Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Doncs faig aquesta enquesta perquè fixant-me en els horaris de totes les línies de Rodalies Renfe, crec que la C2 li falten trens, i trens que recorrin tot el tros de rodalies, també . Vosaltres què creieu?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Abans toca millorar la infraestructura
Cal un augment de freqüències, però no només a la R2 ni només de freqüències, sinó que a totes les línies i també un augment de material, amb composicions dobles durant tot el dia excepte en horari de menys afluència.
Ara bé, perquè tot això sigui possible, cal habilitar la infraestructura corresponent: modernització de la senyalització, quadruplicació, com a mínim, fins a Castelldefels, Martorell, Terrassa, Granollers i Mataró i duplicació fins a Vic.
Ara bé, perquè tot això sigui possible, cal habilitar la infraestructura corresponent: modernització de la senyalització, quadruplicació, com a mínim, fins a Castelldefels, Martorell, Terrassa, Granollers i Mataró i duplicació fins a Vic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Últimament, veig mooltes composicions dobles 440 fent serveis de Barcelona a Vic, i fins i tot un doble de 447 fins a Vic (que no fins a Ribes/Puigcerdà).Guigui wrote:amb composicions dobles durant tot el dia excepte en horari de menys afluència.
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
A mi m'encantaria, però amb tota la cavalcada d'Euromeds, Talgos de totes les èpoques i Regionals, està molt complicat poder augmentar les freqüències.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Els Euromed a finals d'any seràn història, almenys per via convencional.metring wrote:A mi m'encantaria, però amb tota la cavalcada d'Euromeds, Talgos de totes les èpoques i Regionals, està molt complicat poder augmentar les freqüències.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Coincideixo plenament amb el guigui
no només fa falta més frequències a la C2, sinó que la C3 i la C4 també. La C1 crec que ja no és poden augmentar més, no hi ha material i està un xic saturades.
Tot i això el servei de renfe rodalies diexa molt a desitjar a depèn de quins llocs, con hostalric, etc... que més amunt de st celoni tenen un tren de rodalies molt de quan en quan.
I els Euromed company dubto que siguin història tan aviat, per obrir el corredor del mediterrani que conecti amb la LAV encara queda un temps...
no només fa falta més frequències a la C2, sinó que la C3 i la C4 també. La C1 crec que ja no és poden augmentar més, no hi ha material i està un xic saturades.
Tot i això el servei de renfe rodalies diexa molt a desitjar a depèn de quins llocs, con hostalric, etc... que més amunt de st celoni tenen un tren de rodalies molt de quan en quan.
I els Euromed company dubto que siguin història tan aviat, per obrir el corredor del mediterrani que conecti amb la LAV encara queda un temps...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Jo opino que falta freqüències a les línies C2 I C3 de Rodalies, i una renovació de l'infraestructura i de material a les C4 i C7 .
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Tant malament estan les 447 que ja diu renovació de material a la C-4 i la C-7 ???orig440 wrote:Jo opino que falta freqüències a les línies C2 I C3 de Rodalies, i una renovació de l'infraestructura i de material a les C4 i C7 .
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Vull dir renovació de material a la C4 perquè crec que els CIVIA són vehicles més adaptats a la línia.
Vull dir renovació de material a la C7 en el sentit de la circulació de 440, que ja de pas, també tindria que haver dit les C2 i C3.
Vull dir renovació de material a la C7 en el sentit de la circulació de 440, que ja de pas, també tindria que haver dit les C2 i C3.
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
no entenc perquè els civia han d'estar més adaptats a una línia que a una altre , apart que a depèn de quina estació (martorell), s'hauria d'allargar alguna andana, ja que 2 447 la ultima porta hi cap just i avegades es queda fora de la tarima que han fet i tot...orig440 wrote:Vull dir renovació de material a la C4 perquè crec que els CIVIA són vehicles més adaptats a la línia.
