Només L1 i L5, perquè a la L3 tenim basòfia reescalfada de fa dos mesos. En canvi, els altres dos casos constitueixen una solució excel·lent si al departament del ram falten ganes de renovar la programació.pol wrote:I per cert les pantalles tant dificil es possar videos com a la 5, 1, 3??
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Guigui
- Administrador
Si ha de ser com la L3, millor en negre
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Si ha de ser com la L3, millor en negre
Ja esta editat, hem pensava que els 5000 de la 3 portaven les pantalles enceses.Guigui wrote:Només L1 i L5, perquè a la L3 tenim basòfia reescalfada de fa dos mesos. En canvi, els altres dos casos constitueixen una solució excel·lent si al departament del ram falten ganes de renovar la programació.pol wrote:I per cert les pantalles tant dificil es possar videos com a la 5, 1, 3??
- Guigui
- Administrador
Pantalles enceses, però desactualitzades
Enceses les porten, passa que el bucle és antiquat (parla d'exposicions tancades de fa dos mesos) i repetitiu. En canvi, els vídeos institucionals que passen a la L5 i als 6000 són molt més entretinguts i atemporals.pol wrote:Ja esta editat, hem pensava que els 5000 de la 3 portaven les pantalles enceses.
Re: Pantalles enceses, però desactualitzades
Guigui wrote:Enceses les porten, passa que el bucle és antiquat (parla d'exposicions tancades de fa dos mesos) i repetitiu. En canvi, els vídeos institucionals que passen a la L5 i als 6000 són molt més entretinguts i atemporals.pol wrote:Ja esta editat, hem pensava que els 5000 de la 3 portaven les pantalles enceses.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Fà molt temps, quan als inicis dels 9000 ( encara corrien els 1000 i 1100, i els 2100 a la 2), les pantalles estaven enceses, el problema, es que sortia en Castellà i amb una lletra diferent als 5000, crec per aixó les van apagar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
Jo he agafat els 9000 ininterrompudament des dels primers dies en que circulaven.... i mai he vist les pantalles enceses excepte el cop que vaig comentar en que sortia una pantalla tipus MS-DOS. Si van portar les pantalles enceses, cosa que m'estranyaria molt, hauria hagut de ser durant molt pocs dies.Miquel wrote:Fà molt temps, quan als inicis dels 9000 ( encara corrien els 1000 i 1100, i els 2100 a la 2), les pantalles estaven enceses, el problema, es que sortia en Castellà i amb una lletra diferent als 5000, crec per aixó les van apagar.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
L'altre dia em va semblar veure a Besòs Mar el 9101-9104, que si no recordo malament corria a la L2. En sabeu res?
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N8
Señor Busmnan, como bien dice, esa unidad es perteneciente a L2, lo que no se si la han trasladado a L4 por algun motivo.
Aprovecho a preguntar una pregunta que me repito bastante y nadie se ve que sabe nada... Que se sabe de los 9000 restantes que faltan por etregar a TMB? El ultimo 9000 entregado es el 9535,que esta en linea 4, entoces, faltan 4 9000 mas, que no se sabe nada de ellos...
Aprovecho a preguntar una pregunta que me repito bastante y nadie se ve que sabe nada... Que se sabe de los 9000 restantes que faltan por etregar a TMB? El ultimo 9000 entregado es el 9535,que esta en linea 4, entoces, faltan 4 9000 mas, que no se sabe nada de ellos...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N10
Doncs a la L4 n'hi van 10, i els que no vagin cap a L2 aniran a allò que s'inauguri de la L9: Sagrera-Can Zam/Gorg i al viaducte de la Zona Franca.
Són 50 unitats de 9000 (fins la 9197-9198-9550-9199-9200).ferroviario_catalan wrote:Señor Busmnan, como bien dice, esa unidad es perteneciente a L2, lo que no se si la han trasladado a L4 por algun motivo.
Segurament faltarán trens per la L-9 i L-10, ja que s'han carregat el 1100 (excepte un parell).
