3 de bus urbà tindrà un recorregut de 12,3 quilòmetres i 32 parades, 15 coincidents amb l’itinerari de la línia 1. El trajecte d’anada és de 20 minuts i les parades són les següents: CAP Canaletes, passeig d’Horta, avinguda de la Primavera, avinguda de Catalunya, carrer de Santa Anna, carrer de Francolí, carrer de Sant Casimir i avinguda d’Espanya, avinguda de Roma i carrer de la Serra de Galliners fins a l’estació de Renfe-UAB.
El trajecte de tornada serà de 40 minuts i les parades seran: Renfe-UAB, carrer de la Serra de Galliners, carrer de Galícia, avinguda de Roma, avinguda d’Espanya i Sant Casimir, carrer de Francolí, carrer de Santa Anna, avinguda de Catalunya i carrer de Francesc Layret, carrer de Lluís Companys, avinguda de la Primavera, carrer de La Pineda, ronda de Cerdanyola, avinguda del Turó, carrer de Felip II, plaça de Colom, carrer de Ferran VII, carrer de Numància, avinguda de Lesseps, carrer de Pompeu i Fabra, avinguda de Canaletes i avinguda de Guiera, carrer de la Mare de Déu de les Feixes, carrer de Sant Eduard, avinguda de Guiera i passeig d’Horta per acabar el recorregut al CAP Canaletes.
Pel que fa als vehicles que cobriran aquesta línia, es tracta d’autobusos de 10 metres de pis baix adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Disposen d’unes 20 places assegudes i espai per a cadira de rodes i capacitat màxima de 50 persones dempeus. Les tarifes seran les establertes per al servei de transport urbà de viatgers i seran vàlids els títols del sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità.
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14186.html