Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Diria que no ho ha dit ningú, però a l'entrada costat Hospitalet/Bellvitge, a les vies de LAV, hi ha una via morta amb una 252 AVE, llògicament UIC, i diria que amb l'esquema de pintura blanc (no RO), i avegades si us hi fixeu te les llums enceses. Perquè deu estar allà, per si s'espatlla un AVE poder remolcar-lo?
oriolp13 wrote:Diria que no ho ha dit ningú, però a l'entrada costat Hospitalet/Bellvitge, a les vies de LAV, hi ha una via morta amb una 252 AVE, llògicament UIC, i diria que amb l'esquema de pintura blanc (no RO), i avegades si us hi fixeu te les llums enceses. Perquè deu estar allà, per si s'espatlla un AVE poder remolcar-lo?
El dia 24 va ser l'ultim cop que vaig passar per allà no i era. Dies avans si que l'havia vist.
No me n'he enrecordat fins ara, però dimarts o dimecres vaig veure passar per martorell un mercant a les 8.30 direcció BCN, amb vagons tapats amb lones d'aquelles verdes amb una TRIPLE de 269/279/289 (no les sabia distingir de lluny) al capdavant. Com imposaven les tres juntes!!!
Ho faig com a l'apartat de Barcelona perquè m'he trobat casos realment curiosos, com ahir a Perpignan, un TGV destinació París-Gare du Lyon tenia doble composició dúplex, però com a rames representants una dasye a la cola (la 707) i una rama TGV reséau duplex sense identificar.
No sé si és un avistament curiós, però ahir, en el regional destinació Cérbere, el de les 10:09, anava cobert amb la 440-235, o sigui, amb seients confortables, sempre en aquesta línia, els regionals els he vist amb 440 de MD amb seients de rodalies .
Salutacions, C.A.C.V.
Jo he observat que han canviat els seients d'algunes 448R a la línia de Figueres. També la senyalètica interior, que a més, porta la numeració de places. Potser també estan canviant els seients de les 440R. Salutacions.
Si bé és cert que a les 448 els hi estan canviant els seients per millor qualitat del servei, algunes 440 ex-rodalies ja de fa temps que els hi van canviar els seients, però no tinc constància de que hagin circulat per la línia Barcelona-Cèrbere, això sí, per Barcelona-Reus (ho he vist ) i Barcelona-Tortosa, Barcelona-Lleida, etc .
I això és curiós? Les branques Dasye cada cop són més presents en les connexions Paris-Sud Est (cap a Perpignan, Montpellier, Marseille i Nice), i les Réseau-Duplex...bé, són un tipus més de branca TGV.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vull dir l'acoplament entre ambdós rames, que jo sàpiga normalment les DASYE van acoplades amb TGV Duplex normal. Ara, que últimament aquest estil de composició s'hagi fet normal, ja no ho sé .
Salutacions, C.A.C.V.
Tots els TGV són acoblables entre sí, i molts cops s'han vist coses del estil PSE+DASYE, Duplex + Thalys, Réseau + Duplex...de fet, aquests, al cap i a la fi, són ambdos de dos pisos, tot i que les motrius disten dues generacions, i mentre tinguin la mateixa velocitat màxima (que la tenen) i siguin totalment funcionals, és igual amb què els acoblis...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Curiós, canvien els seients a unes unitats que ja els duen prou bé i no els canvien a d'altres unitats els seients de les quals són una autèntica porqueria. Aviseu-me quan certa empresa ferroviaria pensi amb el cap i no amb d'altres parts del cos...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Bé tornem al fil. Aquesta tarda vespre a les 20.15 aprox. una 269 amb tremuges para a l'estació de Balenyà Tona Seva, per encreuar-se amb el Puigcerdà de les 19.00 que anava en 440R Simple, la 269 en qüestió era la 269.078, i arrossegava ni mes ni menys que 12 vagons tremuja de TECSA, direcció Hospitalet. M'he quedat parat quan l'he vist que es parava a la via 2 de l'estació Balenyenca.
oriolp13 wrote:Diria que no ho ha dit ningú, però a l'entrada costat Hospitalet/Bellvitge, a les vies de LAV, hi ha una via morta amb una 252 AVE, llògicament UIC, i diria que amb l'esquema de pintura blanc (no RO), i avegades si us hi fixeu te les llums enceses. Perquè deu estar allà, per si s'espatlla un AVE poder remolcar-lo?
Oh, jo l'he vista diversos cops. I un parell de cops acompanyada diria que d'una 333 amb el mateix esquema de pintura.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
oriolp13 wrote:Diria que no ho ha dit ningú, però a l'entrada costat Hospitalet/Bellvitge, a les vies de LAV, hi ha una via morta amb una 252 AVE, llògicament UIC, i diria que amb l'esquema de pintura blanc (no RO), i avegades si us hi fixeu te les llums enceses. Perquè deu estar allà, per si s'espatlla un AVE poder remolcar-lo?
Oh, jo l'he vista diversos cops. I un parell de cops acompanyada diria que d'una 333 amb el mateix esquema de pintura.
És una 319, que a més, és la que s'encarrega de fer les proves d'ERTMS 2.