Tema relacionat: Busos de TMB anunciaran parades amb so i panells
He vist uns quants cops aquesta mena d'armari estrany, que està posat al damunt de la roda davantera esquerra, i no tinc ni idea de per a què serveix
És una paperera? Un destructor de documents? Un piano vertical? Please, que algú resolgui aquest dubte existencial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per a què serveix aquest armari?
Per a què serveix aquest armari?
- Attachments
-
- Armari-bus.jpg (58.94 KiB) Viewed 2005 times
- Guigui
- Administrador
Deu tenir a veure amb l'indicador visual de parada
Això ja m'ho he preguntat també algunes vegades. Pel que tinc vist, el duen els autobusos que porten el flamant "sistema en proves". Sí, aquell que anuncia parades amb correspondència amb la pròpia línia, però que és incapaç de detectar parades situades a deu metres.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Deu tenir a veure amb l'indicador visual de parada
No, més aviat, depèn del model. A la línia 74 tenen aquest sistema de megafonia, però no porten el catxarrin aquest.Guigui wrote:Això ja m'ho he preguntat també algunes vegades. Pel que tinc vist, el duen els autobusos que porten el flamant "sistema en proves". Sí, aquell que anuncia parades amb correspondència amb la pròpia línia, però que és incapaç de detectar parades situades a deu metres.
- Guigui
- Administrador
Segueixo pensant que hi té a veure
Per tant, diguem que no tots els que van equipats amb el sistema porten el trasto, però tots els que porten el trasto van equipats amb el sistema. Potser, segons el model, han pogut entaforar-lo en un lloc menys vistós. En tot cas, diria que hi té a veure. A més, m'he fixat que, abans d'instal·lar el "nou" sistema d'anunci de parades, aquella caixa no hi era.metring wrote:No, més aviat, depèn del model. A la línia 74 tenen aquest sistema de megafonia, però no porten el catxarrin aquest.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Re: Segueixo pensant que hi té a veure
Correcte!Guigui wrote:Per tant, diguem que no tots els que van equipats amb el sistema porten el trasto, però tots els que porten el trasto van equipats amb el sistema. Potser, segons el model, han pogut entaforar-lo en un lloc menys vistós. En tot cas, diria que hi té a veure. A més, m'he fixat que, abans d'instal·lar el "nou" sistema d'anunci de parades, aquella caixa no hi era.metring wrote:No, més aviat, depèn del model. A la línia 74 tenen aquest sistema de megafonia, però no porten el catxarrin aquest.
Dins del armari hi va l'ordinador que gestiona el SIU (sistema d'informació al usuari). Com haureu pogut comprovar els autobusos més nous ja porten una "preinstal·lació" del sistema, en canvi d'altres han hagut de buscar un lloc per posar-lo.
PD: es podria fusionar aquest fil amb el que ja parla del SIU, no?
Re: Segueixo pensant que hi té a veure
Home, més que fusionar, fer una referència de tema relacionat, ja que no és ben bé el mateix. En quan pugui, ho faig.George85 wrote:
PD: es podria fusionar aquest fil amb el que ja parla del SIU, no?