pintades als ferrocarrils de la generalitat
pintades als ferrocarrils de la generalitat
tot i que les pintades en quests trens siguin menys comunes, n'he vistes unes quantes a la cua de maniobres de reina elisenda (encara que cada cop menys), que no n'hi han sensors sl túnel d'aquesta estació?
- Guigui
- Administrador
Grafiti institucionals
Fan el mateix efecte, tot i que siguin institucionalment "ordenats", els adhesius integrals amb publicitat de Núria d'alguns remolcs 182. Des de dintre, la visibilitat queda força reduïda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
prou vandalisme!!
estic indignat, mes d'un cop he vist algun graffiti a reina elisenda (que no sé com s'ho faran), ja que per anar a treballar agafo el primer comboy que surt, i quan vaig a estiuejar a la garriga gairabé més de la meitat dels trens estan pintarrejats!! cada cop s'espavilen més, cal pendre mesures!!
Re: prou vandalisme!!
Si us plau, no obris un fil nou cada cop que parles dels grafitis a FGC. A més, hi han diversos temes reflexats en fils, sobre els grafitis. Uneixo aquest missatge amb el del altre fil que tú mateix vas encetar fa uns dies.
-
- N1
Re: pintades als ferrocarrils de la generalitat
Lluis_fgc, estic completament d'acord amb tu. A les estacions de ferrocarrils hi ha força vigilància i seguretat, no entenc com s'ho fan per colar-s'hi aquests vandàlics!!!