Confirmo que el 9101-9104 está ahora en la L4, hoy me he subido.
Quizá lo hayan intercambiado con el 9097-9100 para mantener la correlación en ambas líneas.
Quizá lo hayan intercambiado con el 9097-9100 para mantener la correlación en ambas líneas.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Hola bona, tarda a tothom. M'acabo de incorporar al Foro que trobo molt interesant, i que fa temps que segueixo.
Voldria fer-hos una pregunta amb relació a la linia 4 : Es posible que l'altre dia veies un 9000 amb el número de torn 420 ?. Es que sempre he llegit que el número d'unitats en hora punta es de 19, i això em feria suposar que aniriem per bon cami per intentar reduir el temps d'espera a la linia.
Igual ha sigut imaginació meva, producte de les olors de les cremes dels banyistes que omplien el vagó en que anava i que em van pujar al cervell.
Joan
Voldria fer-hos una pregunta amb relació a la linia 4 : Es posible que l'altre dia veies un 9000 amb el número de torn 420 ?. Es que sempre he llegit que el número d'unitats en hora punta es de 19, i això em feria suposar que aniriem per bon cami per intentar reduir el temps d'espera a la linia.
Igual ha sigut imaginació meva, producte de les olors de les cremes dels banyistes que omplien el vagó en que anava i que em van pujar al cervell.
Joan
Hum... jo fins ara no l'he vist (i no serà perque no hi estigui a l'aguait), però tan de bo sigui així. Com tu dius, voldria dir que anem per bon camí. Trens per a fer-ho en tenen, "desda luegu" (25).
De fet, podria ser cert, ja que avui m'he fixat que a Poblenou s'han creuat el 418 amb el 401, cosa que en principi o bé implica que els trens passen cada 6 o 7 minuts (que tampoc és pas tan estrany amb el que TMB ens te acostumats), o bé implica que hi ha d'haver més d'un tren entre mig de tots dos.
De fet, podria ser cert, ja que avui m'he fixat que a Poblenou s'han creuat el 418 amb el 401, cosa que en principi o bé implica que els trens passen cada 6 o 7 minuts (que tampoc és pas tan estrany amb el que TMB ens te acostumats), o bé implica que hi ha d'haver més d'un tren entre mig de tots dos.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Sí que le supones a TMB un interés súbito por el orden y conciertoBusman wrote:Quizá lo hayan intercambiado con el 9097-9100 para mantener la correlación en ambas líneas.
Llegados a ese punto, yo casi apuesto a que les cambiarían las calcas (visto lo visto con los 1000, y que en éstos de ahora es infinitamente más sencillo)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Uh, pues que no te extrañe, porque las del 9101-9104 están la mayoría torcidas si no parcial o totalmente despegadas.
Vist avui a les 23.45 aprox un 9000 amb els termòmetres funcionant i anunciant les parades (sense correspondència amb TRAM)
demà us penjo una foto
demà us penjo una foto
Salutacions,
Oriol
Oriol
Salutacions,
Oriol
Oriol
La megafonia encara es perdonable, d'aquí a 4 dies la canviaran per dir:
Pròxima estació: Trinitat Nova, enllaç amb línia 3 i línia 11. Final de línia.
Venint de TMB ho dubto bastant. Ja que per exemple els termometres de la L4, i la L3 cap esta possat amb la ampicaicó (exepte Liceu), i a la 4 suposo que possaran una enganxina, però de la 3 enlloc esta canviat.Miquel wrote:La megafonia encara es perdonable, d'aquí a 4 dies la canviaran per dir:
- Guigui
- Administrador
No cal avançar-se als esdeveniments
Tampoc té perquè, en aquest moment. D'altra banda, és lògic que a Liceu ja ho hagin posat, amb una enganxina tapant provisionalment el tram que quedarà inaugurat d'aquí a uns mesos, aprofitant la remodelació recent.pol wrote:[...] però de la 3 enlloc esta canviat.
Una altra cosa és que ho tinguin tot a punt per al dia de l'ampliació. Teòricament, no tindria perquè ser cap problema.