Tema relacionat: Inventari de sortides d'emergència
Avui m'he fixat en el mapa de sortides per evaquar els passatgers de la Renfe, en cas d'emergència, que estan a les andanes, i he vist que d'extrem a extrem, posava: Clot-Aragó, Sants, amb la qual cosa, no s'entén amb claredat que hi són les sortides de les estacions del mig, tot i que apareix la sortida d'emergència de Catalunya, però no ho indica al mapa (diu que es troba al costat de taquilla del metro, però no diu de quina estació). Vosaltres jeu tingut algun problema per entendre aquests mapes?
Mapes sortides d'emergència Renfe: els enteneu?
Re: Mapes sortides d'emergència Renfe: els enteneu?
Proposo ampliar el tema a la resta de transports que ténen estacions subterrànies, com Metro i FGC, que ningú se'n salvi.
Salut,
Salut,
-
- N9
Falten dades per valorar objectivament a què et refereixes, però els que vist jo s'entenen, millor o pitjor, però s'entenen, pel que fa al que comenta l'usuari Jordilar sobre els mapes de sortides d'emergència de FGC i de metro efectivament no n'he vist cap, per tant també s'entenen.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo no els entenc molt, ja que falta indicar el lloc exacte.
- EUKibo
- N9
A TMB farà cosa d'un any que van senyalitzar de manera fins i tot excessiva les sortides d'emergència amb els tipics cartells verds amb un paio obrint la porta.