Vull dir renovació de material a la C7 en el sentit de la circulació de 440, que ja de pas, també tindria que haver dit les C2 i C3.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
És la infraestructura, no el material
Si, en un nucli de rodalia com Barcelona, encara hi ha estacions incapaces d'acollir una doble composició de 447, potser caldria adaptar la infraestructura i no el material. Tot plegat, denota una obsolescència alarmant.oriolp13 wrote:no entenc perquè els civia han d'estar més adaptats a una línia que a una altre , apart que a depèn de quina estació (martorell), s'hauria d'allargar alguna andana, ja que 2 447 la ultima porta hi cap just i avegades es queda fora de la tarima que han fet i tot...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: És la infraestructura, no el material
Apart, fes baixar un/a ancià/anciana en depèn de quina parada i el que pot tardar, ja que han de fer un salt que déu n'hi do, igual que els pobres guiris que han de baixar maletes a passeig de gràcia. No m'imaginaba que en ple s XXI encarà poguessin passar aquestes coses...Guigui wrote:Si, en un nucli de rodalia com Barcelona, encara hi ha estacions incapaces d'acollir una doble composició de 447, potser caldria adaptar la infraestructura i no el material. Tot plegat, denota una obsolescència alarmant.oriolp13 wrote:no entenc perquè els civia han d'estar més adaptats a una línia que a una altre , apart que a depèn de quina estació (martorell), s'hauria d'allargar alguna andana, ja que 2 447 la ultima porta hi cap just i avegades es queda fora de la tarima que han fet i tot...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Trobo que és un afer urgent l'augment de freqüència a la C2, i més a la banda Nord.
A més a més, penso que Granollers hauria de tenir la mateixa freqüència que Castelldefels, i Sant Celoni com Vilanova i la Geltrú, a part de fer arribar més de tres trens de rodalies al dia més enllà de Sant Celoni.
I tot això aplicable a la C3, que va super-hiper-mega-colapsada.
Algú em podria dir per quan està prevista la doble via ni que sigui fins a Granollers?
A més a més, penso que Granollers hauria de tenir la mateixa freqüència que Castelldefels, i Sant Celoni com Vilanova i la Geltrú, a part de fer arribar més de tres trens de rodalies al dia més enllà de Sant Celoni.
I tot això aplicable a la C3, que va super-hiper-mega-colapsada.
Algú em podria dir per quan està prevista la doble via ni que sigui fins a Granollers?
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Imaginacions meves, o en algun lloc he sentit i/o vist 2012? Companys podeu confirmar-ho?cristian26 wrote:Trobo que és un afer urgent l'augment de freqüència a la C2, i més a la banda Nord.
A més a més, penso que Granollers hauria de tenir la mateixa freqüència que Castelldefels, i Sant Celoni com Vilanova i la Geltrú, a part de fer arribar més de tres trens de rodalies al dia més enllà de Sant Celoni.
I tot això aplicable a la C3, que va super-hiper-mega-colapsada.
Algú em podria dir per quan està prevista la doble via ni que sigui fins a Granollers?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
no t'esperis cap data, ja que un temps abans t'ho retrassen un anyet més i ja està, però jo també havia sentit 2012, tot i que ho vec un xic verd
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
I jo també que visc i treballo a la zona. Això si, correm a desdoblar la C17 que s'ens ha fet petita...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
No és pot augmentar la frequència de pas a la C2,directament per totes les circulacions de LD i MD,no sé s'hi s'hauria d'augmentar,al tram Barcelona-Vilanova amb quatre trnes/hora ho considero bona frequència peró hauria d'haver-hi sis.Peró en veritat la frequència és dolenta,hi ha quatre trens/hora,hauria d'estar bé,peró mal distribuits,direcció sud si perds un en 5 minuts et ve un altre peró si perds aquest t'has d'esperar 25 minuts!!!!!!.Direcció nord algo seblant peró una mica mijor.Peró és fa així perqué entremig tenim tota la circulació de MD i LD,peró imaginem que no circulessin ni els Grans Línies ni els Regionals,amb una frequència d'un tren cada 15 minuts en caps de setmana(i quan dic cada 15 vol dir pedre el tren i esperar-te 15 minuts)i 10 minuts en laborables(el mateix).
Tot i aixó,jo crec que els Granollers-Castelldefels haurien de circular també al matí,sí circulen a la tarda,perqué no pot circular al matí?,i la frequència entre Granollers i Sant Celoni jo crec que en algunes franjes dels caps de setmana hauria de ser d'un tren cada 30 minuts.
