Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Intentaré no fotre la pota, però m'atreviré a dir que és possible que fos un remolc fabricat per CAF per una nova unitat, o per una ampliació de cotxes a un 463 o 464, si m'equvoco, corregiu-me, siusplau .
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
He vist un video al youtube d'un CIVIA a la C4pukyxd wrote:Jo crec que en el cas que posin CIVIES a la R4 serà només per Terrassa-Martorell que és el tros amb més demanda.jordigt2008 wrote:Així que, no acabant de venir els Civia a Manresa?
http://es.youtube.com/watch?v=hse0cSJbJfU
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Caram i anava a St. Vicenç de Calders! La pregunta és d'on ha sortit. Manresa? No m'ho crec!
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Hola a tots! Sóc el que em vaig trobar la curiositat a l'estació d'Arc de Triomf, el Civia en doble cap a St. Vicenç. Explico:
Vaig agafar una 447 doble des de Terrassa Est fins a Badalona, fent el canvi a Arc de Triomf. Després de baixar a Arc veig com se m'escapa el Mataró per la via 1 i em toca esperar el següent. Entre l'espera la megafonia anuncia que a la via 2 passarà un tren a St. Vicenç, que, en principi venia de Manresa. Si tot fos així, si haguera deixat passar la doble 447 procedent de Terrassa i haguera agafat el següent, hauria tornat a casa amb Civia per Sabadell, Berberà, etc.
Tornem a Arc de Triomf. Bé, la megafonia anunciava un tren a St. Vicenç, procedent de Manresa i a l'estació apareix un Civia. En un començament no li presto gaire atenció però després aixeco el cap i ho veig als indicadors de destí. Ho grabo fins que la 447 en doble amb destinació Mataró em tapa l'imatge. Com que sabia que no em donaria temps d'agafar el Civia ni que fos cap a Martorell, agafo la 447 i cap a casa...
Hi han hipotesis que no descarto que aquest tren no va seguir a partir de Martorell, problemes tècnics, alguna cosa a la línia no li deuria anar bé. I segurament tampoc venia de Manresa, i a més era d'aquells "rodalies rodalies" que paren a totes les parades i per tant a St. Miquel de Gonteres, Vacarisses, etc. Per mi que hi van haver-hi 2 canvis, un a Terrassa, on es va fer el canvi 447 procedent de Manresa a Civia, i el canvi de Martorell, del Civia a la 447.
També comentar que era una bona hora per fer el servei, eren vora les 16:15, no m'enrecordo gaire bé, per rondàven les 16 si. Fins aquí tot. Si teniu alguna altre qüestió a fer-me, intentaré respondre-os. Sort!
Vaig agafar una 447 doble des de Terrassa Est fins a Badalona, fent el canvi a Arc de Triomf. Després de baixar a Arc veig com se m'escapa el Mataró per la via 1 i em toca esperar el següent. Entre l'espera la megafonia anuncia que a la via 2 passarà un tren a St. Vicenç, que, en principi venia de Manresa. Si tot fos així, si haguera deixat passar la doble 447 procedent de Terrassa i haguera agafat el següent, hauria tornat a casa amb Civia per Sabadell, Berberà, etc.
Tornem a Arc de Triomf. Bé, la megafonia anunciava un tren a St. Vicenç, procedent de Manresa i a l'estació apareix un Civia. En un començament no li presto gaire atenció però després aixeco el cap i ho veig als indicadors de destí. Ho grabo fins que la 447 en doble amb destinació Mataró em tapa l'imatge. Com que sabia que no em donaria temps d'agafar el Civia ni que fos cap a Martorell, agafo la 447 i cap a casa...
Hi han hipotesis que no descarto que aquest tren no va seguir a partir de Martorell, problemes tècnics, alguna cosa a la línia no li deuria anar bé. I segurament tampoc venia de Manresa, i a més era d'aquells "rodalies rodalies" que paren a totes les parades i per tant a St. Miquel de Gonteres, Vacarisses, etc. Per mi que hi van haver-hi 2 canvis, un a Terrassa, on es va fer el canvi 447 procedent de Manresa a Civia, i el canvi de Martorell, del Civia a la 447.
També comentar que era una bona hora per fer el servei, eren vora les 16:15, no m'enrecordo gaire bé, per rondàven les 16 si. Fins aquí tot. Si teniu alguna altre qüestió a fer-me, intentaré respondre-os. Sort!
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Sèrie 444 wrote:
També comentar que era una bona hora per fer el servei, eren vora les 16:15, no m'enrecordo gaire bé, per rondàven les 16 si. Fins aquí tot. Si teniu alguna altre qüestió a fer-me, intentaré respondre-os. Sort!
Hauria de ser el servei de les 15.47,perqué el de les 16.17 és destinació Vilafranca,o és el de les 15.47 que anava amb retard(aquell dia vaig agafar la C4,i hi havien lleugers retards,sí,peró tampoc d'aquests de 20-30 minuts,10 com a molt 15 minuts eren)
A Sant Vicenç segur que no va arribar,perqué quan arribi allà hauria de fer el servei que sort a les 17.53,que és va realitzar amb doble de 447.
Peró tú vas veure el tren a aquella hora?Perqué en els missatges del passat dia 14 de juliol,ja és va comentar que és va veure un civia,peró els missatges estàn escrits pel migdia,com pot ser això?A que el civia estaven donant voltes amunt i avall fins que quan va realiitzar el servei que cites,el van retirar a Martorell a Hospitalet o a on sigui?
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Jeje, el primer que vaig fer quan vaig arribar a casa va ser posar-me a fer el video, i 36 seons de video no gastes gaire temps en penjar-ho al youtube. Llavors vaig avisar a uns quants companys pel MSN. Un en va comentar i l'altre, que viu a Vilafranca va sortir corrents a caçar.lo. Però quan havia de passar per VLFC va apareixer una 447, per això he deduit que es va quedar a Martorell o a l'Hospitalet.
