Especial La Vanguardia, diumenge 1 de juny
Especial La Vanguardia, diumenge 1 de juny
Recomano comprar L.V. d'avui, pel especial que porta avui, sobre "La Barcelona que viene", a on es parla de mobilitat i transport, amb temes com la L9, AVE, Sagrera, etc.
- Santfeliuenc
- N10
Re: Especial La Vanguardia, diumenge 1 de juny
Hola,
Si la Diagonal no sale como opción ferroviaria de cercanías/metro en eso de "la Barcelona que viene", mal futuro le auguro yo a esa "Barcelona que viene".
Saludos,
Sergio
Si la Diagonal no sale como opción ferroviaria de cercanías/metro en eso de "la Barcelona que viene", mal futuro le auguro yo a esa "Barcelona que viene".
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Advertir que qui vulgui aconseguir-lo haurà de comprar La Vanguardia a Barcelona ciutat, ja que fora no s'ofereix el suplement.
- Guigui
- Administrador
És clar!
Si l'encolomessin a tots els compradors de fora de Barcelona, hi hauria qui es queixés de centralisme canfangaire.UT596001 wrote:Advertir que qui vulgui aconseguir-lo haurà de comprar La Vanguardia a Barcelona ciutat, ja que fora no s'ofereix el suplement.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Ja veurem què s'acabarà realitzant de tot el que surt en aquest especial....
- Guigui
- Administrador
Ja ve de lluny
Semblant a una revista Punt TMB que vaig arreplegar el setembre del 2001, amb les ampliacions projectades de la xarxa de metro. Tristíssim què no s'ha fet en tot aquest temps i, també, què no s'acabarà fent mai.victorcasta wrote:Ja veurem què s'acabarà realitzant de tot el que surt en aquest especial....
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
A L'H també el donavenUT596001 wrote:Advertir que qui vulgui aconseguir-lo haurà de comprar La Vanguardia a Barcelona ciutat, ja que fora no s'ofereix el suplement.
Re: És clar!
Jo sóc el primer en pensar que només s'havia d'oferir a Barcelona, ja que a mi ni em va ni em ve tota aquesta sèrie d'obres. Bé, si em ve: veure com, un cop més, els meus impostos van a parar a un pou sense fons.Guigui wrote:Si l'encolomessin a tots els compradors de fora de Barcelona, hi hauria qui es queixés de centralisme canfangaire.
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Si algu fos tan amable d'escanejarlo li estaria molt agrait.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N10
Re: Re:
Ara està a la plaça Francesc Macià, just a l'edifici on hi havia Citytv, és la seu del Grup Godó i La Vanguardia.metring wrote:El millor seria demanar un exemplar de L.V. del diumenge, al carrer Pelai, perquè per escaneixar això...Ecomobisostrans wrote:Si algu fos tan amable d'escanejarlo li estaria molt agrait.
Re: Re:
Eeeeps, no ens equivoquem!!!! Ja ho he dit bé. A Pelai no hi és L.V., però si la botiga d'atenció al client, és allà a on s'han de demanar exemplars endarrerits, no a Francesc Macià!!victorcasta wrote:
Ara està a la plaça Francesc Macià, just a l'edifici on hi havia Citytv, és la seu del Grup Godó i La Vanguardia.
-
- N10
Apsss Jo havia anat a comprar exemplars antics però quan la seu estava a Pelai, i que aquest servei també s'havia traslladat.
Aquest suplement apareix a La Vanguardia però està pagat per l'Ajuntament. És un més dels que patrocinen les instituciones de tota mena i color per explicar-publicar el que fan i el que pensen fer i, sobretot, per regalar uns quants dinerons als mitjans. És allò de sembrar per recollir
Acabo de trobar un link a la pàgina de l'Ajuntament de Barcelona, a on podeu llegir el suplement online: http://www.bcn.cat/publicacions/LaBarce ... iene_1.pdf