Tingues present la brutal presència d'FGC a la zona del Vallès: a Terrassa, a Manresa i a Sabadell, i la nul·la presència d'aquesta a Mataró o a Badalona.Mako448 wrote:La línia de rodalies on crec que shan de mijorar la frequència urgentment és a la C4,no a tota peró sí a alguns trams,entre Barcelona i Terrassa si hi ha mès població que entre Barcelona i Mataró,perqué entre Bcn i Terrassa hi ha un tren cada 15 minuts i entre Barcelona i Mataró cada 10 minuts?Ho veig una mica injust aixó,hi hauria d'haver sis trens/hora durant tot el dia i no quatre a les hores valls com hi ha ara.Entre Terrassa i Manresa hi hauria d'haver trens cada 15-20 minuts penso jo,peró amb 30 crec que hi ha suficient.Ara el pitjor està avall,a Martorell ha d'acabar mès trens,Vuilafranca hauria de tindre trens cada 15-20 minuts,peró ja ho veig suficient.Peró entre Vilafranca i SVC un tren cada 30 minuts és essencial!,com pot ser que hi hagui un tren nomès cada hora a una estació com SVC que l'ultiliza moltissima gent de Vilafranca,Vendrell per tant de transbordar amb els regioanls o la C2?Tant costa que els Villafranca acabin a SVC?Aquella zona està creicent molt,veig imprescindible posar un tren cada mitja hora entre SVC i Vilafranca,peró imprescindible.
Crec que l'interval de 10 minuts cap a Mataró (5 en punts de la tarda); i 15 minuts cap a Terrassa (10 en punts de la tarda) son una bona relació entre la presència de transport públic i la demanda que hi ha, i no ho considero cap injustícia, i menys en temporada d'estiu, que és el tren de la C1 cap a Blanes el que s'encarrega de buidar l'estació de Pl.Catalunya i a mi, el tram que més em posa negra és precisament aquest. Estaría bé que els actuals Calella els ampliessin cap a Blanes aconseguint una freqüència de 20 minuts els feiners, mentre que els caps de setmana tots els trens acabessin a Blanes (excepte un cada hora que parés a Maçanet), aconseguint un tren cada 15 minuts. No crec que la vía única fos un impediment si hi hagués una bona coordinació i crec que en dissabtes i festius les Rodalies a Barcelona funcionen bastant bé, respecte a la resta de dies.
Sobre la C-2, opino que la sur està força bé, amb trens de doble pis i dobles i no fent parada a un bon grapat d'estacions tal i com fan els actuals SVC. A la nord, potser allargaría els actuals Sant Celoni a Maçanet i els actuals S.Andreu Comptal a Granollers Centre i començar a ficar Civies a la C2 que anessin cap a Vilanova o cap a Sitges, pero MAI cap a Sant Vicenç de Calders.
Salutacions.