Novetats "La Vallesana"
Re: NOVETATS "LA VALLESANA"
El que semblava que era un rumor mes, s'ha fet realitat, quan he agafat la vallesana aquest migdia he trobat el cartellet, millores a la c3, resumint les expedicions d'entre setmana es mantenen, la resta que nomes eren 2 expedicions, ho han posat a 4.
El Cittour ha sido matriculado 2631 GDW y dado de alta a nombre de La Vallesana, aún sigue como 2160. Y uno de los Magnus de Cerdanyola ha sido matriculado 3632 GDX
Marcel Estadella wrote:Pues lo han renumerado como....2160 ! . Ayer lo vimos en el párking de la UAB . Como dijo David Arriola , otro número que le va a durar dos telediarios .
Saludos
Marcel
Una cosa, ara mateix, quants Noge Cittour té el grup Sarbus?
Tenim:
1 de Casas (1420)
2 de Sarfa (3296-3297)
1 de La Vallesana (act. 2160)
Martí i Renom quants en té?
Tenim:
1 de Casas (1420)
2 de Sarfa (3296-3297)
1 de La Vallesana (act. 2160)
Martí i Renom quants en té?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El Magnus matriculado 3632 GDX es el 2334 de Sarbus, el otro Magnus de Cerdanyola ha sido numerado 2333.
Massa resumit, i a més totalment incorrecte.fcuevas27 wrote:El que semblava que era un rumor mes, s'ha fet realitat, quan he agafat la vallesana aquest migdia he trobat el cartellet, millores a la c3, resumint les expedicions d'entre setmana es mantenen, la resta que nomes eren 2 expedicions, ho han posat a 4.
Els laborables es passa de 7 a 8, però amb els horaris totalment canviats, només es mantenen més o menys com ara els 2 primers del matí i els 3 últims de la tarda.
Els dissabtes i mes d'agost es passa de 3 a 7 (més del 50% d'augment del servei)
Diumenges i festius de 2 a 4.
Aquests canvis, a més, havien de començar avui però una nota de l'Ajuntament de Sant Llorenç a les parades diu que s'ajorna fins a mitjans de juny, sense especificar data.
La matrícula del 2333 es 3639 GDX
trainman wrote:El Magnus matriculado 3632 GDX es el 2334 de Sarbus, el otro Magnus de Cerdanyola ha sido numerado 2333.
-
- N2
registro de conductores de Sarbus, La Vallesana, que entren en este foro??
botones
-
- N6
Abans d'ahir vaig veure el 2160 (Mercedes Noge Cittour) a Castellar fent la Castellar Sabadell .
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
-
- N7
Vist ahir a la C1 sobre les 20:15 a Pl. Espanya. Em vaig quedar una mica trasbalsat, mai n'havia vist un d'aquests.Marcel Estadella wrote:Abans d'ahir vaig veure el 2160 (Mercedes Noge Cittour) a Castellar fent la Castellar Sabadell .
Salutacions
Marcel
Ayer vi al 614 (uno de los CityLine) en la A3/A4 y en la trasera ya llevaba la numeración 2614. Y comentar que el nuevo Citaro articulado (2154) y los 6 nuevos Citaro estándar (2158, 2159, 2161 a 2164) siguen todavía sin matricular.
-
- N6
Buenos dias
Me comentáron que hay Citaros de dos y de tres puertas . ¿Sabeis a que numeraciones corresponden cada tipo? .
Saludos
Marcel
Me comentáron que hay Citaros de dos y de tres puertas . ¿Sabeis a que numeraciones corresponden cada tipo? .
Saludos
Marcel
Aquest mateix bus tant ahir com avui també circulava a la C1.Marcel Estadella wrote:Abans d'ahir vaig veure el 2160 (Mercedes Noge Cittour) a Castellar fent la Castellar Sabadell .
Salutacions
Marcel
Aviam si demà també hi és i el puc catar...
La proxima vez que lo veas me puedes pasar la matricula del 2160 MB Noge Cittour??
sag470
sag470
La matrícula del 2160 es 2631 GDW. Además comentar que el 2145 (Mercedes O405 Hispano ex-5537 TMB) ya lleva colores TPC.
Y a la pregunta de Marcel, los que he podido ver más claramente, que son el 2161 y el 2163 llevan 3 puertas.
Y a la pregunta de Marcel, los que he podido ver más claramente, que son el 2161 y el 2163 llevan 3 puertas.
Avui també a la C1, fa els que surt a .00 de Castellar i a .30 de Sabadell.
D'aquí a 20 minuts l'aniré a catar.
D'aquí a 20 minuts l'aniré a catar.
Hoy he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola al 2071 poniendo ya en el BKB C SABADELL SANT LLORENÇ
-
- N6
Aquest matí m'he trovat a Sabadell el 2154 fent la Sabadell-Barcelona . Matricula 0085 ¿FGB?
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
Mtricula imposible, por la fecha diria GFB. Buen noticiaMarcel Estadella wrote:Aquest matí m'he trovat a Sabadell el 2154 fent la Sabadell-Barcelona . Matricula 0085 ¿FGB?
Salutacions
Marcel
sag470
-
- N6
Pifia meva en trabucar les dues lletres !
Salutacions
Marcel
Salutacions
Marcel
Last edited by Marcel Estadella on Tuesday 17/06/2008 6:25, edited 1 time in total.
Pues los 6 Citaro estándar seguían a día de hoy y todavía sin matricular en la cochera de Cerdanyola.
Y después de verlo varios meses parado en el mismo rincón de la cochera de Cerdanyola, me pregunto ¿es baja el 903?
Y después de verlo varios meses parado en el mismo rincón de la cochera de Cerdanyola, me pregunto ¿es baja el 903?