He trobat una web en la que apareixen diferents logos de metros de diferents parts del mon. A part de metros també n'hi han de rodalies i serveis semblants (trobareu el logo de FGC i el de Renfe Rodalies). A part d'això també hi han una mica d'informació d'alguns dels metros i alguna foto.
La web és aquesta: http://mic-ro.com/metro/metrologos-static.html
Logotips de metros (i no metros)
Logotips de metros (i no metros)
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Guigui
- Administrador
Curiositat del logo de la RATP
Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Re: Curiositat del logo de la RATP
Jo crec que imita la forma que fan els meandres del Sena al seu pas per la zona de París.Guigui wrote:Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
- Guigui
- Administrador
Percepció visual
Vaja, serà que tinc una percepció visual peculiar. Qüestió de tenir més actiu l'hemisferi esquerre per vocació...victorcasta wrote:Jo crec que imita la forma que fan els meandres del Sena al seu pas per la zona de París.Guigui wrote:Relacionat, en certa manera, amb el tema, sempre m'ha encuriosit el perquè del perfil d'un cap femení al logotip de la RATP.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N10
Re: Logotips de metros (i no metros)
No, si també pot ser, que utilitzi la forma dels meandres per fer aquesta figura femenina.
- cristian26
- N7
Re: Logotips de metros (i no metros)
Jo crec que és un conjunt de formes molt ben muntades, m'explico:
La línia que travessa el cercle es pot referir a les línies de RER que travessen Paris (el cercle en verd-blau), els meandres del Sena i la senyora aquesta amb unes faccions tan ben definides que suposo que serà per la típica finura dels francesos
La línia que travessa el cercle es pot referir a les línies de RER que travessen Paris (el cercle en verd-blau), els meandres del Sena i la senyora aquesta amb unes faccions tan ben definides que suposo que serà per la típica finura dels francesos
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.