Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.
Aquesta mesura, que em sembla una barrabassada, servirà però per repartir "igualtat" amb els usuaris dels abonaments de 10 viatges de Rodalies el període de validesa dels quals és d'un mes. Ara, el dia que s'aconsegueixi que els abonaments regionals siguin vàlids per a més d'un viatger (com a Rodalies) serà festa grossa.
Bono Exprés i Bono 10 escurcen període de validesa
-
- N8
Re: Bono Exprés i Bono 10 escurcen període de validesa
Doncs jo sempre he pensat que els abonaments de 10, que tampoc són un descompte per aplaudir, haurien de tenir la validesa fins que canviin les tarifes, com les T-10. O es que aquestes no són un model a imitar? (sic)
Moltes vegades, amb aquest bitllets, m'he trobat a les màquines validadores això: billete no válido, formalizar viaje en taquilla. I llavors, a taquilla, em donen un bitllet nou amb els viatges que em falten. Però per aquest problema, algunes vegades se'm va estar a punt d'escapar el tren
De fet, recordo que uns 15 anys, quan jo agafaba bastant la C1, els Bonotren ja tenien la durada d'un sol mes.entfe001 wrote:Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.
Aquesta mesura, que em sembla una barrabassada, servirà però per repartir "igualtat" amb els usuaris dels abonaments de 10 viatges de Rodalies el període de validesa dels quals és d'un mes. Ara, el dia que s'aconsegueixi que els abonaments regionals siguin vàlids per a més d'un viatger (com a Rodalies) serà festa grossa.
espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mesmetring wrote:De fet, recordo que uns 15 anys, quan jo agafaba bastant la C1, els Bonotren ja tenien la durada d'un sol mes.entfe001 wrote:Segons una nota que vaig veure penjada ahir a l'estació de Passeig de Gràcia (i de la qual, òbviament, no n'hi havia rastre a Girona), tots els Bono 10 i Bono Exprés, els abonaments regionals de 10 viatges, adquirits a partir de demà dia 13 de juliol seran vàlids només durant un mes a partir del dia de compra i no pas fins a tres com passava ara.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- cristian26
- N7
La T-Mes es de l'ATM, que efectivament té una durada d'un mes, però la metring és refereix al Bonotren de Renfe Rodalies, que també té una durada d'un mes.oriolp13 wrote:espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mes
Tot i que el tema son els Bonos de mitja distància, no pas de rodalies.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- Pere
- N9
Aquí ens estem confonent.cristian26 wrote:La T-Mes es de l'ATM, que efectivament té una durada d'un mes, però la metring és refereix al Bonotren de Renfe Rodalies, que també té una durada d'un mes.oriolp13 wrote:espero no equivocar-me però diria que l'entfe001 està parlant dels abonaments per a mitja distància, no els de rodalies, que serien els equiparables a una T-Mes
Tot i que el tema son els Bonos de mitja distància, no pas de rodalies.
No tenen res a veure el T-Mes amb el Bono 10.
Un Bono 10 / Bono exprés és un abonament unipersonal per a trens regionals de 10 viatges que s'han de realitzar en un mes
El Bonotren és un abonament multipersonal per a trens de rodalies de 10 viatges que s'han de realitzar en un mes
El T-Mes és un títol integrat unipersonal de viatges il·limitats a realitzar en un mes
Espero haver aclarit el tema.
Merci, pensava que el bonotren era el de un mes de ilimitats viatges també
Salutacions,
Oriol
Oriol