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Perquè els Civies no els posen a la C2? Els usuaris d'aquella línia (que es una de les més utilitzades) també tenen dret a tenir trens moderns que millorin la frequència de pas de la línia. Jo la utilitzo bastant per anar de Passeig de Gràcia a Cubelles, i crec que es molt necessari.
Salutacions
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Per mi et regalo tots els civies de la C1, jo no els vull
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Això s'ha comentat en http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=7899 .Renfe451 wrote:Perquè els Civies no els posen a la C2? Els usuaris d'aquella línia (que es una de les més utilitzades) també tenen dret a tenir trens moderns que millorin la frequència de pas de la línia. Jo la utilitzo bastant per anar de Passeig de Gràcia a Cubelles, i crec que es molt necessari.
Salutacions
Si et sóc sincer, estan fets un fàstic, de tant grafit i, a part, és moolt difícil trobar seient, i a vegades espai, sobretot en els 463.jordigt2008 wrote:per?
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
No, si és veritat, encara que hi ha 447 que tela... Seients trencats, megafonia que no funciona, grafits per fora, etc .laura wrote:Seré burra, però últimament em poso més feliç quan veig que em toca viatjar en una 447 de doble composició que en un Civia (que en molts casos, i fins i tot en hores punta, solen aprofitar els 464 i els 465 d'una sola composició per omplir forats, així que imagina't com van els trens de 7 a 9 h i de 18 a 20 h...
Per no dir lo bruts, deixats i tirats que estan...
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Doncs la gent que no pot escalar per pujar a les 447 segurament pensa el contrari, noi.Jordilar wrote:Per mi et regalo tots els civies de la C1, jo no els vull
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Per aquesta gent, crec que els hi hagués anat millor un automotor estil AGC, amb totes les portes adaptades a PMR, en lloc d'una, com els CIVIA .
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Costa més pujar en un CIVIA que a una 447. La prova la tens a Passeig de Gràcia amb el tren de l'aeroport.JaMiRo! wrote:Doncs la gent que no pot escalar per pujar a les 447 segurament pensa el contrari, noi.Jordilar wrote:Per mi et regalo tots els civies de la C1, jo no els vull
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Tampoc cal posar un exemple extrem, d'una estació que no té les seves andanes a l'alçada normalitzada. A Sants, la porta PMR queda al mateix nivell que l'andana.Pere wrote:Costa més pujar en un CIVIA que a una 447. La prova la tens a Passeig de Gràcia amb el tren de l'aeroport.JaMiRo! wrote:Doncs la gent que no pot escalar per pujar a les 447 segurament pensa el contrari, noi.Jordilar wrote:Per mi et regalo tots els civies de la C1, jo no els vull
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Els dos 465 d'Alstom (465-201 i 465-202) encara es troben en proves?
Salutacions
Salutacions
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
A dia d'ahir es trobaven els dos acoblats a Montcada-Bifurcació.Renfe451 wrote:Els dos 465 d'Alstom (465-201 i 465-202) encara es troben en proves?
Salutacions
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
También han salido de fábrica y se encuentran en pruebas el 465-203 y el 465-204
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
L'excepció que confirma la regla, noi. T'ho dic pels meus avis, que valoren el Civia ja que es troben que a les seves estacions l'alçada del cotxe PMR és l'adequada.Pere wrote:Costa més pujar en un CIVIA que a una 447. La prova la tens a Passeig de Gràcia amb el tren de l'aeroport.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Espero que les 465 no vaguin ni a la C4 ni a la C1,ja que normalment els trens d'aquestes dues línies és realitzen en material de 6vagons(447),7 vagons(civia),i una 465 és quedaria al meu gust,petita.
Les 465 són idelas per la C3,C7 i C10.Jo les 465 les faria circular per la C3,ja que aquella línia pratcicament tots els seus trens són en simple,i segurament aniràn plens.Amb l'entrada en servei de 465 a la C3,guanyariem comoditat i també espai,ja que el tren seria mès gran.
Tot i que la intenció de renfe en fa a mi que és posar-ho a la C1,i segurament als trens de Mataró,jo ho trobo lamentable l'idea,si actualment els civia de 7 vagons (464+463),que van cap a Mataró ja van força plens,si ara posen 465 seria una bestiessa total,perqué farien el tren mès petit,i no tindira massa sentit.A la C4 un civia de 5 cotxe quedaria petita amb la demanda que té.
Per tant,les unitats mès adequades per circular les 465 són la C3,C7 i C10(aquí ja en circulen),i a la C2,nomès per cobir Granollers-Castelldefels.
Les 465 són idelas per la C3,C7 i C10.Jo les 465 les faria circular per la C3,ja que aquella línia pratcicament tots els seus trens són en simple,i segurament aniràn plens.Amb l'entrada en servei de 465 a la C3,guanyariem comoditat i també espai,ja que el tren seria mès gran.
Tot i que la intenció de renfe en fa a mi que és posar-ho a la C1,i segurament als trens de Mataró,jo ho trobo lamentable l'idea,si actualment els civia de 7 vagons (464+463),que van cap a Mataró ja van força plens,si ara posen 465 seria una bestiessa total,perqué farien el tren mès petit,i no tindira massa sentit.A la C4 un civia de 5 cotxe quedaria petita amb la demanda que té.
Per tant,les unitats mès adequades per circular les 465 són la C3,C7 i C10(aquí ja en circulen),i a la C2,nomès per cobir Granollers-Castelldefels.
Last edited by Mako448 on Monday 28/07/2008 23:05, edited 1 time in total.