Ara ús pregunto,¿que opineu de la frequència entre Sant Celoni i Maçanet?Veieu bé el que és fa ara o penseu que hauria d'estar coberts per trens de rodalies cada ora que acabessin a Maçanet i els Regionals no s'haurien d'aturar.Penseu aixó sí,que els pobles d'aquest tram estàn mès lligats a Girona que no pas a Barcelona,i preferiràn tindre trens a Girona que no pas a Barcelona.
La línia de rodalies on crec que shan de mijorar la frequència urgentment és a la C4,no a tota peró sí a alguns trams,entre Barcelona i Terrassa si hi ha mès població que entre Barcelona i Mataró,perqué entre Bcn i Terrassa hi ha un tren cada 15 minuts i entre Barcelona i Mataró cada 10 minuts?Ho veig una mica injust aixó,hi hauria d'haver sis trens/hora durant tot el dia i no quatre a les hores valls com hi ha ara.Entre Terrassa i Manresa hi hauria d'haver trens cada 15-20 minuts penso jo,peró amb 30 crec que hi ha suficient.Ara el pitjor està avall,a Martorell ha d'acabar mès trens,Vuilafranca hauria de tindre trens cada 15-20 minuts,peró ja ho veig suficient.Peró entre Vilafranca i SVC un tren cada 30 minuts és essencial!,com pot ser que hi hagui un tren nomès cada hora a una estació com SVC que l'ultiliza moltissima gent de Vilafranca,Vendrell per tant de transbordar amb els regioanls o la C2?Tant costa que els Villafranca acabin a SVC?Aquella zona està creicent molt,veig imprescindible posar un tren cada mitja hora entre SVC i Vilafranca,peró imprescindible.
AIxó no vol dir que s'hagui de mijorar també a la C3 i C7,clar que s'ha de mijorar,peró en el cas de la C3 la infraestructura no permet un augment de frequències malauradament.A la C7 que vols que ús digui,a mi em sembla correcta la frequència de dos trens/hora,tot i que en un futur s'hauria de mijorar també.
Tot i aixó,jo crec que els Granollers-Castelldefels haurien de circular també al matí,sí circulen a la tarda,perqué no pot circular al matí?,i la frequència entre Granollers i Sant Celoni jo crec que en algunes franjes dels caps de setmana hauria de ser d'un tren cada 30 minuts.
Ara ús pregunto,¿que opineu de la frequència entre Sant Celoni i Maçanet?Veieu bé el que és fa ara o penseu que hauria d'estar coberts per trens de rodalies cada ora que acabessin a Maçanet i els Regionals no s'haurien d'aturar.Penseu aixó sí,que els pobles d'aquest tram estàn mès lligats a Girona que no pas a Barcelona,i preferiràn tindre trens a Girona que no pas a Barcelona.
La línia de rodalies on crec que shan de mijorar la frequència urgentment és a la C4,no a tota peró sí a alguns trams,entre Barcelona i Terrassa si hi ha mès població que entre Barcelona i Mataró,perqué entre Bcn i Terrassa hi ha un tren cada 15 minuts i entre Barcelona i Mataró cada 10 minuts?Ho veig una mica injust aixó,hi hauria d'haver sis trens/hora durant tot el dia i no quatre a les hores valls com hi ha ara.Entre Terrassa i Manresa hi hauria d'haver trens cada 15-20 minuts penso jo,peró amb 30 crec que hi ha suficient.Ara el pitjor està avall,a Martorell ha d'acabar mès trens,Vuilafranca hauria de tindre trens cada 15-20 minuts,peró ja ho veig suficient.Peró entre Vilafranca i SVC un tren cada 30 minuts és essencial!,com pot ser que hi hagui un tren nomès cada hora a una estació com SVC que l'ultiliza moltissima gent de Vilafranca,Vendrell per tant de transbordar amb els regioanls o la C2?Tant costa que els Villafranca acabin a SVC?Aquella zona està creicent molt,veig imprescindible posar un tren cada mitja hora entre SVC i Vilafranca,peró imprescindible.
AIxó no vol dir que s'hagui de mijorar també a la C3 i C7,clar que s'ha de mijorar,peró en el cas de la C3 la infraestructura no permet un augment de frequències malauradament.A la C7 que vols que ús digui,a mi em sembla correcta la frequència de dos trens/hora,tot i que en un futur s'hauria de mijorar també.
