Logotips de metros (i no metros)

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
aim
N9
N9

Logotips de metros (i no metros)

Post by aim »

He trobat una web en la que apareixen diferents logos de metros de diferents parts del mon. A part de metros també n'hi han de rodalies i serveis semblants (trobareu el logo de FGC i el de Renfe Rodalies). A part d'això també hi han una mica d'informació d'alguns dels metros i alguna foto.

La web és aquesta: http://mic-ro.com/metro/metrologos-static.html
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Guigui
Administrador

Curiositat del logo de la RATP

Post by Guigui »

Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10

Re: Curiositat del logo de la RATP

Post by victorcasta »

Guigui wrote:Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
Jo crec que imita la forma que fan els meandres del Sena al seu pas per la zona de París.
Guigui
Administrador

Percepció visual

Post by Guigui »

victorcasta wrote:
Guigui wrote:Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
Jo crec que imita la forma que fan els meandres del Sena al seu pas per la zona de París.
Vaja, serà que tinc una percepció visual peculiar. Qüestió de tenir més actiu l'hemisferi esquerre per vocació...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10

Re: Logotips de metros (i no metros)

Post by victorcasta »

No, si també pot ser, que utilitzi la forma dels meandres per fer aquesta figura femenina.
cristian26
N7
N7

Re: Logotips de metros (i no metros)

Post by cristian26 »

Jo crec que és un conjunt de formes molt ben muntades, m'explico:
La línia que travessa el cercle es pot referir a les línies de RER que travessen Paris (el cercle en verd-blau), els meandres del Sena i la senyora aquesta amb unes faccions tan ben definides que suposo que serà per la típica finura dels francesos :bleah
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”