Desviaments curiosos, interessants i peculiars

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Mortadel·lo
N9
N9

Desviaments curiosos, interessants i peculiars

Post by Mortadel·lo »

Mirant el tema de canviar de cotxe a FGC, he llegit amb interès aquesta aportació d'en Josep serre:
josep_serre wrote: Pel que fa als desviaments en el cas de la via 4 de Plaça Catalunya l'entrada es fa mitjançant una corba i una contracorba, en el cas del túnel entre Sarrià i Reina Elisenda es produeix una situació semblant ja que els desviaments estan muntats en corba i a més la seva tangent és molt gran, fins fa poc temps i no sé si encara n'hi ha algun d'aquestes característiques aquests desviaments eren els originals de la companyia dels Ferrocarrils de Catalunya, amb unes característiques tècniques molt peculiars, destaca el pas de la pestanya damunt del carril, que en via directa manté completament la seva continuïtat.
coneixeu altres desviaments per aquí que siguin "interessants"? per exemple l'antic desviament del ramal de correus del gran metro, que era en via en estoig si no tinc mal entès.
ES PELIGROSO ASOMARSE
BRILL 18
N7
N7

Re: Desviaments curiosos, interessants i peculiars

Post by BRILL 18 »

Mortadel·lo wrote:Mirant el tema de canviar de cotxe a FGC, he llegit amb interès aquesta aportació d'en Josep serre:

coneixeu altres desviaments per aquí que siguin "interessants"? per exemple l'antic desviament del ramal de correus del gran metro, que era en via en estoig si no tinc mal entès.
No estas equivocat, el desviament propiament dit era a la mateixa sortida de l''estacio antigament dita "Aragon" i la via era eb estoig fins al ramal, la via ascendent per al contrari crec que no era aixi
Tinc records de quan era petit i anava amorrat al vidre d'algun 300
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”