I si fem un parell de "xivatassos" a la premsa (que esta força anciosa de cagades de foment) dient-los que aqui fa anys! que hi ha noves maquines autoventa de regionals agafant pols?UT596001 wrote:M'han comunicat via SMS que a Màlaga les noves autovendes de Regionals també estan en funcionament.
Noves autovenda de Regionals
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?Watermark wrote:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Noves autovenda de Regionals
Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
D'altra banda han instal·lat dues màquines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.
D'altra banda han instal·lat dues màquines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.
- Guigui
- Administrador
Terminis de funcionament
Bé, ja podem anar fent comptes. Des de la seva instal·lació fins a desembolicar-la ha passat x temps. Ara ja només falta trobar un endoll, endollar la màquina, posar-hi les tires de paper, engegar-la i ajustar-la. Si, per a cada pas, comptem mig any (sent optimistes), arribarem a la conclusió que, si tot va bé, la màquina serà plenament operativa per l'estiu del 2010. Això si mentrestant no li toca anar a manteniment.Sky wrote:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
- Guigui
- Administrador
Imprevists prevists
... cosa totalment imprevisible en el moment d'instal·lar-les, evidentment.jordidr wrote:Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
A Girona ni això. Realment la tonteria ja fa massa temps que dura.Sky wrote:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
A Tarragona ja funcionen les dues "autovendes" noves. No vaig tenir temps per investigar, però juraria que al seleccionar l'origen a Lleida no t'ofereix bitllets de la línia de la Pobla.
I a la màquina de Lleida hi ha un magnífic cartell de "fora de servei".
I a la màquina de Lleida hi ha un magnífic cartell de "fora de servei".
Déu meu, això de Lleida... recordo a Portbou que hi havia una màquina cancelladora antiga de regionals, però ara no n'h ha cap, tot i ser estació internacional .
A portbou hi ha dues cancel·ladores a la porta que dóna de l'andana al vestíbul.
No m'hi hauré fixat prou, encara que jo les recordo en ple vestíbul, si no és així, disculpeu l'off-topic.
- Pere
- N9
A Portbou hi han cancel·ladores al vestíbul i a l'andana.
Dos anys després i la trista autovenda que va plantar Renfe a l'estació de Lleida encara no funciona. No volen o no poden activar-la, però no la retiren pas de l'estació (ara es troba en un passadís).
Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica.
Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re:
Aquestes màquines eren molt comunes abans, ara pensava que havien quedat totes fora de servei, però l'altre dia vaig estar a Tessonières (una estació de bifurcació sense gaire població associada) i encara estava en funcionament.
Rafa Monty wrote:Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquímetre.
Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
I a Girona, ja funcionen?
- Pere
- N9
Sí.metring wrote:I a Girona, ja funcionen?
Re:
Dos anys i mig després d'escriure aquest missatge per fi he vist la màquina autovenda de Lleida en funcionament.Sky wrote:Doncs sí, al final ni quatre, ni tres, ni dues: només una. Això em passa per parlar...Sky wrote:* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Estava embolicada en un plàstic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).
Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12".
Això sí, sembla que encara no permet pagar amb targeta.
Una novetat de les màquines autovenda és que sembla que per fi es poden comprar abonaments, tant el Bono 10 així com el Bono Exprés i l'Abonament Mensual Regional. Com a mínim ho permeten les autovendes de Figueres, Lleida i Reus.