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
era totalment necessari el desdoblament de la C17, ja que a la rotonda de la gleva es feien unes cues...UT440_132M wrote:I jo també que visc i treballo a la zona. Això si, correm a desdoblar la C17 que s'ens ha fet petita...
el problema no és aquest, sinó que només desdoblen carreteres i les altres infraestructures, apa...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Mr. Baricentro
- N6
- Posts: 311
- Joined: Monday 11/07/2005 16:20
- Location: España
- Contact:
Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?
Duplicació i cuadriplicació de certes línies, pot esdevenir francament dificil. Yo apostaria per portar a cap una serie de plans d millora:
- Una bona flota de 447, y la retirada de totes les 440 que tenim d'aqui i sobretot, les d'arreu de España, seria una bona forma de revitalitzar la xarxa. Dels civies, en parlariem el día en que estiguessin solventades les avaries i problemes de diseny que tenen i cuant estiguessin 100% operatius, i cuant totes les estacions estiguessin adaptades a les exigències del diseny i concepció d'aquests.
- També cal a destacar que un potent procés de sanejament, reforma, modernització i reestructuració d'estacions de Rodalies fomentaria a millorar la deixada imatge que aquestes tenen en el present. Estacions com El Clot-Aragó, si e sbassesin en un estil Metro Madrid, o seguint l'eskema de Nuevos Minsiterios, conseguirien adquirir un cani d'imatge radical, convidant al viatger a empendre un viatge mès agradable, no pas fentlo baixar a les catacombes amb goteres.
- Una reestructuració de línies no estaria de mes. Us imagineu poder anar de Mataró a Vilanova sense canviar de tren? Potser seria una bona pensada... potser no. Pero la reobertura de línies, tals com el ramal Papiol-Mollet al complert, seria un somni fet realitat: Anar de Martorell o St Cugat a comprar a Baricentro, sense cotxes, sense embusos, sense tenir que estar pendent del cotxe... Seria una magnífica manera de deixar d'agafar el cotxe.
-
- Una bona flota de 447, y la retirada de totes les 440 que tenim d'aqui i sobretot, les d'arreu de España, seria una bona forma de revitalitzar la xarxa. Dels civies, en parlariem el día en que estiguessin solventades les avaries i problemes de diseny que tenen i cuant estiguessin 100% operatius, i cuant totes les estacions estiguessin adaptades a les exigències del diseny i concepció d'aquests.
- També cal a destacar que un potent procés de sanejament, reforma, modernització i reestructuració d'estacions de Rodalies fomentaria a millorar la deixada imatge que aquestes tenen en el present. Estacions com El Clot-Aragó, si e sbassesin en un estil Metro Madrid, o seguint l'eskema de Nuevos Minsiterios, conseguirien adquirir un cani d'imatge radical, convidant al viatger a empendre un viatge mès agradable, no pas fentlo baixar a les catacombes amb goteres.
- Una reestructuració de línies no estaria de mes. Us imagineu poder anar de Mataró a Vilanova sense canviar de tren? Potser seria una bona pensada... potser no. Pero la reobertura de línies, tals com el ramal Papiol-Mollet al complert, seria un somni fet realitat: Anar de Martorell o St Cugat a comprar a Baricentro, sense cotxes, sense embusos, sense tenir que estar pendent del cotxe... Seria una magnífica manera de deixar d'agafar el cotxe.
-
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No tan mal distribuïts, si ho mirem per l'arribada
De sortida, semblen mal distribuïts. Però, per l'horari d'arribada a Sitges i Vilanova, van espaiats a intervals gairebé iguals. I és que els primers que surten de Barcelona paren en menys estacions que els que surten 5 minuts més tard.Mako448 wrote:No és pot augmentar la frequència de pas a la C2,directament per totes les circulacions de LD i MD,no sé s'hi s'hauria d'augmentar,al tram Barcelona-Vilanova amb quatre trnes/hora ho considero bona frequència peró hauria d'haver-hi sis.Peró en veritat la frequència és dolenta,hi ha quatre trens/hora,hauria d'estar bé,peró mal distribuits,direcció sud si perds un en 5 minuts et ve un altre peró si perds aquest t'has d'esperar 25 minuts!!!!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.